Ik ben niet zielig door dit weer, want voor heel veel mensen is deze hitte verschrikkelijk. Wel word ik er echt ziek van omdat mijn lichaam mijn temperatuur niet goed kan regelen en dan ga ik braken. Dan hou ik mijn medicatie niet binnen en dat is wel echt heel gevaarlijk.
Nou wat jij beschrijft vind ik echt wel vallen onder zielig door dit weer. Klinkt heel erg naar!
Had echt een dagtaak ervan gemaakt blijkbaar. Het weer bij mij checken, kijken of het nog gaat regenen, hoeveel dan, hoe het weer bij mijn vriend op Jera was, of hij nog regen krijgt, hoe het weer bij mijn moeder is, of zij nog regen krijgt, welk weer ik aankomend weekend op een festival krijg, hoe koud het dan snachts wordt en of ik lange broeken mee moet.
Ja je moet iets als je halfnaakt voor een ventilator ligt
Nee, ik ben hoogzwanger (ga komende week met zwangerschapsverlof) maar ik heb de luxe dat ik in een koel huis woon en voornamelijk thuis kon werken dus ik heb me prima gered. Ik ben alleen ‘s ochtends vroeg de deur uit geweest, verder binnen. Toen ik donderdag wel naar kantoor moest en in een trein zonder airco zat en daar de hele dag van heb nagezweet tot ik in het buitenzwembad lag voelde ik me overigens wel heel zielig maar dat was een incident ![]()
Bikinitops en sportbeha’s met losse pads
- Superhandig zo flexibel dat ik kan kiezen of ik met of zonder wil dragen
- Fucking duivelse kutdingen from hell sowieso bedacht door een man
0 stemmers
En draag je bikini’s ed liefst met of zonder die pads erin?
- Met
- Zonder
0 stemmers
Ik snap het nut daar echt niet van, ik vind zonder altijd beter en mooier zitten.
Mag je klagen over het hete weer als je Chatgpt gebruikt voor onzin en op vliegvakantie gaat
- Nee eigenlijk niet
- Ja hoor dat mag
0 stemmers
Ja ik heb ook minder last van mn pijn! Maar misschien komt het ook omdat ik heel weinig doe ![]()
Zonder heb ik helemaal geen tieten dus altijd met. Alleen zo lelijk dat je ze vaak ziet zitten ![]()
Wat is je favoriete meloen?
- Watermeloen
- Galiameloen
- Cantaloupe
- Honingmeloen
- Piel de sapo
- Dino meloen
- Limelon meloen
0 stemmers
Watermeloen is soms zo’n loterij, bij galia heb je vaker dat ze gewoon lekker zoet zijn.
Nee ik woon in Zweden geen hittegolf hier (je gelooft het niet maar Zweden heeft positieve kanten @Zemraluani!)
Dat constante licht in Zweden hoeft van mij ook niet.
Is ook niet overal, zeker in het Zuiden niet.
In hoeverre ben je een idealist? (streven naar een betere wereld)
- Ik vind mijzelf een idealist
- Ik heb wat idealisme in mij
- Mwoah niet echt
- Echt het laatste waar ik mee bezig ben
- Ik weet het niet
0 stemmers
Doneer je aan goede doelen?
- Ja vast/maandelijks
- Meerdere vast/maandelijks
- Incidenteel geef ik wat
- Nooit
0 stemmers
Zie jij jezelf ooit de straat opgaan/protesteren als het alleen maar slechter zou gaan met de wereld?
- Ja, ik ga al de straat op
- Ja, op een bepaald punt zou ik wel gaan
- Misschien
- Nah denk het niet
- Zeker niet
0 stemmers
Ben jij lid van een politieke partij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de nee stemmers, hoe waarschijnlijk is het dat jij lid zou worden van een politieke partij?
- Heel waarschijnlijk
- Waarschijnlijk
- Niet zo waarschijnlijk
- Totaal onwaarschijnlijk
0 stemmers
Of doe je iets anders om voor je gevoel de wereld te verbeteren? Kan van alles zijn
- Mijn werk
- Vrijwilligerswerk
- Minder en bewust consumeren qua spullen
- Bewuster eten met de planeet in gedachte
- Burgerinitiatieven
- Anders
- Niks
0 stemmers
Als je een vlucht hebt binnen Europa vanaf Schiphol en je moet bagage inchecken, hoe lang van tevoren probeer je dan op het vliegveld te zijn?
- 3 uur of langer
- 2,5 uur
- 2 uur
- 1,5 uur
- 1 uur
- Half uur
0 stemmers
Ja absoluut, vooral in noord europa vind ik. Maar als ze goed zijn vind ik een watermeloen by far het lekkerst en ook de structuur.
Op het tijdstip dat de schipholplanner aangeeft. Werkt altijd perfect
Bedoel je dan de tijd waarop de incheckbalie opent (dat is volgens mij standaard 3 uur voor je vlucht) of is dit iets anders? Als ik Schipholplanner Google krijg ik gewoon de info over hoe laat de balie opengaat.
https://www.schiphol.nl/nl/vertrek/
Hier je vlucht opzoeken en dan staat er hoe laat je welkom bent. Bij drukte kun je een tijdslot boeken zodat je soepeler door de douane komt.