Het liefst 6 uur vantevoren want ik krijg enorme stress van het idee een vlucht te missen.
Maarja ik ben ook het liefst een kwartier vtv op het stationđ
Het liefst 6 uur vantevoren want ik krijg enorme stress van het idee een vlucht te missen.
Maarja ik ben ook het liefst een kwartier vtv op het stationđ
Hangt van de maatschappij af. Bij transavia en klm kun je je koffer zelf inchecken.
Security loopt op Schiphol goed door.
Dit is eek buiten schoolvakanties.
heb je wel eens een vlucht gemist?
0 stemmers
Stonden bij het verkeerde vliegveld ![]()
Herten print vind ik leuk!
@Vuile_bitch meerdere keren maar wel aansluitende vluchten dus was niet mijn schuld. Ik ga wel altijd zo laat mogelijk naar het vliegveld maar tot nu toe gaat dat altijd goed. Ik vind het ideaal als ze al boarden als ik bij de gate kom
Sluiting van gate verward met opening gate
Leeft het WK in jouw omgeving?
0 stemmers
Ik heb het idee dat het niet zo leeft als andere jaren in mijn omgeving.
In mijn close omgeving (veel voetballiefhebbers) leeft het net als normaal, maar bij anderen ook minder heb ik het idee. Ik denk dat dat vooral komt door de tijdstippen waarop er gevoetbald wordt.
Ik was een keer (eerste keer dat ik alleen ging vliegen) vergeten dat ik nog door security moest. Heb het toen op de laatste minuut nog gehaald, was gelukkig een klein vliegveld.
Hahahaha loce you
Denk je dat je jezelf kan trainen om een diepere of betere slaper te worden?
0 stemmers
If so, please teach me! Ik ben een heel slechte slaper en ik vind slapen een ondergewaardeerde skill. Ik ben zo jaloers op mensen die goed kunnen slapen, maar die mensen zijn zich er vaak niet van bewust wat een geluk dat is.
Ik weet niet of je jezelf kan trainen om dieper te slapen, maar je kan wel je gedrag aanpassen rondom je slaap/gedurende de dag zodat je beter kan slapen. Bedoel je dat? Of een soort slaaphypnose oid?
Eergisteren niet, stond een half uur voor security op de website, heb er twee uur over gedaan en mân vlucht gemist.
Waarom ben je dan niet naar voren gelopen? Ging dat niet? Echt klote zeg! Wat moet je dan eigenlijk doen? Een nieuwe vlucht boeken of krijg je die?
Nope, heb het meerdere mensen gevraagd die haalden hun schouders op. De laatste liet me wel door, maar toen was het al te laat.
Ik moest omboeken, moest ik zelf doen, bleek ik fout gedaan te hebben, maar de klantenservice van klm was overbelast en toen dicht. KLM zei aanvankelijk dat ze de kosten zouden dekken, maar een dag later zeiden ze van niet omdat de schuld bij Schiphol lag.
Nee bedoel eigenlijk niet per se dieper of beter slapen, maar onder niet ideale omstandigheden.
Ik moest als kind echt doodstil en donkere kamer etc, maar nu kan ik ook in milde herrie en in een vrij lichte kamer slapen en boeit me ook niet heel erg of het heet is.
0 stemmers
@Monito in hostels op slaapzalen slapen is wel een goeie. Op een geven moment ben je zo moe dat je wel moet slapen en na een tijdje wen je aan geluid en veranderend licht om je heen, tenminste ik dus wel.
Ik kan echt overal slapen. Houding maakt niet uit, geluid maakt niet uit, licht maakt niet uit. Ik heb een enorme fantasie en denk dat dat helpt? Ik bedenk gewoon dat ik ergens anders in een bed/hangmat/whatever lig en verzin er een verhaal bij en dan slaap ik zo.
Vroeger kon ik niet in stilte of in het donker slapen, maar dat kan ik nu wel. Als kind ging ik altijd slapen met een tv boven mijn hoofd met keihard Barend en Van Dorp ![]()
![]()
Ik heb dus zelf altijd het idee dat ik van een moeilijke slaper ben getransformeerd in een gemakkelijke slaper toen ik een 8-weken buitenlandstage heb gedaan met op meerdere fronten niet-ideale slaapomstandigheden. Rumoer in huis, te warm, te vochtig, klamboe, geen ramen maar ventilatiegaten inclusief insecten en veel geluid van buiten, excursies met slaapzalen met stapelbedden, excursies met hangmatten in de open lucht. Overal heb ik geslapen, terwijl: als kind ging ik de gordijnen met tape aan de kozijnen vastplakken zodat er geen kieren ontstonden waar licht door kwam en ging ik een tikkende klok op de badkamer onder handdoeken neerleggen omdat ik hem telkens bleef horen, haha.
De 25e bijna gemist op eindhoven. Was al krap want kwam vanaf werk en het was zo heet en mân airco in de auto was stuk. Ik was wel op tijd op het vliegveld, vloog 18.10 en was er 17.00. Geen bagage. Doet opeens mijn boardingpas het niet!? Ook de anderen die mijn pas scanden wisten niet hoe dat kon, er kwam zoân âboiiiinggggâ geluid vanaf. Toen de grondstewardess zei dat ik bij de balie moest laten checken stond er zooooân lange rij, ik zei meteen dat ik dan mn vlucht zou missen. Toen mocht ik voor haha. Ik had tig keer sorry en dankjewel gezegd tegen de mensen in de rij. Ik wilde echt de vlucht halen want ging mn vriend verrassen voor zijn 30e verjaardag. Gelukkig alles gehaald ![]()
Mijn vriend heeft wel 2 keer een vlucht gemist , 1 keer toen ik op mijn vlucht zat te wachten op hetzelfde vliegveld, ik ging bijna boarden en toen besloten we om nog een week samen te blijven in dat land. Hij gaf de paspoortcontrole de schuld en we hebben een geweldige extra week samen gehad. Was wel gek om mijn koffertje als enige terug op de band te zien.