Stel je persoonlijke vraag #59

Toen ik in mijn eerste studentenhuis wonen met een tissue als gordijn dacht ik ook hoe de FOK ga ik dit doen, want thuis hadden we rolluiken.
Inmiddels kan ik juist niet meer slapen in het pikdonker, daar word ik duizelig van

4 likes

Ik vind dit ruim voldoende medisch bewijs om de theorie dat je jezelf oncomfortabel moet maken om daarna overal te kunnen slapen werkt.

5 likes

N = 1 co-assistent.

6 likes

Ah vet, ik kom snel de ingegroeide nagels en moedervlekken los snijden, echt een droom.

1 like

Deel jij je locatie met je partner?

• Ja locatie delen staat permanent aan
  • Ik deel mijn locatie regelmatig even, bijv onderweg naar huis
  • Ik deel mijn locatie (vrijwel) nooit

0 stemmers

Las net een artikel waarin benoemd werd dat uit onderzoek bleek dat van de 18-25 jarigen vrijwel iedereen met een partner permanent locatie deelt.

1 like

Ik was vroeger zo’n makkelijke slaper. Ik viel altijd snel in slaap en kon makkelijk 9 uur slapen en ik werd nooit wakker van geluiden of licht. Ik sliep ook heel vaak door onweer heen.

Nu slaap ik verschrikkelijk en moet mijn matras niet te zacht of te hard, temperatuur moet goed zijn en ik heb white noise nodig. Geen caffeine na 2 uur en ‘s ochtends drink ik mijn koffie op het balkon zodat ik binnen 30 min na wakker worden in het licht zit…

En dan nog heb ik dit:

:smiling_face_with_tear:

2 likes

Alleen als ik een enge route fiets eigenlijk

2 likes

Ik heb geen partner maar deel mn locatie wel met vrienden en mn moeder

1 like

Niet alleen met partner maar ook met vriendinnen, zus en moeder :joy:

1 like

Ik zeg wel gewoon vaak waar ik ben per app ofzo, maar gebruik nooit de locatie delen functie.

Met 10 vrienden/vriendinnen maar geen partner

2 likes

Alleen zodat het eten op tafel staat als ik thuis kom. :nail_care:t2:

12 likes

Hier ook, denk eigenlijk niet dat ik snel permanent dat met een partner zou doen. Ben toch bang dat ik er achterdochtig van zou worden ofzo

1 like

Ik zou het denk ik ook nooit bekijken? Vertel me gewoon waar je bent geweest als het boeiend is. En ik denk altijd, als iemand wil rondneuken, dan vindt diegene wel een weg. Ik heb bijv ook toegang tot zijn telefoon middels Face ID, maar het zou echt niet in me opkomen om zijn appjes oid te gaan lezen.

3 likes

Ik ken twee mensen die gedragstherapie voor slapen hebben gehad en daarmee veel beter zijn gaan slapen

1 like

En @PaulieBleeker ik deel wel locatie met mn partner en heb er nog nooit over nagedacht dat het tegen cheaten ofzo zou zijn. Wij doen het juist om niet te hoeven appen: over hoeveel tijd ben je thuis etc, vind het wel chill dat ik hem dan niet hoef te storen en andersom.

7 likes

Dit inderdaad. Mijn man zit veel in de auto voor z’n werk en dan kan ik zien of hij al onderweg naar huis is, soms is dat handig om te weten.

1 like

Ik heb zelf nog nooit mijn locatie gedeeld maar mijn vriend komt mij soms na werk ophalen en dan deelt hij wel zijn google maps route zodat ik weet wanneer ik hem kan verwachten en hem niet tussendoor hoef te bellen om te vragen of hij er al bijna is. Werkt ook echt top als er file is onderweg want het neemt de google maps info gewoon gelijk over.

Locatie delen lijkt me zo overbodig en zo’n irritant gen z ding. Jesus christ leave us alone. Als je een ijsje onderweg haalt dat dan je man of vrouw dan checkt. Echt hell on earth. En live locatie alleen als we apart aan het reizen zijn.

24 likes

Ja same hier, ik heb een relatie met een gigantische chaoot en dan weet ik wat beter waar ik aantoe ben. En dan weet ik het ook als hij thuiskomt en dan laat ik hem soms enorm schrikken voor de grap. Als je relatie echt goed zit kan het juist heel handig werken

4 likes