Getoerd gerezen ![]()
Haha ja ik denk dit ook. Outrageous om zoān heel gebĆ”kje te gaan eten bij de koffie sjongesjonge, daar hebben we toch een biscuitje voor
Dit is voor ontbijt he, op zondag! Ondanks de naam niet echt bedoeld als extra voor bij de koffie.
Edit: of het kan wel natuurlijk, als iets lekkers voor bij de koffie in de namiddag, maar het is toch vooral voor een zondags ontbijt
In Friesland zeggen we niets? ![]()
Ranja en limonade zo te zien aan de kleuren
Ja maar helaas hebben wij ook geen koffiekoeken zoals in Belgie. Dus een koffiekoek is een koffiekoek.
Ben altijd erg blij als onze vlaamse collegaās naar ons kantoor komen met een grote doos koffiekoeken ![]()
š«£ lekker wakker
Hahah het is nog vroeg ![]()
Deze zaken zitten allebei bij mijn werk in de buurt dus ze worden weleens gehaald om iets te vieren. Ik vind die Koekemannetjes koeken net chique Liga ![]()
Ik vind koekemannetje dus mwah op de brownie koek na, die vind ik wel erg lekker en het minst luxe liga vibes hahahahaa
Tegenwoordig regelmatig, maar wel maar 1 specifieke (matcha-white chocolate-raspberry) van iemand die ik ken, die is echt zo extreem goed. Verder heb ik eigenlijk erg weinig met koeken, je maakt mij blijer met iets hartigs
Een pecanbroodje is een koffiekoek maar zou ik geen koek noemen. Maar bedoel jij die wel?
Zo ja: die koop ik wel eens uit het schap bij de bakkers afdeling van de supermarkt. Soms ook een gevulde koek.
Ik eet die trouwens niet bij mijn ontbijt zoals de koffiekoeken in Belgiƫ vooral worden gegeten.
Ik zie op insta dat er heel veel mensen op vakantie zijn nu, maar opvallend veel zijn er in Griekenland. Is jou dat ook opgevallen?
- Nee sowieso niet veel vakantie content
- Nee wel vakanties maar niet griekenland
- Ja viel mij ook op
- Ben er zelf ook deze zomer
0 stemmers
Random irritatie: Ik vind koekela zo overrated, alles smaakt en ruikt hetzelfde
Het blijft jammer dat je in koffietentjes bijna nooit koekjes kan bestellen. Die kleine koekjes die je erbij krijgt tellen niet
Geen social media dus geen idee, heerlijk!
Oh vind het zelf wel lekker, maar alleen de koeken (macademia en double chocolat specifiek). Gebak en repen vind ik minder.
Ben net terug en ga in september ook weer
Dus niet echt in de zomer-zomer, maar love Griekenland/Griekse eilanden, ga al een aantal jaar minstens 1x per jaar
Ik heb juist het idee dat iedereen en zn moeder dit voorjaar naar Japan is geweest! Niet normaal hoeveel ik daarvan voorbij zag komen
Mijn collega zei vanmorgen āje zou echt Japan moeten overwegen als je er even tussenuit wilā alsof het over Vlieland gaat ![]()