Maar de calvinistische Nederlander gaat toch niet een koek/gebakje voor ontbijt (!) eten
Beschuitje met kaas zul je eten!
Maar de calvinistische Nederlander gaat toch niet een koek/gebakje voor ontbijt (!) eten
Beschuitje met kaas zul je eten!
Beschuitjes zijn voor het weekend. Hier een uitgedroogde volkoren boterham uit de vriezer
Griekenland is over het algemeen een stuk betaalbaarder dan Frankrijk/Italië/Spanje die alleen maar duurder worden dus dat heeft er vast mee te maken.
get on our level

Denk jij weleens als je op vakantie bent in het buitenland en ergens wil gaan lunchen âik wil gewoon een broodjeâ (en dan bedoel ik wel meer zoeentje van @VickyViolence , geen bolletje of koffiebroodje)
0 stemmers
Bij mij ligt het echt aan waar ik ben maar zeker als ik drie weken op vakantie ben dan voel ik deze zeer tatta gedachte na een tijdje wel in me opkomen.
haha wat ik juist echt extreem calvinistisch vind is âiets lekkers voor de zondagâ. echt zo van nou op zondag mag het een keer minder sober met een kurkdroge abrikozenvlaai van de hema hihi!
ik heb hier dit verhaal ooit wel eens gedeeld maar toen ik dus bij de hema werkte kwamen er altijd gereformeerde mensen op zaterdag zeuren of het gebak met 50% korting mocht (deden we soms als er veel over was) want dan wilden ze dus âgebak voor de zondagâ. dat was echt een heel concept want mijn collegaâs uit die kringen wilden dat ook altijd. in die tijd kostte een hele vlaai 5 tot 10 euro, die prijzen weet ik nog. het waren ook nooit mensen met weinig te besteden natuurlijk maar die calvinistische refotypes waren altijd zooo gierig, sorry not sorry. zooo irritant dan kwamen ze eerst zeuren en zeiden we nee dus dan cirkelden ze echt urenlang als gieren rond die gebaksafdeling wachtend op die eventuele korting op dat kutgebak voor die fucking zondag.
Ik heb thuis eigenlijk zelden nog hagelslag in huis en melk alleen als ik pannenkoeken maak, maar zodra ik de AH niet meer zie snak ik daar opeens naar ![]()
Naast wie zou je liever wonen? Je woont in een gewoon 13 in een dozijn rijtjeshuis waarbij je af en toe leefgeluiden hoort.
0 stemmers
Geeft Party Brard veel feestjes?
Geen idee, ze lacht wel heel hard dus als je in je postzegeltuin zit hoor je dat constant
Ik houuuuuu van patty brard, zou haar als buurvrouw denk ik fantastisch vinden. Al sinds de nieuwe uri geller show ben ik âfanâ van haar ![]()
Ik denk dat Patty in de straat wel lachen is maar dat ze ook enorm van borrels, muziek en op speaker facetime bellen houdt dus als buurvrouw beter van niet voor mij
Haha ja maar ik denk van allemaal dat ze luidruchtig zijn op een manier die echt fucking irritant is. Trijntje die elke dag gaat oefenen met zingen, Andy met zân bulderende lach, Gio en Enzo met hun vlogcameraâs en gekke stunts, Johan met zân gechagrijn, Gordon heeft ook zoân harde lach en klaagt alleen maar en Geert gewoon ja. Die haalt adem en dat is al meer dan genoeg.
Ik denk dat Gordon best een prima buur zou zijn een luidruchtige stem/lach hebben betekent niet dat je de hele dag door schreeuwt. Zie zoân treintje eerder de hele dag zangoefeningen doen ook
Ik denk dat Johan Derksen veel van huis is als ik thuis ben (hij zit elke avond op tv) en zijn muzieksmaak is best prima, dus als hij dan thuis is heb je er niet veel last van denk ik. Die sigarenlucht kan ik wel mee leven.
Dit zou mijn overweging ook zijn maar de wetenschap dat je naast een verkrachter woontđ„Č
Ik heb net per ongeluk ⏠20 betaald voor twee van die (inmiddels allang niet meer) viral fruitgebakjes, en dat op een woensdag!
Trijntje lijkt me leuk en ze heeft ook een leuke schoonzus
Tis vandaag echt perfect weer hĂš?
0 stemmers