die video’s zijn toch vooral ironische edits ![]()
Oh, Dan vind ik het weer zielig haha
En Mbappe? Op een of andere manier is mijn hele Twitter tl verliefd op hem
- Nee
- Ja
- Niet lekker wel knap
0 stemmers
Ja die vind ik wel een lekkerding ![]()
Geef mij maar Virgil
Rag m dr in!!
niet knap, wel fout lekker
Ik vind die jongen dus zo’n raar hoofd hebben. Sorry, alsof er iets niet klopt, of iets niet goed is gegaan, maarja eh hij kan iig voetballen. En mbappe vind ik gewoon een niet fijn hoofd hebben.
Mijn god ga ik deze vraag stellen, wie is het lekkerst van deze 3? Als je moest kiezen ja
- Haaland
- Mbappe
- Virgil
0 stemmers
en van deze twee? messi heeft een hondengezicht en ronaldo lijkt op zon goedkope b-merk mannenbarbie van de wibra
edit oh per ongeluk anoniem maar alle antwoorden zijn fout dus maakt niet uit
- messi
- ronaldo
0 stemmers
Oef vind Ronaldo toch zo onaantrekkelijk
Ze mogen me allebei bellen
Virgil wint bij mij van vrijwel alle mannen ter wereld ![]()
Gadver. Ik heb echt een fobie voor ademsappels. En word hier echt helemaal naar van.
Voor mensen die wel eens naar een concert/festival gaan, draag je oordoppen?
- Nee
- Ja goedkope wegwerp doppen
- Ja herbruikbare, maar niet op maat gemaakte doppen
- Ja op maat gemaakte oordoppen
0 stemmers
Ik heb dure op maat gemaakte maar moet helaas toch concluderen dat ik pluggerz fijner vind zitten en ook beter vind qua geluid. Heb ze al eens laten aanpassen, ander filter maar geluid blijft gewoon niet zo goed (of teveel gefilterd geen idee)
Een vrouw uit florida is doodgebeten nadat ze ging zwemmen in een meer waar veel alligators zaten. Daar werd voor gewaarschuwd. Zij is daar opgegroeid. Er werd afgeraden om in het water te gaan.
- Heel naar, maar ze had beter moeten weten
- Oh nee wat sneu, dat kan iedereen overkomen
0 stemmers
Ik las ook zulke bizar domme comments. Zoals, ja maarja als je een mooie zee ziet dat wil je er ook in zwemmen. Alsof die beesten daar zwemmen oh my god haha. Gewoon een vies moeras waarschijnlijk.