18 meter vind ik al kapot diep hoor haha brr mij niet gezien. Vooral ook dat als je te snel naar boven gaat dat gewoon je dood kan betekenen, nooo thanks. Vind het wel knap als mensen dat allemaal durven
Haha ja dat is wel een eng idee he. Maar er zijn heeel veel veiligheidschecks ingebouwd met duiken, met verplicht duikhorloge, buddy systeem, etc. Dus in die zin is het denk ik veiliger dan veel andere ‘extreme sports’ die je kan doen
Lijkt me mega eng maar ook heeel erg mooi! Dus ja en nee hahaha
Ik vind de diepzee wereld echt fantastisch en fascinerend, maar no way dat ik daar naartoe zou willen duiken. Veel te eng!
Vind jij het normaal als iemand op jouw leeftijd echt fan van iemand is, als in meer dan gewoon fan van de kunst/sport die iemand doet en dat diegene daar echt veel mee bezig is en ook bijvoorbeeld de noodzaak voelt deze persoon te verdedigen of denkt te weten hoe de persoon echt is?
- Ja heel normaal
- Wel normaal
- Nee niet echt normaal
- Abnormaal
0 stemmers
Huh? Zo diep gaan surfers de zee niet in hoor! En haaien zwemmen 100% ook waar mensen zwemmen. Ik zwem en snorkel hier in de zee waar ook witte haaien zijn en ik weet dat ik er in principe een kan tegen komen. Ze zijn soms maar een paar meter van het strand af.
Ik houd het wel bij Subnautica spelen.
Ruimtevaart daarentegen, count me in. Ik stap zo een ruimteschip in.
Stel je beste vriendin gaat terug naar haar ex die haar vreselijk heeft behandeld, hoe zou jij je vanaf nu naar hem gedragen nu ze weer samen zijn?
- Ik zou gewoon vriendelijk doen
- Ik zou niet vriendelijk kunnen doen
- Ik zou hem zo veel mogelijk uit de weg gaan
- Anders
0 stemmers
Ik heb dit meegemaakt, ik zag hem nooit. De beste meid en hijzelf wisten heel goed wat wat ik van hem vond en zij accepteerde dat ik niets met hem te maken wilde hebben. Dus ik zorgde er altijd voor dat ik hem niet zag. Moet zeggen dat ik in die tijd ook iets afstand had genomen van mijn vriendin.
Maar heb de deur altijd wagenwijd open gelaten voor haar als het weer eens zover was. Gelukkig was de laatste keer ook echt de laatste keer.
Ligt er ook wel aan hoe
Stel hij ging vreemd, ze besluiten door te gaan ja dan gewoon vriendelijk.
Stel het was echt heel erg, mishandeling, gaslighting, manipulatief kleinerend etc ja dan echt niet.
Moet jij nog jarig worden in 2026?
- Ja moet nog jarig worden
- Nee ben al jarig geweest
- Huh ik ben toevallig nu jarig omg
0 stemmers
Bereik jij een even of oneven leeftijd dit jaar?
- Oneven leeftijd
- Even leeftijd
0 stemmers
Ik heb Ben & Jerry’s en vind het tijd voor een onderzoek!!
- 1 dag
- 2 dagen
- een week
- langer…
0 stemmers
Vanaf moment aankoop of vanaf het aanbreken van de verpakking?
Een half uur ![]()
Ik doe 3 x met zo’n bak als ik gewoon normaal doe.
In Engeland heb je in precies zo’n verpakking een Vanille smaak van Tesco finest. Die zou ik in 1 keer op kunnen, vind die zoooo lekker, normaal vind ik vanille zo saai maar deze is echt top.
Veel langer. Vind het namelijk niet lekker
Ik moest hier te lang over nadenken… Ben ik op het punt beland dat ik mijn eigen leeftijd niet meer kan onthouden? ![]()
Ben jij al naar de tandarts geweest in 2026?
- Nee
- Ja eens
- Ja tweens
- Ja driens
- Ja vaker nog
0 stemmers
2025 ook niet ![]()