Stel je persoonlijke vraag #59

Ben jij morgennacht Belg :soccer: ?

https://www.nu.nl/wk-voetbal/6402000/vs-spits-balogun-niet-geschorst-na-rode-kaart-op-wk-opponent-belgie-verbijsterd.html

• Ja :belgium:
  • Nee boeit mij niet

0 stemmers

Invisalign dus ik ben er elke 6 a 8 weken :money_with_wings:

4 likes

Nee maar moet morgen dus ga daarna wel stem aanpassen natuurlijk

2 likes

Ik ga ook morgen! Ben al een paar jaar niet geweest dus hou m’n hart vast

3 likes

Om die reden stel ik het telkens uit :sob:

2 likes

Wel in mijn slaap, ga er niet voor wakker blijven/worden :sweat_smile: Hopelijk onthoudt mijn onderbewuste dit en droom ik in het Vlaams :smile:

En ben je vanavond voor Spanje of voor Portugal?

• Spanje
  • Portugal
  • Maakt me echt niks uit
  • Rot op met dat voetbal

0 stemmers

Ik vind het echt een moeilijke keuze, want sinds 2010 uiteraard fuck Spanje, maar aan de andere kant Cristiano.

1 like

You can do it! Ik ben net geweest en mn tandarts was er heel lief over! En er waren geen heftige dingen aan de hand maar wel iets waar ik nu nog best veel aan kan doen voordat het een groter probleem wordt (tandvleesontsteking bij 1 tand) dus ben heel blij dat ik dat nu gehoord heb en niet veel later pas

1 like

Ik dacht ohh, wat moeten nog veel jarig worden. Terwijl we zitten nog maar op de helft. Meeste van mijn vrienden zijn jarig van januari tot juli toevallig merk ik nu. Mn ouders klaagden vroeger altijd dat ze zoveel verjaardagen hadden in september.

Ben jij in september jarig?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

En wat vind jij mooier, even of oneven getallen?

• Boeit me echt 0,0
  • Even
  • Oneven

0 stemmers

1 like

Dit is voor mij situatieafhankelijk.

7 likes

Het slaat nergens op maar ik vind even getallen mooier. Ik ben behoorlijk vaak verhuisd in mn leven. Elke keer weer op een oneven huisnummer :rofl: op 1 keer na. Dat was 34. Dat vergeet ik daarom niet haha

2 likes

Ik heb dyscalculie, geen zin om na te denken een getal even of oneven is :sob:

4 likes

Jaaaa! Over het algemeen even getallen maar radio of tv weer het liefst op een veelvoud van 5. En sommige oneven getallen zijn weer mooier dan de even getallen die er omheen liggen :joy:

1 like

Ja! Volgend jaar 2027 en ik vind dat zo’n lelijk getal

11 likes

Zooooooooooo dit echt!!! Ik word dit jaar 34 en moest echt zo lang nadenken gisteren bij die vraag of ik dan een even of oneven leeftijd word, geen idee man :sob::sob::sob::sob::joy::joy::joy::joy:

4 likes

En heb jij een lievelingsgetal onder de 10? Mijne is altijd al 8 geweest en ja ik heb daar verder niks mee. Voor mij dat het beste betal onder de 10 haha. Heel random.

Ja mijne is:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ik heb geen lievelingsgetal onder de 10

0 stemmers

3 likes

De meeste mensen zijn ook jarig in september: https://www.rtl.nl/wonen/huishouden/artikel/5466039/op-deze-dag-zijn-de-meeste-nederlanders-jarig-en-zoveel-zijn-er

2 likes

Hoe vaak doe jij daadwerkelijk “de groetjes” als je dat belooft aan iemand? Bijv. ik ga vanavond naar mijn moeder toe en mijn man zegt: “doe haar de groeten!”. Ik zeg dan: “ja doe ik”, maar vervolgens zeg ik nooit tegen mn moeder: “je krijgt de groetjes van Henk”.

Ik doe de groetjes:

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Nooit
  • Ik beloof dat nooit

0 stemmers

1 like

Als ik er aan denk, dan doe ik dat wel, maar meestal ben ik tegen die tijd alweer straal vergeten.

6 likes

Reken jij augurk mee als groente als je denkt aan hoeveel groente je op een dag gegeten hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like