Ik vind mijn geboortedatum dus echt mooi (2 november)
En qua jaartallen vind ik bijvoorbeeld 1990 niet mooi, 1995 en 1997 en 1999 wel maar 1993 dan weer niet echt. En alles na 2000 ook niet, op misschien 2002 na.
Ik vind mijn geboortedatum dus echt mooi (2 november)
En qua jaartallen vind ik bijvoorbeeld 1990 niet mooi, 1995 en 1997 en 1999 wel maar 1993 dan weer niet echt. En alles na 2000 ook niet, op misschien 2002 na.
Alle verjaardagen na september zijn lelijk + januari en februari
Ik heb 2x covid gehad. 1ste keer wist ik het alleen omdat ik voor mn werk meerdere keren per week moest testen. Verder niets aan de hand. Tweede keer super ziek van geweest. Ik heb het idee dat ik sinds die tijd veel vaker ziek ben en minder uithoudingsvermogen heb. Maar of dat echt met covid samenhangt of toeval is dat weet ik niet.
Nee ik word juist zelden ziek! 3x was precies 2 weken na de prik, dus ik kan wel raden waar dat van was ![]()
Ik deel mijn verjaardag met meerdere familieleden, schoonfamilieleden èn het is de sterfdag van meerdere familieleden.
Niet dat iemand er iets aan kan doen maar ik vind het soms enorm irritant.
Ik word echt heel zelden ziek en ben bijna nooit verkouden, ook niet in de herfst/winter en geen allergieen etc en heb 3x covid gehad mm.
Ik had vroeger nooit koorts laat staan hoge koorts maar nu schiet mijn lichaam met paracetamol standaard door naar de 39 graden
Ik heb het officieel in 2022 een keer gehad en dat was echt de ergste griep van m’n leven. Echt zo’n koorts en trippen ‘s nachts dat ik dacht dat ik dood ging. Het was ook nog op vakantie. Mijn vriend en kind leuke dingen doen en ik ging kapot in een aparte kamer. Was echt naar.
Verder ben ik in maart 2020 heel erg verkouden en hoesterig geweest, dat weet ik omdat het vlak voor m’n zwangerschapsverlof was. Mijn schoonzus had nog een feestje eind februari en daarna was iedereen zwaar verkouden met hoesten. Ik vermoed dat dat ook wel COVID was.
Wat ik eraan over heb gehouden is een kriebelhoest die soms opkomt en dan weer weken niet. Altijd ‘s nachts. Ik heb me veel getest ook nadat ik COVID heb gehad, maar het was het nooit. Nu ook weer een beetje verkouden/hooikoorts en gelijk weer een irritant hoestje.
Minimaal 5x dat ik weet omdat het getest is.
Waarschijnlijk ook een keer voordat we konden testen. Was ineens mijn stem kwijt maar verder niks. Bleek een collega ook covid te hebben.
De keren erna was het een flinke verkoudheid voor mij.
Leuk werken in de zorg ![]()
Ik vind alles in maart prima, oktober lelijk en juni&juli mijn lievelings ![]()
Wat is kutter?
0 stemmers
Ik vind 2022 voornamelijk kutter omdat dat al vanaf de toewijzing vreselijk was.
Oh dit heb ik ook!!
Voetschimmel bij elk dipje in mijn weerstand ![]()
ja ik was daar ook echt mee bezig toen ik bijna ging bevallen want ik wilde dat mijn kind een mooie geboortedatum zou hebben haha
26-02-2026 was mijn favo datum maar dat is niet gelukt helaas
wel een andere mooie datum gelukkig ![]()
Hoe heb jij vannacht geslapen?
0 stemmers
0 stemmers
Het viel me tegen hoe warm het was vannacht ![]()
Mis nog de. Ik was niet goed voorbereid en lag constant half naakt onder mn dekbed uit
Met een half been onder een laken, had het echt bloedheet ![]()
Slapen met het raam dicht vind ik zo muf en goorig