Haha wellicht een tip voor de anderen hier, ik slaap prima ![]()
Als jouw bezem vies is, maak je ām schoon of koop je een nieuwe?
- Ik heb geen bezem
- Ik maak mijn bezem schoon
- Ik koop een nieuwe
- Ik gebruik hem gewoon terwijl hij vies is
0 stemmers
Rusland 2018 was ook kut, de volgende is in Spanje/portugal/marokko maar met een beginstart in Argentiniƫ/uruguay/paraguay ![]()
En dan daarna gaan we lekker naar Saudi Arabiƫ ![]()
Bedoel je een bezem voor buiten? Want die blijf ik gewoon gebruiken dan.
Bij mij kan ik die op slot draaien zodat de handel niet kan bewegen!
Iets weggooien omdat het na normaal gebruik vies is vind ik echt te bizar
Los van de uitbuiting, waardoor het daar al niet had mogen plaats vinden, vind ik het sowieso belachelijk dat er voor dit soort evenementen van alles gebouwd wordt wat daarna nooit meer gebruikt wordt en het allemaal staat te vergaan. Ik ben echt voorstander van locaties gebruiken waar alles al is of dat het meer verspreid is over een gebied.
Als hij echt heel heel vies zou zijn (maar hoe āviesā kan iets worden dat je al gebruikt om buiten op te ruimen), bijvoorbeeld als je per ongeluk door een hele grote hondendrol bent gegaan, zou ik misschien denken aan vervangen als de bezem toch al oud is. Maar zelfs dan zou ik denk ik eerst met de tuinslang goed afspoelen en dan een paar weken buiten laten liggen ofzo. Een houten bezem is voor mij wel iets dat een half leven mee zou moeten gaat.
Same, maar ik zocht dus op tiktok how to clean your broom (ja misschien ook dom sorry) en toen zei iedereen van eh clean? Dan vervang ik m gewoon. Crazyyy
Zou jij zonder helm op een paard rijden buiten? Dus echt in galop etc in een natuurgebied bijvoorbeeld.
- Nee
- Ja waarom niet
0 stemmers
Zou met 7 helmen al niet op een paard rijden op zich, maar zonder al helemaal niet haha
Sowieso rijden zonder cap, kan nooit vind ik. Je valt vaak van hoog en hard man, nam het risico echt nooit. Kan je paard nog zo braaf zijn, blijft een dier en dus enigszins onvoorspelbaar
Ja same, heb al lang niet meer gereden maar krijg op insta steeds een Nederlandse moeder die dat doet, kind wel een helm op maar zij zelf niet.
Vind dat echt zo dom, paarden schrikken zo snel en ze rijdt langs rotsen etc, straks ben je gewoon dood?
Lust jij rozijnen?
- Ja lekker
- Mwah
- Nee gadver
0 stemmers
Ik eet het op maar zou het nooit uit mijzelf pakken als tussendoortje ofzo
Lekker in appeltaart maar niet perse los
Ja genieten, in fruit & nut chocola, krentenbollen met roomboter, mān all bran fruit & fiber, in mān granola, door mān couscous of saffraanrijst, rum rozijn ijs, in van die roomboter cakejes etc etc
appeltaart
- met noten en rozijnen want ik heb smaak
- met alleen noten
- met alleen rozijnen
- met geen van beide, ik ben mentaal 3 of heb arfid
0 stemmers
Geen appeltaart. Blegh
Noten wel het liefst alleen bovenop want door de vulling heen worden ze altijd net een beetje zacht op een manier die ik niet chill vind