oh ja vergeten
Het is bizar warm, wat draag je onder je zomerjurkje?
- Idk iets luchtigs
- Mn allerzwartste zwaarste hoge laarzen op een of andere manier
0 stemmers
Waarom draagt elke blonde vrouw van 22 dat?
Met alleen rozijnen, want allergisch voor noten.
Ben jij allergisch voor noten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha wow, ik zag inderdaad vanochtend een hoogblond meisje met een jurkje en hoge zwarte leren laarzen!
Ik lust het allemaal, maar vind zonder noten/rozijnen wel lekkerder! Appelflap is dan wel weer lekkerder met rozijnen vind ik
Zie dit ook echt zoveel in de stad hier. Naast dat het me echt vies warm lijkt, ziet het er ook zo dommig uit?
Ik vind dit echt heel erg studentenvereniging.
Ik denk het??? Ik heb sinds een paar jaar steeds meer noten waar ik op reageer. Eerst alleen amandelen, inmiddels ook walnoten, pecannoten en cashewnoten. Krijg dan een schurend gevoel in mijn keel en m’n tong zwelt op ![]()
Het heeft iets met berken/hooikoorts te maken en je kan dit ook krijgen bij kiwi, en ook ander fruit. Als we hetzelfde hebben tenminste ![]()
Een vriendin heeft kleding gekocht voor haar peuter. Ze vraagt wat jij ervan vindt, geef je dan je eerlijke mening?
- Nee ik zeg gewoon dat ik het leuk vind
- Ja ik zeg als ik iets niet zo leuk vind
- Hmm ik weet het niet
0 stemmers
Ik vind dat zo lastig, en meestal vind ik alle kleding gewoon wel leuk. Maar nu vroeg een vriendin of ik een jurkje leuk vond voor dr dochter en dat is voor een trouwfeest. En ik vond het zo truttig
past ook helemaal niet bij haar. Gelukkig zei ze zelf al dat ze twijfelde.
Not me want ik dacht meteen al wtf hebben jullie het over?!!
En rauwe tomaten ![]()
Ik heb alleen een milde notenallergie wanneer de berken en hazelaars bloeien
En appels. Dus taart zonder appels en rozijnen voor mij😅
Paraberksyndroom!
Als ze het zou vragen als “ik twijfel over dit jurkje wat vind jij?” Dan zou ik wel eerlijk zijn. Maar als ze het laat zien van “Kijk leuk he!!” Dan laat ik haar lekker in die waan.
Echt waar, kwartje valt hier! Ik kan niet goed tegen rauwe tomaten. Nou ja prima, gewoon niet eten.
Had ik laatst opeens geen stem meer en keelpijn wat ook dichtgeknepen voelde na het eten van kiwi en nectarine. Schijnt ook met gevoelig zijn voor berken te maken te hebben begrijp ik nu van Google.
Ook als ze gebakken / verhit zijn? Meeste mensen kunnen er wel tegen als het even verwarmd is.
Met noten vind ik dat lastig want, bij de allergische in mijn omgeving dan, noot x kan kan nooit, maar noot y kan wel mits verhit.
Zout over je fruit doen
- Lekker
- Nooit geprobeerd klinkt goed
- Nooit geprobeerd klinkt niet goed
- Niet mijn ding
0 stemmers
Ik ken het alleen met watermeloen moet ik zeggen maar wel lekker.