Stel je persoonlijke vraag #59

Weer wat geleerd. Ik ben namelijk ook allergisch voor kiwi.

Aardbeien en rozen zijn ook weer familie van elkaar. Raad eens waar ik ook allergisch voor ben.

Ik ben blij dat ik nu niet op de basisschool zit. Als er nu getrakteerd wordt in zo’n klas, zijn het altijd fruit traktaties. En tuurlijk dat is gezonder dan een zak chips, behalve voor mij.

1 like

Ik vind deze look er zoooo dom en uit balans uit zien ik kan er gewoon echt niet tegen!!! Zeker als het dan zo’n luchtig spaghettibandjes wit of crème jurkje is en dan van die hele zware zwarte hoge laarzen eronder het klopt gewoon niet

3 likes

Heb je vroeger weleens op rotten. com gekeken?

• Ja toen ik kind was
  • Ja toen ik jongvolwassen was
  • Ja toen ik ouder was
  • Nee nooit gekeken ken het wel
  • Nee nooit gekeken ken het ook niet

0 stemmers

Ik zag daar net iets over voorbijkomen en toen herinnerde ik me dat ik daar echt een keer heb (mee)gekeken toen ik 10 was ofzo en klasgenootjes daarop gingen kijken, echt ziek eigenlijk. Was een website met foto’s van dode mensen.

2 likes

Jup en liveleak :tired_face: wat bezielde ons joh als 11 jarige dat soort dingen kijken idd, ben bepaalde dingen ook nooit vergeten.

5 likes

Niet over al mijn fruit. Maar over ananas is top! Zeker als je hem te vroeg geslacht hebt en hij smaakt matig, zout maakt het meteen beter.

1 like

Het is er bij mij zo ingehamerd om altijd een helm te dragen maar ik denk toch dat als ik zelf een paard zou hebben dat ik het dan misschien niet altijd zou doen.

Ik draag ook geen helm met fietsen of rolschaatsen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja lekker over bepaalde fruitsoorten. Doe ook wel eens een snufje zout bij mijn yoghurt met fruit enzo.

En tajin over mango of watermeloen is ook lekker. Of chilipoeder

5 likes

Ik heb wel eens met paint het hoofd van een onderbouw docent middelbare school op die van een rottencom slachtoffer geplakt en dat naar mensen gemaild :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:

Ging wel echt ver achteraf maar toen was het internet echt gewoon intens wild nog en deed iedereen zo heftig dat je dan dacht ach dit valt wel mee

7 likes

Tajin is lekker over alles :smiling_face_with_three_hearts: ook komkommer!

6 likes

Oh, goeie!

2 likes

Nooit over fruit geprobeerd, maar wel met avocado. En dan bedoel ik niet geprakt op toast oid maar lekker uitlepelen haha :yum:

3 likes

Ik ken het alleen van grapefruit.

2 likes

Ik keek erop rond 2005 ofzo denk ik, wel nog kind maar geen jong kind meer. Of was het echt al 2010? Zo ja dan schaam ik me nog meer.
Hebben we dat destijds niet via het forum van elkaar? Want ik had het hier echt niet over met mensen in het echt en ik schaamde me ook, voelde me enorm morbide dat ik het bekeek.

@Nysmn ik heb ook bepaalde afbeeldingen en videos in mijn hoofd

Samenvatting

Oa van een motorrijder achterop geklapt op een vrachtwagen. Of ja wat er over was van het lichaam.
Een video van iemand die een klif was afgesprongen en een opengespleten gezicht had. Je herkende niks meer van het gezicht, maar die persoon leefde wel nog en later een beeld van het slachtoffer op de brancard met een tube bij de neus/keel regio maar alsnog zonder gezicht. Voor altijd in mijn hoofd en de vraag hoe lang die persoon nog geleefd zou hebben. : - /

3 likes

Nee werkt bij mij niet helaas. Uitgeprobeerd, liep slecht af😅

2 likes

Vind je dat je in huisdieren mag handelen en ze mag fokken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je bevriend kunnen zijn met iemand die dieren fokt?

• Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb er zelfs moeite mee als vrienden of familie
Puppy’s koopt of kittens

13 likes

Ja dat vind ik ook ziek gedrag idd

1 like

Omdat ik met steeeeeeeeigende verbazing wjekw aan het lezen ben:

Je bent in een airbb en het is smerig, zeg je dat dan ter plekke tegen de eigenaar?

• Nee dat durf ik niet
  • Eh ja duh?

0 stemmers

Geef je alsnog minstens 4 sterren?

• Eh nee natuurlijk niet het is ranzig
  • Ja dat is de etiquette

0 stemmers

Vind je dat dan lullig van jezelf dat je eigenlijk hebt gelogen door 4 sterren te geven tegen de andere mensen die de bb later gaan boeken maar voel je je dan oooook tegen de eigenaar van de bb lullig omdat je minder dan 5 sterren hebt gegeven?

• Ja zo ben ik
  • Wat de hel is er mis met de wereld

0 stemmers

Het heeft ook geen zin om er wat van te zeggen. Ik heb in een hotel wel eens gehad dat er dan iemand nog een keer kwam schoonmaken, maar omdat er maar relatief kort tijd voor is, lukt dat toch niet goed genoeg, terwijl je wel met al je spullen weer naar buiten moet etc. Dus als dat nu gebeurt maak ik zelf wel schoon maar dan geef ik wel slechte review

2 likes

Dus omdat je een keer een slechte oplossing aangeboden hebt gehad accepteer je sindsdien dat er niks aan te doen is ipv achteraf klagen?

Ik heb zelf wel eens een nieuwe kamer gekregen, nooit geschoten altijd mis. Bovendien zou ik mezelf echt opvreten als ik t zag en niks zei.

16 likes