Stel je persoonlijke vraag #59

Dat vind ik juist lullig want zo krijgt ook niet de eigenaar de kans op het op te lossen. Vind ik juist wat passief agressief ik maak zelf wel schoon maar hier je 1 ster

4 likes

Ben jij chaotisch???

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb 't idee dat iedereen zichzelf chaotisch noemt tegenwoordig

En als je het een cijfer moest geven (10 = Mega chaotisch)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

als echte chaoot kan ik er ZO slecht tegen als opeens de meest georganiseerde mensen die ik ken opeens zeggen ā€œhihi echt zo chaotisch ben ikā€

(maar nu ben ik bang dat mensen dat ook over mij denken rip)

4 likes

Ik heb zelf weinig last van mijn chaotisme. Ik heb wel een tweede naam gekregen van mijn vriend en nu heet ik; Marrit pure chaos v/d Achternaam

Ik heb heel veel systemen en structuur ingebouwd en bereid dingen goed voor om minder chaotisch te zijn dus denk dat ik niet heel chaotisch overkom, en dat werkt ook wel dus blijkbaar ben ik niet EXTREEM chaotisch. Maar m’n huis is echt binnen 10 minuten ontploft als ik alleen ben, m’n werk is overal en nergens, als ik moe ben oid dan is ben ik alles kwijt, loop ik als een kip zonder kop door m’n huis en laat ik alles overal achter. M’n ware aard is meer chaos dan orde.

11 likes

Dat woord bestaat niet in mijn woordenboek gelukkig.

2 likes

Het had ook in de eerste instantie gewoon al goed moeten zijn. Is toch gek dat ik dan nog weg moet zodat zij het werk kunnen doen, wat ze eigenlijk al hadden moeten doen

Nou dit? Is voor mij hetzelfde als ergens wat eten en dat het niet helemaal goed is maar dan enkel achteraf een review plaatsen

Heb zelf wel eens korting gekregen toen er iets niet goed ging op Airbnb maar stuur zelf wel altijd even een berichtje

@Zonnestraaltje

Je kan toch even overleggen en iets zeggen van joh ik heb weinig tijd hoe kunnen we dit oplossen

3 likes

Zo kom je hier juist helemaal niet over! Integendeel juist. of ik verwar je nu met iemand anders

1 like

Bekijk deze foto:

Wat las jij?

• Summer heroes
  • Summer herpes

0 stemmers

Summer Herbs terwijl er daarvoor een e teveel staat

49 likes

Zie jij weleens (bewegende) kleuren/patronen als je je ogen dicht hebt? En dan niet dat het licht om je heen het veroorzaakt. Oogmigraine telt niet

• Ik zie bewegende kleuren
  • Ik zie patronen
  • Ik zie iets anders
  • Ik zie niets van dit

0 stemmers

En als je die kleuren ziet bewegen, is het dan vaak een draaiende spiraal?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

2 likes

Zwevende strepen vooral!

7 likes

Heb jij een iPhone?

• Ja klopt
  • Nee ik ben irrelevant

0 stemmers

Dus voor de iPhone gebruikers, is jouw telefoon ook merkbaar en/of vaker heet dan voorheen?

• Nee hoor
  • Zou kunnen
  • Ja!

0 stemmers

Ik vind het wel heel raar dat hij steeds zegt dat m’n opslag bijna vol is. Ik betaal al 1 euro per maand daarvoor en heb pas echt heel veel foto’s en video’s verwijderd via Get Sorted.

3 likes

Ja vooral als ik muziekles via DuoLingo aan het doen ben. :musical_keyboard: :owl:

3 likes

hoeveel geheugen heb je dan?

1 like

Polarsteps

• Ja fantastisch leuk medium om op de hoogte te blijven van vrienden en familie
  • Houd ik zelf bij op reis, maar volgen doe ik weinig
  • Niet mijn ding

0 stemmers

Een vriendin is op reis en er verschijnen gewoon meerdere keren per dag updates :cry: (met veel tekst!!). Voelt als huiswerk

Oh en laatst op een verjaardag vroeg ik naar een vakantie en kreeg ik als antwoord: kijk anders maar even op onze polarsteps. Ehmm?

5 likes

vgm is het een impopulaire mening maar ik vind het heel leuk. om zelf (wel gewoon maar 1x per dag) te schrijven en later terug te kijken en ook om te lezen van vrienden of mijn ouders. ik heb wel maar weinig volgers en mensen die ik volg en dat wil ik graag zo houden, weinig ruis.

21 likes

Jaa ik snap het ook wel, en ik heb ook zelf een Polarsteps bijgehouden (die op het laatst alleen nog gelezen werd door mijn moeder geloof ik haha), maar zulke frequente, lange, onpersoonlijke teksten, ik vind het geen leuk medium om op de hoogte te blijven.

3 likes