Stel je persoonlijke vraag #59

haha ik vind dat zo fake woke altijd, alle vormen en uitingen van religie per definitie haten omdat je dan zogenaamd links en feminist bent

12 likes

Ik vier nooit mijn verjaardag, maar volgende week word ik 36 en ik ga het voor mijn doen best groot vieren. Ik had gewoon zin om een feestje te organiseren, lekker boeien hoe oud je wordt.

16 likes

Huh, is het niet juist fake woke links/feministisch (en dan heb ik het over een social media/podcaststroming, geen ruimte voor nuance) om het christendom en jodendom te minachten, maar het wel een feministische keuze te (kunnen) vinden als een vrouw een hoofddoek draagt als moslim, of ervoor kiest om dan niet alleen buiten te lopen ofzo? Dus Amerikaanse pastors zijn slecht, maar ramadan voor voetballers is wel ok.
Edit: verder wel eens met jou en @Shaaar trouwens hoor.

10 likes

Ik ga voor mijn veertigste denk ik wel uitpakken (over zes jaar). Toen ik 30 werd was het net corona geweest, dus toen heb ik het klein gehouden en dat vond ik toch een beetje zielig voor mezelf

3 likes

Er komt een Mocca Master in ons huishouden, alleen kom ik niet uit over de kleur. We hebben een rode keukenmachine maar die moet ook vervangen worden.

Welke zouden jullie kiezen? Geel of rood?

  • Geel
  • Rood

0 stemmers


3 likes

Ik ben wel van plan mijn 35ste wel (groter) te vieren volgend jaar!

1 like

‘dieptriest’ is een beetje een vreemd frame voor mensen die vragen om onderbouwing voordat ze ergens in geloven. de rationele bezwaren zijn niet ingewikkeld: geloofsclaims zijn niet falsifieerbaar, steunen op traditie en autoriteit, en de geschiedenis van religieuze instituties is bepaald niet vlekkeloos. en natuurlijk mogen mensen geloven wat ze willen, maar dat betekent niet dat je het idee zelf niet mag bekritiseren

3 likes

Ik liep vanochtend op straat en iemand (een man natuurlijk lol) deed dit echt ranzig en toen dacht ik gatver dat geslork😂 dus ik heb het al overgenomen haha

4 likes

Maar dat is toch juist het hele punt, dat mensen die niet gelovig zijn de onderbouwing van een religie ook niet (zomaar) accepteren? Ik ben overtuigd van het bestaan van God, maar dat kan ik toch niet onomstotelijk bewijzen?

3 likes

Ja ik heb ook een goede vriendin/ex schoonzus, die echt heel groots uitpakt op haar 40e. Ik wist ook nooit dat dat zo’n ding was totdat ik “echte gooische moeders” weer keek haha. Veel van mn vriendinnen zijn dit jaar ook 35 geworden en we hebben dat niet als mijlpaal gezien merk ik.

Zou jij het vervelend vinden als je huidige partner nog contact heeft met de ex schoonfamilie als er geen kinderen gezamelijk in beeld zijn?

  • Zo lang het vriendschappelijk is geen probleem
  • Sowieso geen probleem
  • Nee daar moet je afscheid van nemen

0 stemmers

Ik ga in november een aantal dagen weer weg met mn ja ex schoonzus. Ze is altijd mn vriendin gebleven.

1 like

Ik hoop dat de gemiddelde partner sowieso niet meer dan vriendschappelijk omging met de ex-schoonfamilie

40 likes

Ja wat betekent dit :joy:

2 likes

Lijkt me in dit geval geen enkel probleem, leuk toch dat je die vriendschap hebt.

3 likes

Ik herinner me nog het jonge egf vol online en iedereen dan kwam praten over de examens. We gingen het online na berekenen. Ja sorry jullie zullen het niet geloven maar ik deed vwo en ik ben geslaagd. Maar zoveel meisjes waren toen online. Je ging elk proefwerk alles nakijken samen.

Herinner jij daar nog iets van?

  • Nee te jong voor
  • Te oud voor
  • Toen wist ik nog niet dat dit forum bestond
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ik wist wel dat dit forum bestond maar kwam toen niet verder dan het beutybloggerstopic.

3 likes

Ik ben er niet te jong of oud voor en zat toen al op het forum, maar ik herinner me dit niet. Ik zat toen nog voornamelijk op s&f, denk ik.

6 likes

Ja zat denk ik op centraal station toen. Oh nee het heette ‘whatever’. Het is ook best raar dat ik dit forum vanaf 13 jaar al ken.

Vind je dit forum eerder leuk of niet leuk?

  • Eerder leuk
  • Eerder niet leuk

0 stemmers

1 like

Zijn die Engelse namen van de subfora niet ooit veranderd in Nederlandse?

1 like

Ik heb die gele maar rood lijkt mij mooier! Het geel is niet zo’n warme/gezellig kleur geel op de een of andere manier vind ik (in mijn keuken ten minste).

4 likes

Het forum vroeger was echt gemeen ellegirl, elkaar belachelijk maken om bijv uiterlijk, pesten enz

6 likes