Stel je persoonlijke vraag #59

Haha ja wow en ook heftige topics. Eetstoornis, automutilatie :joy:

2 likes

Ohhh zou je misschien een foto willen delen? Mag ook in privé bericht! Op de product foto’s op de site ziet het er uit als een warme geel. Ik zie ook vaak een ‘butter yellow’ geel. Ik dacht dat dat een limited edition was maar ben wel benieuwd nu…

Echt een heel random foto die ik in m’n filmrol vond:

Ik vind het een beetje een harde kleur geel? Maar dat is misschien omdat ons aanrechtblad donker/zwart is en de tegels erachter wit. We hebben verder juist wel een heel warme keuken (houten kastjes, terracotta tegels). Ik vind de kleur wel goed overeenkomen met de foto’s trouwens, ik vind het in onze keuken gewoon niet het mooist denk ik.

3 likes

Het is wel warm geel hoor, richting okergeel

8 likes

Ahhh gelukkig!
@boonie thanks voor de foto! We hebben een wit, marmeren blad en een donker houten keuken. Denk dat de kleur geel daar wel warm in uit komt :smile:

4 likes

Toch echt warm geel inderdaad, zelf ook die kleur gehad.

3 likes

Ik vind dit forum wel echt minder leuk dan vijf jaar geleden oid, heb het idee dat er toen heel veel actieve posters weg zijn gegaan en er zijn denk ik wel nieuwe mensen voor teruggekomen maar daar heb ik minder mee of ze zijn minder actief.

31 likes

het is ook echt veel rustiger, toen moest je echt flink bijlezen als je een dag niet online was geweest

18 likes

Ik heb mn 35e groot gevierd want mn 30e viel door corona in het water en de volgende grote mijlpaal is 40 (ieehhh), dus ik vond het wel leuk om in de tussentijd nog een groot feest als dertiger te geven :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja ik mis monkeyslut :frowning:

11 likes

Ja en Soy en er waren heel veel namen die je meteen herkende, nu denk ik vaak ‘is die nieuw?’

14 likes

en ook best veel mensen die dan een account maken voor 1 bepaald topic en dan alleen daar posten als ze iets nodig hebben (en dan ook nooit reageren als mensen helpen haha)

6 likes

Ik vind het soms echt jammer dat ik zo recentelijk (valt ook wel mee) actief op het forum ben gekomen. EGF heb ik helemaal gemist, maar als ik mensen hier erover zie praten klinkt het ook als of het vroeger meer “community” was. Meer gezelligheid

1 like

EGF was het wilde westen en het zou ook een beetje triest zijn gezien uit de poll van gister bleek dat 75% hier 35+ of bijna 35 is als we hier nu die sfeer hadden. Het was soms echt pesten, mensen die nog geen volgroeide cortex hadden en zichzelf dus in allerlei staten (van zowel ontkleedheid en nuchterheid) deelden etc.

Was wel echt leuk als 15 jarige; maar durfde toen zelf ook niet publielijk met foto’s mee te posten want iets in mij dacht dit gaat vrij ver :older_woman:t2:

18 likes

Of zo’n “rate my boyfriend”-topic waarbij iedereen foto’s van hun vriend ging posten haha can you imagine :skull::skull: voelt echt als een koortsdroom soms

Maar naast pesten ook veel gekontelik hoor met speciale topics om de mooiste foto van jezelf te posten en iedereen die daar dan op reageert met omggg jij bent zoo knappppp <3

24 likes

Oh zeker!

@PaulieBleeker op egf hadden we ook een paar mannen. Een man die op Tiësto leek (volgens mij kon je via hem ook drugs krijgen?) en volgens mij zijn echt tientallen leden lastig gevallen door Rundeeprunwild hahaha denk dat mensen die naam nog wel kennen. En nog wel meer mannen maar kan er even niet opkomen

11 likes

Fair haha!

Ik zat vroeger, met een jaar of 15, wel op 9gag achtige fora (9chat???) waar ik veel te veel persoonlijke info en foto’s vrijgaf. Maar daar zaten veel mannen ook op. :frowning:

1 like

omg leuk dat wil ik weer
dan mogen we allemaal stemmen of hij een jeroen is

27 likes

Zal het doorgeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ben jij op een ander forum actief (geweest)?

  • Ja, nu nog
  • Ja, maar inmiddels niet meer
  • Nee

0 stemmers

2 likes