Ja absoluut. Ook tijdens sporten, alsof mijn binnenthemperatuur maar niet afkoelt tussendoor. Ik verweet het met 38 ook al aan de perimenopauze met ook meer gehannes met menstruaties.
Ik weet niet hoe ik als puber 15 km naar school fietste zonder hevig te zweten. Nu heb ik er al last van als ik 5 minuten naar het station fiets ![]()
Nee maar fietsen wel. Vind het zo goor als je dan afstapt en je je ineens kapot zweet in de winkel oid.
Ik heb wel (en dit had ik volgens mij eerder nooit) dat als ik me te snel aankleed na het douchen en dingen ga doen ik zo erg ga zweten en plakken. Toevallig heb ik net een boek uit waarin iemand na het douchen telkens eerst ging âwasemenâ (oftewel wachten met aankleden tot je die hitte van de douche kwijt bent) en dat moet ik ook maar gaan toepassen. Vanochtend nog weer de fout gemaakt, ik dacht even snel douchen en naar de supermarkt lopen maar toen had ik me het toch een partij warm in de supermarkt. Echt niet chill.
Je gaat op reis. Wat heb je liever als bagage bij je:
- Kleine, maar loodzware koffer. Formaat handbagage, 25 kilo.
- Extra large samsonite qua formaat, maar licht, kilo of 8.
0 stemmers
De reis in kwestie is ingewikkeld met bus, trein, overstappen, verschillende perrons, etc.
Volkomen hypothetische en niet-realistische situatie uiteraard.
Ik zweet sowieso snel en door mijn hartmedicatie helaas nog sneller, vooral in mân gezicht. Maar niet nog meer dan andere jaren gelukkig.
@June Na het douchen ga ik in mân ondergoed een paar minuten voor de ventilator zitten, dat helpt wel
25 kilo is toch niet âloodzwaarâ ![]()
Nee? Ik dacht ik doe een gewicht dat je nog wel net kan tillen, maar waarmee je echt niet comfortabel een stationstrap op en af loopt of boven je hoofd in een bagagerek tilt. Maar misschien zit ik ernaast en doen we dat bij 25 kilo allemaal nog makkelijk.
Voor mij is dat het wel. Ben een slapjanus. Wat vind jij loodzwaar voor een koffer?
Mwah een kleine zware koffer is best makkelijk te manoeuvreren. Een grote van 25 vind ik vaak onhandiger. Vooral als je die in een hoog rek wil krijgen terwijl de bus al gaat rijden haha
Misschien overschat ik mijzelf maar 25 kilo klinkt gewoon niet zo zwaar, vooral niet als het een klein koffertje met wielen is. Loodzwaar denk ik aan amper te tillen, dat je er 2 mensen voor nodig hebt.
Sounds like het probleem van mijn man en niet van mij ![]()
Hahaha door de post hierboven dacht ik 1 seconde dat de krekel een affaire met je had
hahahahaha
ben jij wel eens geslutshamed?
- ja 1 keer
- ja vaker
- nee nooit
0 stemmers
en slut shame je zelf wel eens iemand? anoniem zodat mensen eerlijk zijn
- ja gewoon openbaar/hardop
- niet hardop maar ik oordeel wel in mijn hoofd
- vroeger wel, nu niet meer
- nee nooit gedaan ook
0 stemmers
Heb niemand meer in mijn omgeving om te slutshamen. We zijn allemaal zo lekker burgelijk geworden.
Dat denk jij, de meest burgerlijke types gaan nog wel eens naar de parenclub ![]()
Met die grote lichte heb ik veel lege plek voor souvenirs ![]()
Ik word vaak geslutshamed (??) maar het laat me ijskoud. Laat mij lekker sletten heerlieeeee
En het zijn vaak mensen die al heel lang in een relatie zitten en 1 keer in de week (maximaal) een keer saaie vanille seks hebben met hun lelijke Jeroen of Gerda. Succes ermee maar mij niet bellen
Door een man waar ik vorig jaar mee datete. Toen ik studeerde nam ik het ervan en toen was ik vrienden met hem, dus hij wist wel redelijk wat ik deed. Vorig jaar, 12(!) jaar later, ben ik met hem gaan daten en bracht hij dit in ruzies altijd omhoog. Hij heeft me ook wel eens slet genoemd tijdens zoân ruzie. Nou dan ben ik er snel klaar mee, daarna kwam hij met hangende pootjes terug en vond hij het gek dat ik het niet nog een keer wilde proberen.