Ik denk dat 90 procent hier een saaie Jeroen date
ja ik zag dat ook voor me en dan gaat iedereen zichzelf verdedigen en indekken, âhij is leuker in het echt hoor en normaal draagt hij dat shirt echt nóóitâ hahaha
En de rest is gay
- Ja
- Nee, mijn vriend is Sjoerd. Dus ja
- Nee, maar eigenlijk wel
- Nee echt waar niet, beloofd
- nvt
0 stemmers
wacht ff wat moet je stemmen als je geen relatie hebt? want als wij allemaal nee stemmen dan wordt de nee groep wel groter dan alleen mensen die hun partner geen jeroen vinden
shjit, heb m aangepast!
Ja, ik was heel actief op het Girlz forum!
De computer stond toen nog bij mân ouders in de woonkamer en iedereen kon meekijken wat je aan het doen was. Mijn broers âpesttenâ me altijd als ze dat felroze beeldscherm zagen met mega groot dat woord Girlz erop!
Gelukig konden ze nog net niet meelezen wat ik allemaal aan het typen was.
âEn hij heeft een overkapping voor me gebouwd!â
Doe jij wel eens aan naturisme zoals een camping, naaktstrand etc etc?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha ik heb ook pillen van hem gehad!!
Nee maar zou ik wel willen.
Ik heb heel lang op het Meidenmagazine forum gezeten op stardoll hahaha, volg ook nog steeds een paar mensen van daar op instagram
Een vriendin van mij houdt enorm van het naaktstrand dus ik ga wel eens mee. En de sauna natuurlijk is ook een soort naturisme
Gosupermodel forum! Volgens mij ook naar egf gekomen toen gsm stopte.
Alleen de sauna, maar wil eigenlijk wel eens naar het naaktstrand
Geen âechtâ naturisme maar heel af en toe wel eens naaktstrand, bij voorkeur afgelegen en in het buitenland. Sauna ook wel.
En zon je wel eens topless?
- Ja
- Nee
- Alleen in het buitenland
0 stemmers
Lees je het liefst fictie of non-fictie boeken:
- Fictie
- Non-fictie
0 stemmers
Ahhh door de K weet ik het weer: Kasper!
