Stel je persoonlijke vraag #59

Ze zijn best aanwezig en mijn neefje noemde het laatst mijn zachte wiebelflappen :nauseated_face: :melting_face:

4 likes

Als jij een kind hebt dat niet kan zwemmen en je neemt het mee naar een zwembad en je hebt 50 familieleden mee naar het zwembad, is dan de badmeester degene die beter op je bijna-verdronken kind had moeten letten?

• Ja
  • Nee jijzelf en/of je familie

0 stemmers

2 likes

Spiraal wordt ook niet vergoed(basis). Het plaatsen bij de huisarts wel maar bij een gynaecoloog moet je eerst je eigen risico betalen.

2 likes

Ik weet het eigenlijk niet zeker. Ik heb oefeningen met mn vriend gedaan en wij moesten beide lachen. Misschien heb ik beginnende flappen. Ja ik denk toch van wel.

3 likes

Wat zou je liever doen? Met 7 jarige kinderen.

• Disneyland
  • Efteling

0 stemmers

6 likes

Ik ben over het algemeen geen onzeker persoon maar een jongen uit m’n klas op de middelbare school heeft een keer keihard lachend aan m’n armen gezeten terwijl ie riep ā€œHAHA KIJK HOE ERG HET WIEBELTā€ en sindsdien heb ik echt nauwelijks meer mouwloze shirtjes gedragen zonder iets er overheen maar ik ben deze zomer op een reclaiming journey van m’n bovenarmen!!

14 likes

Hij is ondertussen wss kalend maar met toenemend oorhaar :cowboy_hat_face:

28 likes

wat vind je over het algemeen fijner?

• 's avonds douchen
  • 's ochtends douchen

0 stemmers

Sophie straat

• Heel cool
  • Cool
  • Uncool
  • Heel oncool
  • Wie?

0 stemmers

Haar muziek mwoah maar haar statements ja

7 likes

ik vind eigenlijk zelden nog iemand cool. ik zie allemaal ongelukkige tryhard millennials overal of zielige genz’ers zonder toekomst en alle andere groepen zijn gewoon cringe af. ok dat ene stel op de empire state building vond ik ziek cool, maar inmiddels ben ik daar ook alweer overheen

6 likes

Ken jij neil the seal? Dat is dus blijkbaar zo’n enorme zeehond die in tasmanie overal gaat liggen waar hij wil. Ik vind het zo grappig en schattig :pleading_face:

• Nee nog nooit iets over gehoord
  • Ja wel iets over gelezen
  • Omg ik heb hem gezien in het echt!

0 stemmers

1 like

Kunstacademie meisje van expat ouders dat lekker working class cosplay plat Amsterdams gaat doen voor de vibes, krijg er echt jeuk van

16 likes

OMG dank ik dacht misschien ben ik echt te ver verzuurd dat ik het heel nep vind overkomen allemaal.

Ik weet gewoon niet waarom het allemaal nou weer zo moet

Maak anders kunst vanuit jezelf idk ik noem maar wat

1 like

Tag jezelf

(Gaat om je essentie, niet om wanneer je geboren bent)

Ik ben een

• ongelukkige tryhard millennial
  • Zielige Gen-Z’er zonder toekomst
  • Gewoon cringe af

0 stemmers

Zag net een tweet die wss alleen diepzinnig is voor mensen met de mentale leeftijd van 14 maar zat er toch over te denken haha

Vind je dat de burgerplicht hebt aardiger te zijn voor mensen als je goeie en lieve ouders hebt (gehad)?

• Nee
  • Ja
  • Meer ja dan nee
  • Meer nee dan ja

0 stemmers

3 likes

Wow 7 jarige kinderen, is het een zevenling?

Edit:

Het houdt niet op, 14 jarigen zelfs

24 likes

Ik blijkbaar niet, had gisteren iets zonder mouwen aan en ik voelde me ZO naakt haha. Draag dat schijnbaar nooit meer

1 like

Echt? :flushed: Dat was me niet eerder opgevallen, terwijl ik van mezelf dacht dat ik dat gedrag toch wel snel ā€˜door heb’. Toch naĆÆef van mij dan. Ik sta vaak wel achter de boodschap die ze uitdraagt. Maar dat is in linkse kringen natuurlijk ook niet zo’n sĆŗper controversiĆ«le boodschap.

Bleh, dit maakt echt een hele ergernis in mij los haha. Ik kom vaak dit soort mensen tegen, mensen die bijv. andere kunstenaars bekritiseren omdat ze een parttime baan hebben en meedoen aan het ā€˜kapitalisme’ en niet ā€˜vrij’ zijn terwijl ze zelf in een door hun ouders gekocht stadspand wonen en daarom al hun tijd aan hun kunst kunnen besteden. (Good for them, maar niet zo goed voor kunst in het algemeen.) Zodra ik dit door heb, draai ik me snel om :smiling_face_with_tear:

6 likes