Stel je persoonlijke vraag #59

Ja ik vond dit dus eerst ook en haar eerste muziek echt vreselijk maar ik vind protestfest wat ze organiseert wel tof en bijv dat gebroken spiegels nummer wel vet!

Maar die fake Amsterdamse smartlappen nee

3 likes

Ja ik vind die combinatie van linkse meid maar dan wel koketteren met een soort karikatuur van een lagere klasse echt heeeeeeeeeel erg tekenend. Maar goed ik verbaas me wel vaker over hoe weinig besef mensen van die scheidslijnen hebben, zeker in de gentrified hellhole die onze stad is geworden :sob:

10 likes

Oh, op die manier. Ik snap ā€˜t. Ik lees nu ook op wikipedia over haar ā€˜volkse era’… meh

1 like

Als je mocht kiezen bij je voordeur? Ik bedoel dus qua glas in de voordeur.

• Helemaal dicht
  • Ik zou iets open laten
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Maar wel melkglas oid. Dus wel het licht, maar niet de inkijk

10 likes

Wij hebben een roosterdeur en dat zorgt voor mooi lichtinval in onze donkere hal, maar tegelijkertijd is het veilig en niet zoveel inkijk.

2 likes

Ik heb de luxe niet om een voordeur uit te kiezen want woon in sociale huur, maar mijn moeder dacht een tijdje terug aan een nieuwe voordeur kopen. Damn wat zijn die dingen duur?? Een beetje mooie voordeur kost zo 4.000?

1 like

Ja, echt huilen. Wij moeten ook een nieuwe, zijn rond de 6k kwijt.

Ik zit terwijl ik dit typ op een zoethoutstok te knagen. Zag het liggen en dacht neem het weer eens mee. Vroeger gaf ik mijn zakgeld daar aan uit in de snoepwinkel, maar hoor anderen er eigenlijk nooit over. Knagen jullie wel eens op zoethout?

• Ja, vroeger
  • Ja, nog steeds
  • Nee wtf

0 stemmers

1 like

Ik vond dat niet lekker maar ik was wel van de potjes met zoethout met je vinger erin alles oplikken. Dat het echt een ranzig potje werd met vastgekoekte restjes aan de zijkanten. Vast koopavond ritueel.

4 likes

Allememachies ik ken wel de ā€˜Nee we gaan dit jaar niet op vakantie, we hebben een nieuwe keuken’ maar ik wist niet dat dit ook voor voordeuren kon gelden.

6 likes

Ja maar echt goor was dat?

@ellegirltalk omg ja en helemaal je gehemelte naar de klote, heerlijk.

2 likes

Heb je een zwart stalen deur in je huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een visgraatvloer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een olijfboom in pot?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een tylko kast?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb een visgraatvloer maar wel een dat er al 50+ jaar in ligt

6 likes

Is dit gebeurd?

Ja in Belgiƫ, de betrokken familie komt uit Frankrijk en stellen dat het buiten hun schuld lag.

2 likes

In my defense de visgraatvloer was een keuze van de vorige bewoners en vind ik lelijk. De olijfboom in pot staat buiten.

Zou wel een tylko kast willen 🄹

• Zomerkleding
  • Winterkleding

0 stemmers

Ik heb zoveel meer lol met outfits uitkiezen nu en voel me ook veel lekkerder in mijn kleding :star_struck:

3 likes

Ja vroeger, terwijl ik het zo goor vond. En toch wilde ik het dan soms weer proberen :sweat_smile:. Bestaat het eigenlijk nog?

2 likes

Ik moet nu veel meer nadenken over de temperatuur en wat gepast is, terwijl ik in de winter gewoon laagjes draag.

3 likes