ja ik bedoelde echt of je veel verschillende smaken/dingen/ingrediënten/groenten etc lust. zelf eet ik ook vegan idd maar ik vind mezelf wel makkelijk qua dingen lusten want bijna alles wat plantaardig is eet ik wel. behalve truffel
Ja zo ben ik ook. Mijn moeder kan gewoon niet koken en groenten waren vroeger snot, op bloemkool hoefde je bijna niet eens te kauwen omdat alles zo doorgekookt was, niet gek toch dat ik als kind niks lustte.
Ik denk altijd dat ik veel lust, tot er dingen komen als beenmerg of rilette of andere meer chique of bijzondere dingen. Ik vind dat op de een of andere manier ook heel spannend om te proeven terwijl ik dat met groenten nooit heb
gadver ja maar dat zijn ook kadavers
Ik dacht ook altijd dat ik alles lustte totdat al die vergeten groenten ineens niet meer vergeten waren zoals bietjes en knolselderij ![]()
While he was posing for the photo and playing the gentleman, I was at home. Taking care of our son, cleaning the house, preparing his dinner. Exhausted. My eyes filled with tears instantly.
Zo dramatisch. Klinkt alsof dat stel grotere problemen heeft dan dat make up pakket
Ik vind het ook altijd zo raar als mensen dat doen en het doet me altijd denken aan Henk Krol die al zijn facebook of linkedin (weet niet meer) connecties altijd feliciteerde, ook meermaals connecties die dood waren.
Woon je in het zuiden van het land? Want er is een groot verschil tussen het zuiden en noorden in hoeveel biet (of soep!) we eten.
In het noorden zijn bieten namelijk nooit vergeten, haha
Ja dat Twitteraccount post letterlijk 200 tweets per dag, allemaal random verhalen die totaal niet matchen en de post is al weer verwijderd dus dat mensen geloven dat dit echt is is ook wel erg haha
Ik snap je, maar een kipnugget is ook een kadaver en dat vind ik niet ‘spannend’ om te proeven
Ik vind mezelf juist een makkelijke eter, geef me gewoon een broodje kaas of frietjes en ik ben tevreden!
Soms lees ik hier het ‘what my kid really eats’-topic en dan snap ik wel waarom sommige kinderen niks lusten ![]()
Ugh hier komen ineens allerlei jeugdherinneringen naar boven
Aardappels en bloemkool in de snelkookpan tot snot koken en mijn vader prakte alles ook nog eens op zijn bord ‘onder mekaar’. Bah ik heb ook nooit meer gewone gekookte aardappels gegeten sinds ik niet meer thuis woon.
Ja maar dat is toch niet een makkelijke eter zijn (zoals het bedoeld wordt)? Zou je bijvoorbeeld ook heel gekruid Surinaams, of Aziatisch eten makkelijk eten? Of andere keukens
Dat is toch eerder dat je van makkelijk eten houdt, maar dat maakt je geen makkelijke eter.
Heb jij van die herinneringen die eigenlijk niet echt over iets groots gaan maar waar je meteen weer enorme buikpijn van krijgt als je eraan denkt hoelang het ook geleden is?
- Ja dankjewel dat je mij er weer aan herinnert
- Nee eigenlijk niet
0 stemmers
Echt van die 4 uur ‘s nachts slaap demonen ![]()
Ik was vroeger helemaaal geen makkelijke eter en ik lustte echt de meest simpele dingen niet (mayonaise, pastasaus, gekookte groenten??). Sowieso mocht geen enkel ding op m’n bord elkaar raken en at ik alles kaal en zonder dressing of jus
ik moest helaas ook elke avond aan tafel blijven zitten tot ik m’n kale aardappelen op had
Nu ik volwassen ben eet ik gelukkig echt (bijna) alles graag, incl meer ‘niche’ dingen zoals gefermenteerd eten/vis/schelpdieren//stinkkaas/ etc. Dus ook als je een raar kind hebt dat niks eet kan het toch nog goedkomen
Ik weet helemaal niet meer of ik mijn bord moest leegeten, maar ik herinner me wel dat mijn vader de tomatensaus voor pasta in de blender deed voor ons, zodat er geen stukjes in zaten, haha. Is wel helemaal goedgekomen, want ik lust nu ook stukjes!
Hahaha, of niet he, nooit overgegaan bij mij.
Het scheelt me zoveel om dat te accepteren dat ik ook hierin niet onder dat autisme uit kan.
Ik eet nog steeds van een vakjesbord en hoef echt geen dressing. (Wel saus bij frietjes) En ik eet in een specifieke volgorde (lol)
Veel structuren verdraag ik niet (met name vlees/vis dingen maar ook andere structuren) soep die ik niet zelfgemaakt heb en glad gepureerd eet ik niet.
Bij overprikkeling/vermoeidheid/stress/meltdown lust ik nog minder. Ik varieer ongeveer uit 6 gerechten lol.
En daar heeft lekker niemand last van want niemand is verplicht op mijn manier te eten.