Stel je persoonlijke vraag #59

Oh ja dat kan ik me wel voorstellen. Het kan er wel leuk uit zien maar ik vind het gevoel van veel lagen kleding en wol en een winterjas en handschoenen enzovoort zo onprettig. Ik hou echt van de luchtigheid en zwierigheid van zomerkleding. En ik vind blote benen heeeeel chill ook

1 like

Ik voel me pas weer mezelf bij longsleeves, blazers en truien.

14 likes

Zo grappig dat het zo kan verschillen, ik heb dit dus precies andersom

1 like

ik heb qua kleding altijd zin in het seizoen dat het niet is

25 likes

Brrr laagjes

Ik moet dan ook gelijk denken aan dit soort truttige outfits

8 likes

De eerste 3: ieuw.
Laatste: ken het niet, geen mening.

1 like

Mijn voornamelijk 50 tinten zwarte kleding zitten toch lekkerder in de winter.

8 likes

Bij mij zijn laagjes gewoon een gevalletje thermokleding onder m’n gewone kleding, dit soort outfits zijn echt te veel (net niet) elementen/printjes voor mij als basic persoon.

1 like

Hahah dacht dat t over de foto met outfits ging :rofl::rofl:

29 likes

Ook van haar Wiki:

“Schwartz studeerde aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag en maakte naar eigen zeggen “uit heimwee naar Amsterdam” de bakfiets tot onderwerp van haar afstuderen.” :nauseated_face:

Kende het hele mens niet maar mag haar nu al niet

2 likes

Onder een coltrui en hemdje valt het niet op als ik geen bh draag, daar kijk ik wel weer ontzettend naar uit.
Vind sneakersokjes ruk zitten. En benen scheren als je iets bloters aan wilt is ook kut. Het gevoel van zonnebrandcreme is meh.
Winter voor mij. Al vind ik het wel lekker om het niet koud te hebben en zonder jas de deur uit te gaan.

4 likes

De zomer wint alleen al voor mij omdat ik gewoon er levend uit zie. M’n huid heeft niks nodig en de zonnebrand maakt het juist extra glanzend. Dan trek je een jurk over je kop, dat ook gewoon je hele outfit is en dan krijg je nog complimenten ook , terwijl je dus effectief nul moeite hebt hoeven doen.

Ik ben echt 2 punten knapper in de zomer dan in de winter. Daar bereik ik vaak toch wel een punt dat ik denk, okĂ© ze zien toch alleen weer diezelfde winterjas dus fuck m’n outfit. Dan heb ik het koud buiten maar als ik me te warm kleed zweet je je kapot in het ov of in de winkel door de kurkdroge lucht van de verwarming. Ben lijkengeel, en door het gebrek aan daglicht of zon ook nog depressief. Al heb ik dat eerlijk nog wel liever dan een superregenachtige herfst. Mijn haar neemt dan ook vormen aan waar geen anti frizz spray tegenop kan.

23 likes

Dit is dus waarom ik me in de winter prettiger voel. Laat me me lekker verstoppen in een grote dikke jas en er lelijk uitzien. Zodra ik in de zomer een jurk aantrek krijg ik meteen weer van die kut mannen achter me aan en ik haat het.

3 likes

Geef je de huisarts bij een consult een hand?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als diegene de hand uitsteekt

0 stemmers

5 likes

Ik heb laminaat met een visgraat patroon (oh nee, Hongaarse punt). Daardoor heeft het hele mooie vlakken en zie je totaaaaaal niet dat het nep is!

Doorde vorige bewoners neergelegd, als je t nog niet doorhad :sweat_smile:

10 likes

Ohhh hier zou ik zo slecht op gaan hahaha. Wat kut die lijnen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ha ook echt goed nadenken als je dit gaat leggen, één plank verkeerd en je dure bijzondere heel speciale vloer is naar de knoppen

3 likes

Toevallig oude visgraatparketvloer die ik er niet zelf in heb gelegd (huurwoning) (wel blij mee, past bij de woning)

1 like

lust jij veel? edit godver dit moest niet anoniem maar laat maar

• ja ik vind alles lekker
  • redelijk veel maar er zijn wel wat dingen die ik niet lust
  • nee ik ben een moeilijke eter

0 stemmers

en moest je als kind altijd je bord leegeten of hoefde dat niet als je iets niet lustte?

• ik ben een makkelijke eter en moest vroeger (bijna) altijd mijn bord leegeten
  • ik ben een moeilijke eter en moest vroeger (bijna) altijd mijn bord leegeten
  • ik ben een makkelijke eter en hoefde vroeger mijn bord niet leeg te eten
  • ik ben een moeilijke eter en hoefde vroeger mijn bord niet leeg te eten
  • anders/nvt/ik opgevoed door een roedel wolven/etc

0 stemmers

Omdat ik deze domme baitpost bij Mascha zag. Is een tomaatgooi verhaal maar ben wel benieuwd of de meningen hier anders zijn dan de hare/in haar comments

Stel je man heeft op z’n werk een evenement, met alleen collega’s geen plus ones, en hij wint daar als enige een enorm duur make-up pakket met skincare whatever. Anyway hij gebruikt geen make up en naast m zit een vrouwelijke collega en hij vraagt van ‘goh zou jij dit willen?’ en zij neemt het aan. Hij vertelt dit je thuis lachend, trots op z’n vrijgevigheid.

• Prima toch, collega blij en jij was daar niet
  • Hij had aan mij moeten denken en het voor mij mee moeten nemen!

0 stemmers

Ik vind het zo vreemd dat 99% van de comments en Mascha zelf ‘boos’ zijn op de hypothetische man. Het is toch een prijs voor de collega’s daar, vind het zo enorm gierig om te janken om iets gratis dat je misloopt terwijl het helemaal niet voor jou bedoelt was

1 like