Ik vind zelf dat ik een makkelijke eter was, ik lustte een paar dingen niet en dat werd dan ook echt een strijd als het op tafel stond. Die dingen vind ik nog steeds niet lekker maar tegenstelling tot je kindertijd kun je nu wel verder zoeken met hoe/wat je wel lekker vindt. Vroeger moest ik het ermee doen met bijna overgeven, uren erover doen of stiekem weggooien als ik de kans kreeg tot gevolg.
Oja en als mijn ouders erachter kwamen dat ik het had weggegooid kreeg ik gewoon een nieuwe hoeveelheid wat mogelijk nog groter was :â) Zoveel frustraties en ruzies voor eigenlijk helemaal niks want ik had het wel gelust maar dan in combi met iets anders.
Ik zou wel even zuur/jaloers zijn en zeggen âHad je die niet aan mij kunnen geven?â Daarna klaar en vele plezier naar die collega. Logisch dat zij hem krijgt.
Ik eet wel vegan en ben ook wel een beetje een snob soms (bv met koffie), dus ik ben wel een moeilijke eter in die zin. Maar ik lust op zich alles.
In maschaâs comments is de helft ervan overtuigd dat hij een affaire heeft met de collega haha
Ik vraag me af of in landen waar ze lekkerder koken (meer kruiden en moeite) er minder kinderen moeilijke eters zijn?
Ik had een vriendin die een moeilijke eter was en nu niet meer, maar ze zegt altijd dat het kwam omdat haar moeder gewoon dingen niet lekker klaar maakte (want agvtje).
Nee dat doet mijn huisarts niet meer (sinds/door corona denk ik) anders gaf ik wel altijd een hand.
ja ik bedoelde echt of je veel verschillende smaken/dingen/ingrediënten/groenten etc lust. zelf eet ik ook vegan idd maar ik vind mezelf wel makkelijk qua dingen lusten want bijna alles wat plantaardig is eet ik wel. behalve truffel
zijn de mensen die je op je verjaardag nog feliciteren op facebook ook de meeste rare random mensen ever die je al jaren niet spreekt en ĂŒberhaupt nooit meer ergens ziet of tegenkomt?
- ja
- nee
- ik ben zelf die persoon
- ik heb geen facebook
0 stemmers
verbaas me er elk jaar weer over welke rando er dit keer op mn tijdlijn verschijnt en welke rando al jaren achter elkaar blijft volhouden. het is ook niet alsof ik reageer of like ofzo meestal zie ik het ook pas weken later
Ja zo ben ik ook. Mijn moeder kan gewoon niet koken en groenten waren vroeger snot, op bloemkool hoefde je bijna niet eens te kauwen omdat alles zo doorgekookt was, niet gek toch dat ik als kind niks lustte.
Ik denk altijd dat ik veel lust, tot er dingen komen als beenmerg of rilette of andere meer chique of bijzondere dingen. Ik vind dat op de een of andere manier ook heel spannend om te proeven terwijl ik dat met groenten nooit heb
gadver ja maar dat zijn ook kadavers
Ik dacht ook altijd dat ik alles lustte totdat al die vergeten groenten ineens niet meer vergeten waren zoals bietjes en knolselderij ![]()
While he was posing for the photo and playing the gentleman, I was at home. Taking care of our son, cleaning the house, preparing his dinner. Exhausted. My eyes filled with tears instantly.
Zo dramatisch. Klinkt alsof dat stel grotere problemen heeft dan dat make up pakket
Ik vind het ook altijd zo raar als mensen dat doen en het doet me altijd denken aan Henk Krol die al zijn facebook of linkedin (weet niet meer) connecties altijd feliciteerde, ook meermaals connecties die dood waren.
Woon je in het zuiden van het land? Want er is een groot verschil tussen het zuiden en noorden in hoeveel biet (of soep!) we eten.
In het noorden zijn bieten namelijk nooit vergeten, haha
Ja dat Twitteraccount post letterlijk 200 tweets per dag, allemaal random verhalen die totaal niet matchen en de post is al weer verwijderd dus dat mensen geloven dat dit echt is is ook wel erg haha
Ik snap je, maar een kipnugget is ook een kadaver en dat vind ik niet âspannendâ om te proeven
Ik vind mezelf juist een makkelijke eter, geef me gewoon een broodje kaas of frietjes en ik ben tevreden!
Soms lees ik hier het âwhat my kid really eatsâ-topic en dan snap ik wel waarom sommige kinderen niks lusten ![]()
Ugh hier komen ineens allerlei jeugdherinneringen naar boven
Aardappels en bloemkool in de snelkookpan tot snot koken en mijn vader prakte alles ook nog eens op zijn bord âonder mekaarâ. Bah ik heb ook nooit meer gewone gekookte aardappels gegeten sinds ik niet meer thuis woon.