Iemand moet eigenlijk een ‘is jouw vriend (stiekem) een Jeroen’-flowchart maken
ja leuk maar niet met chatgpt aub
OMG!
Omg jaa memory unlocked
Hoe heette je daar?
Jaaa daar zat ik ook
im.a.nerd (naam gekozen door mn bestie op de basisschool hahaha), jij?
Vind je je collega’s leuk? Geen nuance
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je je collega’s leuk? Beetje nuance
- Ja de meesten of allemaal zijn leuk
- 50/50
- Er zit één of een paar leuke collega
- Nee allemaal stom
0 stemmers
Ja op een designforum voor websites maken, moest daar laatst nog aan denken maar kan al die mensen die daar zaten niet meer vinden online. Kan me nog een Greet en Lynn uit België herinneren.
Jaaa echt zoo facking blij met mn collega’s
Denk dat geel heel mooi staat bij de kleuren van je keuken! Zelf ook heel lang getwijfeld tussen twee kleuren, de pastel green of de gele.
Uiteindelijk heb ik door middel van kop of munt gekozen voor de groene. Blij mee, maar geel vind ik ook nog steeds heel mooi.
Ik heb zoveel collega’s nog nooit gezien. Dan hoor ik een naam en dan denk ik: ???
Mijn team en mijn afdeling: ja, leukste ever. Maar de rest van het bedrijf zitten echt een paar rotte appels, echt puur vergif gewoon.
1 rotte appel die de sfeer verpest.
Ja, zo leuk dat we samen naar een meerdaagsfestival gaan, bij eentje logeer ik regelmatig en andere zie ik ook regelmatig buiten week. Nou heb ik 4800 collega’s dus kan niet anders dan dat er leuke mensen bij zitten. Ik heb echt heel veel geluk met het team waar ik in zit em de mensen die ik toevallig heb leren kennen. Die waar ik regelmatig pit heb ik verder professioneel niks mee te maken.
Maar who am I. Bij m’n vorige baan was een hei dag met overnachting al echt mn grootste nachtmerrie.
Ohhh mooi! Ik heb vorig jaar een maand in een appartement gewoond waar een MoccaMaster was, ook in jouw kleur! Sindsdien denk ik alleen maar aan die koffie ![]()
Ons koffiezet apparaat is nu een 5 jaar oud ding van €20. Heb het idee dat hij elk moment het aardse leven verlaat dus ik kan nieeeeee wachtennnnn!
Ik voel me echt een koffienoob, maar wat is er anders aan een moccamaster dan gewoon zo’n filterapparaat van 2 tientjes? ![]()
Help hem!!!
Ik zat ook op een designforum! Blendworld ofzo? Wow gaat echt een luikje in m’n hoofd open. Dan had je collage topics en colorize topics en dan ging je allemaal dezelfde foto bewerken en met elkaar delen wat je dan gemaakt had haha. Kan me nog heel goed herinneren dat ik een collage van beyonce had gemaakt toen ik echt 12 of 13 was, in paint ![]()
Ja dit! Heb vandaag de hele dag niet gekeken maar ben in 10-15 min eigenlijk wel weer bij.
Ja kan!! In mijn herinnering was dat een beetje blauw/grijs qua lay-out?
