Stel je persoonlijke vraag #59

Hahaha precies dit inderdaad, vreselijk altijd :sweat_smile:

Haha ja heel herkenbaar. Gaat hij ineens heel vaag zitten lullen, heel langdradig ook? Get to the point man.
Ik kan er ook beter niet bij zijn , moet dan echt op mn tong bijten om het over te nemen haha. Mega irritant ook dus beter doet hij die belletjes zonder mij

2 likes

Echt PRECIES dit. Altijd die voornaam noemen en dat onnatuurlijke toontje erbij :sob: :joy:

Ik ben best wel verbaasd over de hoeveelheid verhalen over ouders die kut doen met eten/gewicht.

Had jij dit vroeger thuis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik zou echt iets terugzeggen a la: ‘zo nou die dieetcultuur is er ook lekker ingeramd bij jullie boomers of niet!?’

1. ZĂ­j́ zijn hier de gekken in, jij niet
  2. Ze worden waarschijnlijk boos doordat je ze een boomer noemt = extra winst
7 likes

Ja want dan weten alle inbrekers dat ik niet thuis ben haha wie doet dit nou? waarom?

2 likes

Mijn moeder was altijd op dieet. Ik haat macaroni nog steeds met een passie door die gore volkoren variant van Montignac.

Ze nam zijn ‘1 glas rode wijn per dag’-advies ook zeer serieus.

4 likes

Mijn tantes met hun “balansdag” en dan 2 appels eten op een dag. :clown_face: ben wel blij dat mn moeder nooit aan die dieetcultuur heeft meegedaan.

3 likes

Wel als m’n vader dat deed. In super plat Brabants en hij als ze opnamen zei hij altijd de plaatsnaam waar we woonden achter zijn naam? Hahaha echt why? :joy:

5 likes

Dat deed mijn vader ook! Echt met extra barse stem ook ineens: ‘U spreekt met Martens uit Culemborg.’ Who cares?!? :joy:

7 likes

Mijn schoonmoeder zei laatst gewoon tegen haar eigen zoon: zo je bent wel dik geworden, inclusief de nodige opmerkingen over dat je dan net als een zwangere vrouw wel striae zou krijgen. Dus zei later al tegen mn vriend, ik zeg er nu nog niks van maar dit soort opmerkingen wil ik nooit meer horen in bijzijn van onze dochter want die gaat niet opgroeien met de gewichtsissues van je moeder. Dus je mag dat of zelf bespreken of de volgende keer krijgt ze de wind van voren van mij maar ik vind dit echt gestoord dat ze dit zo roept.
Die generatie is zo verknipt als het op dit onderwerp aankomt en ik ben mijn eigen moeder hierdoor nog zoveel dankbaarder dat zij dit soort dingen nooit heeft gezegd en geen ziekelijke obsessie had met gewicht en diëten.

18 likes

Hahahaha jaaa dat deed mijn vader ook.
Met ‘achternaam’ uit ‘dorp’ :joy::joy:

5 likes

Ja waarom doen oudere mensen dit? Was het vroeger wel relevant om je woonplaats te noemen?

2 likes

Ja dit vraag ik me ook af. Ik weet wel dat het relevant was dat je zeuven zei ipv negen ooit. Maar de stad of dorp noemen dat ken ik zelf alleen maar van dit forum.

2 likes

Ik spuugde het ook uit in de wc. Ik vond de gekookte aardappelen met jus zo goor, maar moest het verplicht eten. Kook het zelf ook echt nooit en mis het niet

3 likes

Ik heb sinds ik het huis uit ben gegaan nooit meer gekookte aardappelen gegeten💀

15 likes

haha err nou ja niet echt eigenlijk? Het is gewoon een gewoonte geworden geloof ik. Wel soms mensen die per ongeluk privĂ© mailen i.p.v. naar m’n werk-e-mail (ik ben zzp’er). Vind het ook gewoon een geruststellend idee dat niemand iets van me verwacht. Maar, nu je het zo zegt: eigenlijk slaat het niet echt ergens op.

Kan het me wel voorstellen als zzp’er als die zaken af en toe een beetje door elkaar lopen.
Bij mij is dat zeker niet het geval (gewoon in loondienst) en 9 vd 10 mailtjes die ik krijg zijn nieuwsbrieven voor van alles en nog wat :sweat_smile:

4 likes

Als zzper kan ik het me ook voorstellen! Ik heb denk ik al tien jaar geen e-mail op mijn privé mail gehad die antwoord behoeft. Ik krijg alleen mail van bedrijven, spam, afspraak bevestigingen, bestelbevestigingen, track&trace etc. maar nooit van een persoon

2 likes

Ik had als kind overgewicht en moest op school verplicht op de weegschaal gaan staan. Vervolgens moest elk kind zijn/haar gewicht delen in de klas. Ik was 8 of 9 en vond dat echt vreselijk. Mijn moeder heeft me ook een keer gedwongen om op de weegschaal te gaan staan toen ik +/- 15 was. Echt, je zag duidelijk dat ik te dik was, dus die bevestiging heb je niet nodig. Laat me met rust.

3 likes