Stel je persoonlijke vraag #59

Klinkt als een deel van Land van Ooit waar ridder Graniet je komt redden

15 likes

Maar dan met hippies

2 likes

welke vind je het lekkerst van deze 3? als je vega(n) eet gewoon die versie

• saucijzenbroodje
  • kaasbroodje
  • frikandelbroodje

0 stemmers

1 like

Dit is bijna kiezen tussen m’n 3 kinderen

18 likes

Hoe zou jij als eerste proberen het nieuwe rolletje tape te gebruiken?

• Zoals oranje
  • Zoals blauw

0 stemmers

Het moet op de blauwe manier

1 like

Blauw, want die pijltjes wijzen naar de kant waar je t moet pakken

5 likes

Ja ik vond oranje dus logischer dat ‘ie de rolrichting aangeeft maar ben denk ik in de minderheid haha

10 likes

Ja dit is intuitief onlogisch getekend. Door vele oefening hiermee koos ik nu in de pol wel voor blauw.

3 likes

Het geeft ook de rolrichting aan, hoe het plakband is opgerold, dus als je het eraf wilt rollen moet je aan de blauwe kant peuteren ja

2 likes

Dit is zo verwarrend

2 likes

Nee juist niet, je maakt aan de blauwe kant open, en dan rolt ie af vervolgens richting oranje. Dus tegen de klok in. Het stuk met de pijltjes is het eerste stukje van de rol zeg maar.

4 likes

Ridder Graniet Sterker-Dan-Ik-Kan-Niet!!!

Het land van ooit zat zo kapot goed in elkaar :pray:

4 likes

Aha! beetje late reactie, maar inderdaad ik kom uit het zuiden. Vandaar dat ik mijn hele jeugd ben doorgekomen zonder ooit een biet te hebben gezien.

2 likes

Wtf. Wat ik mij ervan herinner kreeg ik mijn citoscore in een envelop. Niemands score werd omgeroepen in de klas

4 likes

Ken jij Jannes?

• Ik weet meteen wie je bedoelt
  • Nee
  • Ik ken wel een Jannes, maar dat is waarschijnlijk niet wie jij bedoelt
  • Adio amore adio jij moet niet huilen

0 stemmers

Kom jij uit de randstad? (als je een groot deel van je leven daarbuiten hebt doorgebracht daarbuiten maar nu in de randstad woont kom je in deze context niet uit de randstad)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zat vroeger als 9-jarige ofzo op turnen en kan me nog zó goed herinneren dat de turnjuf een keertje zei dat er in onze groep twee meisjes dik waren en toen keek ze mij echt kei lang aan :sob: Ben toen vrij snel daarna gaan sporten in een korte legging + clubshirt ipv turnpakje en toen moest ik een keer iets van een handstand ofzo voordoen (snap nog steeds niet waarom want ik was echt ruk met alles) en mocht ik mijn shirt niet eerst in mijn broek doen. Waardoor ik echt een minuut ofzo met ontbloot bovenlijf ondersteboven stond en de hele groep maar kijken :+1: Haat die vrouw nog steeds.

1 like

Die van mij wou een keer op iets aan de telefoon antwoorden met ‘ja zou echt facking vet zijn!’, maar toen bedacht hij net op tijd dat dat niet netjes was en toen hoorde ik ineens ‘ja dat zou supurrrrrrr perfect zijn!’ :joy:

2 likes

Huh je kent JANNES toch wel? Ik zie die kop direct voor me. Maargoed, ik kom dan ook uit de regio :joy:

4 likes

Ja dat is exact wat ik bedoel haha
Het is opgerold eindigend in de richting van de pijl, dus afrollen in tegengestelde richting je pakt m vanaf waar de pijl wijst daar is het einde van het plakband en je rolt m af richting oranje.

4 likes

Als de twee polls iets over elkaar moeten zeggen dan weet je met de tweede poll nog steeds niet of de kans groter is dat je m wel of niet kent als je uit de randstad komt

Anyways

Ik zat jaren terug met vrienden op een terras en toen ging het opeens over jannes maar ik had het begin van het gesprek helemaal niet meegekregen. Dus ik zei: jannes?? Dat is toch die ene met de kutmuziek? En toen zat hij dus twee tafels verderop, echt leuk.
Ik kom niet uit de randstad

6 likes