Stel je persoonlijke vraag #59

Wij hadden een docent (vrouw) die het vervelend vond als we niet rechtop zaten met onze neus naar voren en dan ging ze zeggen dat we zaten als een hoer!? Volgens mij gebruikte ze ook echt dat woord. We vonden het raar maar nog oke, maar nu denk ik echt wat?

Echt belachelijk die leraren die maar gewoon van alles kunnen zeggen. Ik weet ook nog dat mijn leraar dingen tegen mij zei als ‘een dubbeltje gaat nooit een kwartje worden’ of ‘je kan beter iets met je handen gaan doen, zoals kapster ofzo’. Ik zag toen gewoon op de basisschool. (Ik heb zelf geen oordeel over het beroep kapster of welk ander beroep dan ook).

1 like

Een leraar Nederlands die na mijn spreekbeurt over de giraffe uitgebreid de tijd nam om mij klassikaal belachelijk te maken dat ik niet het gewicht van een giraffe benoemd had en hoe ik het in mijn hoofd gehaald had om wel de lengte/hoogte te noemen maar niet het gewicht.

De orthodontist die iedere keer weer dat ik daar kwam zich uitgebreid ging verbazen over dat ik zulke mega grote voortanden had. Heb ik helemaal niet vind ik zelf, maar zij ging het iedere keer uitgebreid benoemen en echt ‘wow ongelofelijk’ zeggen.

5 likes

Door jouw post herinner ik me dat dit bij ons op de basisschool ook was?? Je moest erop gaan staan en dan invullen in een lijst die iedereen kon zien.

Toen nooit wat van gedacht, maar ik mag toch hopen dat dat niet meer gebeurt. Heel raar!

1 like

Islam want ik vind de koran veel mooier om te lezen dan de bijbel.
Anders katholiek. Dan hoef je niet nsar zo’n lelijke moderne kerk, en mag je Maria aanbidden.

2 likes

Joh, ik heb zo veel leipe ervaringen met docenten gehad die echt schadelijk zijn. Vond het ook wel schrijnend dat ik vroeger als kind juf wou worden en als motivatie had dat ik wel een lieve juf zou zijn.

Gelukkig ook wel leuke docenten gehad die mij als meer dan alleen een kind met adhd zagen.

2 likes

Ben je ooit in ruigoord geweest?

• Weleens
  • Wel vaker
  • Gewoon nee
  • Nee gelukkig niet
  • Wat is ruigoord

0 stemmers

Klinkt als een deel van Land van Ooit waar ridder Graniet je komt redden

14 likes

Maar dan met hippies

2 likes

welke vind je het lekkerst van deze 3? als je vega(n) eet gewoon die versie

• saucijzenbroodje
  • kaasbroodje
  • frikandelbroodje

0 stemmers

1 like

Dit is bijna kiezen tussen m’n 3 kinderen

17 likes

Hoe zou jij als eerste proberen het nieuwe rolletje tape te gebruiken?

• Zoals oranje
  • Zoals blauw

0 stemmers

Het moet op de blauwe manier

1 like

Blauw, want die pijltjes wijzen naar de kant waar je t moet pakken

5 likes

Ja ik vond oranje dus logischer dat ‘ie de rolrichting aangeeft maar ben denk ik in de minderheid haha

10 likes

Ja dit is intuitief onlogisch getekend. Door vele oefening hiermee koos ik nu in de pol wel voor blauw.

3 likes

Het geeft ook de rolrichting aan, hoe het plakband is opgerold, dus als je het eraf wilt rollen moet je aan de blauwe kant peuteren ja

1 like

Dit is zo verwarrend

2 likes

Nee juist niet, je maakt aan de blauwe kant open, en dan rolt ie af vervolgens richting oranje. Dus tegen de klok in. Het stuk met de pijltjes is het eerste stukje van de rol zeg maar.

2 likes

Ridder Graniet Sterker-Dan-Ik-Kan-Niet!!!

Het land van ooit zat zo kapot goed in elkaar :pray:

4 likes

Aha! beetje late reactie, maar inderdaad ik kom uit het zuiden. Vandaar dat ik mijn hele jeugd ben doorgekomen zonder ooit een biet te hebben gezien.

2 likes