Stel je persoonlijke vraag #59

Wtf. Wat ik mij ervan herinner kreeg ik mijn citoscore in een envelop. Niemands score werd omgeroepen in de klas

4 likes

Ken jij Jannes?

• Ik weet meteen wie je bedoelt
  • Nee
  • Ik ken wel een Jannes, maar dat is waarschijnlijk niet wie jij bedoelt
  • Adio amore adio jij moet niet huilen

0 stemmers

Kom jij uit de randstad? (als je een groot deel van je leven daarbuiten hebt doorgebracht daarbuiten maar nu in de randstad woont kom je in deze context niet uit de randstad)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zat vroeger als 9-jarige ofzo op turnen en kan me nog zĂł goed herinneren dat de turnjuf een keertje zei dat er in onze groep twee meisjes dik waren en toen keek ze mij echt kei lang aan :sob: Ben toen vrij snel daarna gaan sporten in een korte legging + clubshirt ipv turnpakje en toen moest ik een keer iets van een handstand ofzo voordoen (snap nog steeds niet waarom want ik was echt ruk met alles) en mocht ik mijn shirt niet eerst in mijn broek doen. Waardoor ik echt een minuut ofzo met ontbloot bovenlijf ondersteboven stond en de hele groep maar kijken :+1: Haat die vrouw nog steeds.

1 like

Die van mij wou een keer op iets aan de telefoon antwoorden met ‘ja zou echt facking vet zijn!’, maar toen bedacht hij net op tijd dat dat niet netjes was en toen hoorde ik ineens ‘ja dat zou supurrrrrrr perfect zijn!’ :joy:

2 likes

Huh je kent JANNES toch wel? Ik zie die kop direct voor me. Maargoed, ik kom dan ook uit de regio :joy:

4 likes

Ja dat is exact wat ik bedoel haha
Het is opgerold eindigend in de richting van de pijl, dus afrollen in tegengestelde richting je pakt m vanaf waar de pijl wijst daar is het einde van het plakband en je rolt m af richting oranje.

4 likes

Als de twee polls iets over elkaar moeten zeggen dan weet je met de tweede poll nog steeds niet of de kans groter is dat je m wel of niet kent als je uit de randstad komt

Anyways

Ik zat jaren terug met vrienden op een terras en toen ging het opeens over jannes maar ik had het begin van het gesprek helemaal niet meegekregen. Dus ik zei: jannes?? Dat is toch die ene met de kutmuziek? En toen zat hij dus twee tafels verderop, echt leuk.
Ik kom niet uit de randstad

6 likes

Juf in groep 3 die haar pabo diploma bij een pakje boter heeft gekregen en in geuren en kleuren vertelde over haar dieet van slimfast shakes en repen. En die recht in mijn gezicht zei dat ze me dik vond (was ik toen niet).

2 a 3 jaar later wel ietsjes mollig (en twee koppen kleiner dan de rest, groeispurt was de oplossing achteraf). Toen kwamen die helse heksen van de ggz die me een eetprobleem hebben aangepraat en mij calorieën lieten tellen :clown_face:

Op de middelbare school was ik altijd goed in wiskunde, stond in de onderbouw altijd een 8 gemiddeld, in de vierde een 7/7,5. Toen kwam de docent te overlijden en kregen we een andere voor de rest van de bovenbouw. Sinds dat mens heb ik nooit meer een voldoende gehaald voor wiskunde. Niet omdat ik er ineens slecht in was, maar omdat ze mij niet mocht. Als we een toets bespraken en ik had exact het antwoord en berekening zoals in het antwoordmodel, dan kreeg ik ipv de 5 punten die ervoor stonden 2 punten bijvoorbeeld. En als ik dan tegen haar zei dat ik te weinig punten had gekregen, dan was het altijd ‘nou en!’ of ‘ja dus???’ gevolgd door ‘jij hebt wiskunde nodig he voor wat je later worden wil!’ Toen kwamen de eindexamens en mijn mentor riep het hardst van iedereen dat de 2e corrector lang niet alles nakijkt. Wist die wiskundedocent natuurlijk ook, dus die dacht weer effe lekker de boel te kunnen besodemieteren. Ik was geslaagd, maar op mijn lijst stond een 5 voor wiskunde, maar toen ik adhv het model het eindexamen thuis heel streng nakeek kwam ik tussen de 6 en 6,5 uit. Dus ik dacht joe nie fokke met Baron en heb een inzage aangevraagd. Zus meegenomen die lerarenopleiding wiskunde deed, zij nakijken en kwam tussen de 6 en 6,5 uit :smiling_face_with_tear: Mentor riep natuurlijk dat die docent noooooooit zoiets zou doen. Rector ook nadat ik hem een heel betoog mailde met ‘antwoordmodel zegt x, ik ook, ik heb 3 van de 5 punten en die 3 is daarna doorgekrast en 1 punt van gemaakt’. Dus toen dacht ik joh ik heb geprobeerd dit normaal op te lossen, prima dat je er niet in meegaat, maar dan gaan we het anders doen. Heb de schoolinspectie op ze afgestuurd en een tijdje later kreeg mn moeder een hele boze mentor aan de lijn en ik had ineens een cijfer tussen de, jawel, 6 en 6,5.

18 likes

Ben even benieuwd wat die randstad ermee te maken heeft in deze context haha

1 like

oh ik weet nog iets raars. niet per se misbruik maken van positie maar wel
 raar. toen ik in groep 7 en 8 zat ging ik vaak msn’en met mijn leraren (een vrouw en een man), inclusief webcam???! en zij deden dan ook de webcam aan??

ik zat gewoon in de woonkamer op onze gezinscomputer dus mijn ouders zagen ook gewoon hun hoofd live in de woonkamer echt wtf :joy:

4 likes

Ken jij iemand die volkszanger is?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel een vriend die satirisch volkszanger is

8 likes

Video niet beschikbaar staat er

5 likes

Oeps miste een lettertje! Gefixt. Ik promoot hem graag

1 like

Het is bijna een jaar geleden dat ik Jannes ontmoet heb :rofl: misschien dat sommigen het nog wel weten maar mijn workbestie is mega fan van Jannes en heb Jannes dus bij een tentfeest gevraagd om een felicitatiefilmpje voor haar op te nemen, vond hij geen probleem! En mn workbestie vond het haar favoriete cadeau.

16 likes

Ja van zijn real life soap op SBS6

2 likes

Ik was vorig jaar op een feest waar hij ook op trad. Mn schoonzus wilde er graag heen dus ik ging mee. Ik zei vooraf nog: denk niet dat ik veel nummers ken
 ik bleek alles te kennen :joy:

7 likes

Bij ons de 3 hoogste volgens mij. En 1 iemand had 550 en dat werd ook expliciet genoemd. :no_mouth:

Bij ons moest je je hand opsteken als je dacht dat het je score was en ik voel de cringe nog van de 2 keer dat ik mijn hand op stak bij een hogere score dan ik uiteindelijk gehaald heb.

1 like

Eigenlijk niet want hij is rapper maar ik vind hem zo kut en ik haat hem dus als ik hem tref doe ik echt m’n uiterste best om hem volkszanger te noemen. Alles om die lul te kleineren.

5 likes