Stel je persoonlijke vraag #59

Ik vraag ze niet terug maar ik zou ze wel (gewassen) terug verwachten. Waarom zou je ze niet teruggeven?

45 likes

Niemand heeft mij ooit gevraagd of ze mijn sokken te lenen :face_with_monocle:

Komt dit vaak voor? Of gebeurt dit op festivals of iets dergelijks?

9 likes

Ik heb idd al in verschillende sollicitatiecommissies gezeten waarin juist de bijbanen en dingen die tussen de ‘goede’ banen door werden gedaan (horeca, fysiek werk) als grote pre werden gezien voor een totaal ander soort baan (onderzoekswereld) in heel competitieve selecties. Ik ben zelf altijd een groot fan ook van stapelaars. Welk profiel je op school hebt gedaan boeit dan weer niet zo maar een ‘clean’ CV is een beetje achterhaald inmiddels merk ik.

13 likes

Gadver ik leen echt niemand mn sokken uit. En in een noodgeval mag je ze houden.

2 likes

k zet mijn 10 jaar hema er gewoon op hoor dat wekt namelijk de indruk dat ik ijzeren discipline en een olifantenhuid heb

8 likes

Heb jij een zwakke iets? Dus van iets in je lichaam waarvan je er twee hebt dat er eentje de mindere is. Oren, knieën, ogen weet ik veel, dat je kan zeggen oh nee das m’n zwakke….

• Nee ik ben helemaal symmetrisch zwak of sterk
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

1 like

Ik ben gewoon een zwakke blob

22 likes

Ik heb iemand aangenomen omdat hij naast een passend cv ook nog van scholierenleeftijd tot tweede jaar studie de krant heeft bezorgd.Vind ik best wat zeggen over iemand, en hij blijkt ook een loyale collega te zijn.

12 likes

Ik was altijd de slimste van de klas en was ook echt zo’n vervelend strebertje. Mijn broer had 2 jaar voor me 550 gehaald dus dat wilde ik natuurlijk ook.

Toen had ik 548 en ik was niet eens de beste want een andere jongen had 549. Moest bijna huilen in de klas en was er daarna nog dagen ontdaan :sob:

Ik moet echt zo’n irritante leerling zijn geweest

12 likes

Goed punt ja! Ga ik voortaan op letten. Ik vind het wel altijd interessant als mensen een beetje een kronkelweg hebben genomen richting hun huidige baan trouwens, of coole hobby’s hebben.

1 like

Draag jij ooit hakken?

• Ja dagelijks
  • Ja paar keer per week
  • Ja wekelijks
  • Ja soms
  • Ja heel soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Elk jaar minder! Alleen laarzen met hak in de winter en voor echt iets feestelijks

8 likes

Op de middelbare school droeg ik ze wekelijks maar toen kreeg ik een ontsteking in mijn achillespees en bleek die ook aan de korte kant te zijn en sindsdien draag ik ze met een beetje geluk 1x per jaar. Mijn eerste paar hakjes kreeg ik toen ik 4 was en ik was tot die peesontsteking ook best wel een tenenloper. Dus was een combinatie van factoren

2 likes

Ik denk dan toch wel mn klote schouder. Ben al geboren met een schouderluxatie en dat bleek nooit goed hersteld te zijn geweest oid. 2 keer die ook daarna weer uit de kom gehad als kind. En in dec. 2023 de scapula doormidden. Enige geluk is dat het mn rechterschouder is en ik ben linkshandig. Krijg daar dus veel sneller last en zenuwpijn. Dus nee dat wordt nooit gewichtheffen voor mij.

Doe jij aan krachttraining?

• Ja meerdere malen per week
  • Wekelijks
  • Nooit
  • Een paar keer per jaar
  • Maandelijks

0 stemmers

1 like

Ik vind het wel leuk alleen ben ik dan wel echt heel lang.

3 likes

50% doet meerdere malen per week krachttraining? Stemt de rest gewoon niet of is ff naast een links bolwerk ook bizar fit?:joy:

15 likes

Haha ja ik ben ook verbaasd!

2 likes

Spring jij als je (heel) blij bent om iets?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik spring terwijl ik klap :joy:

3 likes

Ben jij dit?
IMG_6835

9 likes