Stel je persoonlijke vraag #59

Ik dacht dat alleen influencers dat doen

7 likes

Ja die linker!

3 likes

Ik werk op een alarmcentrale voor medische hulp in het buitenland en afgelopen wintersportseizoen zei ik bijna tegen een jongen van 19 ‘ooh, dus jij kan gewoon passenger princess zijn?’ maar ik stopte mezelf net op tijd want niet professioneel, ik zei iets als ‘jij kan gewoon lekker achterin mee’ of zo. Toen reageerde hij met: ‘ja, ik ben de passenger princess!’ en ik was heel blij dat hij hetzelfde dacht

28 likes

Haha dit doe ik ook, maar wel alleen thuis bij goed nieuws ofzo

Je partner zegt tegen/over jou: Het belangrijkste is dat ik je fysiek aantrekkelijk vind

• Ja eens
  • Dat vind je het belangrijkste???

0 stemmers

Tja het is beter dan de bruiloft waar ik ooit was en waar de geloften van de man niet verder kwamen dan ‘je kan goed koken’

9 likes

Ik doe een soort overwinningsdansje (als ik thuis ben of met mensen die ik goed ken, ik kan namelijk ook echt ab-so-luut niet dansen)

1 like

ohhhh dit zei die vent over claudia in de hoe is het nu met van b&b toch :sob:

4 likes

Ja en toen ze daar wat van zei wist ie nog niks anders over haar te zeggen :sob:

1 like

Ik was bij een bruiloft waar de moeder van de bruid speechte over de bruid ‘je bent zo mooi en lief’. Dat is ook gewoon lief bedoeld, maar ik vond het ook ergens wat treurig. Mooi en lief, de perfecte tradwife.

2 likes

Doet me denken aan de rector van de middelbare school van m’n broertje op de diplomauitreiking, bij alle meisjes ging het alleen maar over hoe mooi ze er uit zagen :sob::sob::sob: en twee jaar later was een vriendin van me daar op de diplomauitreiking van haar broertje en was het blijkbaar precies hetzelfde :sob::sob::sob::sob:

1 like

Een baby in de gootsteen van de keuken wassen:

• Schattig kan gewoon
  • Gatverdamme
  • Geen mening
  • Alleen als de baby dan in een speciale emmer zit

0 stemmers

De ouders van mn zwager deden dat bijv. Bij mn nichtje en ik dacht gatverdamme. Maar het gebeurd volgens mij best vaak?

Je kunt je wasbak gewoon wassen hĂš

24 likes

Ja ik neem aan dat ze de baby niet in gootsteensoep laten badderen.

4 likes

Gatverdamme omdat de baby niet schoon genoeg wordt of omdat de gootsteen nu viezer is?

1 like

Dat waar je eten bereid en de afwas doet met afwasmiddel, lijkt me niet zo hygienisch voor de baby. Er zijn hier mensen die voeten wassen in de wastafel van de badkamer of schone sokken dragen van een ander vies vinden. Nouja, hier denk ik bij, waarom? En ja ewl.

2 likes

Je maakt toch eerst je gootsteen goed schoon? Ik denk dat ik het gatverdamme vind bij mensen die ik ĂŒberhaupt gatverdamme vind.

13 likes

Maar dit is Forum Feminarum waar alles ieuwl jakkiebah is

18 likes

De gedachte dat er sowieso ooit etensresten door die gootsteen zijn gespoeld en dan daarna een baby erin gaat er bij mij niet in. In de film Matilda als kind kon ik die scene al niet aanzien. :joy: tsjah misschien is het overdreven maar ik blijf het toch smerig vinden.

1 like

Een baby plast en (met een beetje pech) poept ook in bad. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om de met afwasmiddel gewassen gootsteen qua hygiëne.

4 likes