Stel je persoonlijke vraag #59

Ga ik me ook nooit zorgen over maken want ik vind het gewoon vies en daarom zou ik het nooit doen :joy:. Zo moeilijk is het niet en ieder zn ding toch. Ik ben simpelweg benieuwd naar de meningen op het forum hierover.

Heb jij jezelf of een bekende wel eens in een foto gespot van iemane die je (toen nog) niet kende?

• Yes mezelf
  • Nee
  • yes een bekende
  • Nee maar wel andersom!

0 stemmers

Ik stond toevallig 3 jaar geleden op de foto met de nieuwe vriend van mijn moeder tijdens een horrorwalk! Ik heb die avond maar 1 keer geposeerd, dus echt mega toevallig dat het met hem was! En mijn zusje van 15 die er niet eens bij was kwam er achter door haar fb deep dive en had me herkend (verkleed!) op zijn foto :joy: sowieso stuurt mijn zusje me heel random foto’s door als er ergens ben geweest.

En ik zag mijn oom een keer op de achtergrond van een foto van @RupiKaur

4 likes

Mijn vriend liet wat uitgaansfoto van vroeger (dus voor mijn tijd) zien en op eentje stond ie o.a. met m’n ex. Hij had geen idee meer hoe dat ontstaan is😂

4 likes

Heb jij een kater vandaag?

• Ja
  • Nee
  • Beetje
  • Nee, maar voel me op een andere manier slecht

0 stemmers

1 like

Toen ik een tijdje terug in m’n fotoboek bladerde van toen ik 5 was ofzo, zag ik op een foto in Sprookjeswonderland (kennen mensen uit Noord-Holland denk ik wel) ook opeens een vriendin met haar broer staan. Die vriendin leerde ik pas op de middelbare school kennen

5 likes

Dit is toch gewoon de zoon van Hans Kazan?

IMG_0572

• Nee
  • Ja!!!
  • Oh ik zie het ergens wel

0 stemmers

Denk elke keer dat Spanje speelt das een Kazan en Hans heeft ook lang in Spanje gewoond dus het kan ook zomaar waar zijn.

Heb jij wel eens met een brandblusser(tje) een brandje binnenshuis geblust?

• Ja, vertel!!
  • Nee, dat gebeurt alleen in films
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik zie zo vaak in films dat (Amerikanen) met zo’n klein brandblussertje een vlam in de pan of vuur in de oven gaan blussen. Heb nog nooit gehoord dat iemand dat daadwerkelijk hebben gedaan.

Je schoonmoeder mama/mama/moeder noemen

• Raar en zou ik nooit doen
  • Heel normaal maar ik zou het nooit doen
  • Heel normaal en doe/deed ik ook/ zou ik ook doen
  • Raar, maar als een ander het graag wil doen is dat natuurlijk prima

0 stemmers

1 like

Ja, dit zie ik wel. En als ik Olmo zie, denk ik: dat is een Hollander. Dat kan gewoon niet anders. Als hij een heritage test doet, krijgt hij 94% Dokkum ofzo.

3 likes

Noh, Olmo is een belg

4 likes

Vind dat meer iets voor de oudere generatie.

Gradatie erger: ik heb een oom die naar zijn vrouw verwijst als “moeder”.

1 like

oh dat kan ook nog ja

ik heb dus ook het idee dat als mensen het doen ze hun eigen moeder mama noemen en hun schoonmoeder mam… :thinking:

1 like

Ja het is heteroseksuele James Cooke

1 like

Wow inderdaad

1 like

Meestal een heel slecht idee - ik heb wel brandjes geblust in een laboratorium (studenten met een brander :grimacing:) en dan is zand erop toch echt het effectiefst!! En vlam in de pan is ook pan dichthouden en buiten neerzetten als het lukt.

Ik moet vooral aan de sims denken hahaha (gaat ook nooit goed toch?)

2 likes

Voor wie ben je vanavond? Als je niet voor iemand bent dan jammer

Neutrale poll:

• Voor Spanje :es::dancer:t2::palm_tree::sunny::wine_glass::soccer::euro::chart_with_upwards_trend::cool:
  • Voor Argentinië :argentina::no_entry_sign::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::wastebasket::boxing_glove::bone:🫗

0 stemmers

4 likes

Ja, een heel saai verhaal helaas. De oven stond in de fik. Ik zag echt flammen uit dat ding komen dus toen was ik wel blij met mn handbrandblusser. Toen ik dat aan mn destijds vriendje appte zei hij “nee dat had ik moeten doen”. :rofl: ik gebruik nu altijd bakpapier, zelfs als ik een tosti maak in een tosti apparaat.

In mijn studentenhuis. Een kaars viel om van de vensterbank op de bank en de bank (of een kleedje ofzo, dat weet ik niet meer) vatte echt super snel vlam. Weet achteraf wel zeker dat we het ook wel met een emmer water hadden kunnen blussen. Was ook een heel gedoe om weer een nieuwe blusser te krijgen van de verhuurder

1 like

Maar die blussers kan je gewoon zelf kopen voor een paar tientjes? Al moet een verhuurder sowieso natuurlijk allereerst voor brandveiligheid zorgen. In het studentenpand waar ik ooit woonde hing echt zo’n titanic achtig ding in de gang als brandblusser. Alsof iemand dat snel eraf krijgt :joy: