Stel je persoonlijke vraag #59

regen in london vind ik juist zooo deprimerend

7 likes

Daar merk je niks van in een van de 574748 musea bijvoorbeeld

17 likes

Ik boek vakanties nooit van tevoren dus kan altijd makkelijk mijn plannen omgooien. Heb meerdere keren een paar dagen voor vertrek besloten toch ergens anders heen te gaan. Eén keer een boot moeten cancellen die ik wel al geboekt had maar dat was toch niet zo duur en vond het dat meer dan waard om niet 3 weken in de regen te hoeven kamperen

1 like

Uiteraard, maar meteen weer depressief als je buiten komt. Ik weet niet wat het is daar, het wordt nog grijzer dan hier!

5 likes

Ben jij wel eens zo van de wereld geweest dat je hebt geprobeerd een standbeeld van een voormalig Griekse premier te berijden?

• Niet dat ik me herinner nee
  • Ja ik ben een cringe coaching influencer op vakantie op mykonos die mijn eigen imago zojuist om zeep heeft geholpen

0 stemmers

5 likes

Lol ik wil beeldmateriaal

3 likes

Ff realityFBI volgen ik ga geen screens maken uit respect voor konstantinos karamanlis

9 likes

Het enige wat ik echt lastig vind is enorme hitte. Ik was een paar jaar geleden drie weken naar Duitsland en Oostenrijk in de zomer. In Duitsland was het bloedheet en dat trek ik totaal niet, maar in Oostenrijk was het ineens 7 graden met sneeuw en dat vond ik wel jammer (want wilde in de bergen wandelen), maar no hard feelings.

1 like

Stel je hebt een peuter rondlopen en bent drie maanden zwanger van een tweeling. Je partner krijgt een droomkans om van hun hobby het werk te maken in een wedstrijd. iets wat diegene echt al heel lang wil. Je partner kan voor die kans twee weken weg zijn, maar ook vier maanden (en dan heeft ie wel de hoofdprijs gewonnen a la een kwart ton). De kans dat ie wint is 1/20.

Vindt jij het okay als je partner gaat?

• Ja, is prima
  • Nee, is niet prima

0 stemmers

Ja gaan, maar dan zou ik er wel voor willen zorgen dat ik vanuit onze omgeving hulp krijg met ons kind. Extra nachtjes bij opa en oma logeren ofzo.

19 likes

Kans dat je voor 7 maanden bevalt of in de kreukels ligt met twins is vrij groot, dus nah. Je wilt ook uitgerust je bevalling in want daarna heb je ineens twee newborns en uit eigen ervaring: dat is chaos😂

16 likes

Toen ik nog in verwachting was van mijn tweeling, was ik echt 22 weken ziek, zwak en misselijk. Dus geen idee hoe ik dat had moeten doen in mijn eentje als er ook nog een peuter bij was geweest. En toen de misselijkheid over was, werd het lichamelijk echt wel zwaar. Dus neeee ik zou mijn partner echt niet laten gaan, tenzij misschien mijn moeder fulltime in huis zou komen wonen ofzo :joy:

1 like

Als hij wint, zal hij daarna ook nog eens heel druk zijn met zijn nieuwe werk. Dit lijkt mij niet een kwestie van alleen een week of die vier maanden.

2 likes

Ben echt benieuwd naar de hobby!!!

En als je 19/20 bent en dus niet wint krijg je dan wel betaald voor de tijd?

5 likes

Misschien bushcraften? Er is zo’n programma Alone waar men zo lang mogelijk moet overleven

3 likes

Haha ja idk hoe dat zit met tijd, ik keek een oud masterchef programma terug en daar deed een kerel mee van 29 met dus die zwangere vriendin en peuter thuis. Toen zei ik tegen mijn vriend nou ik geloof niet dat ik jou zou laten gaan als wij in die situatie zitten. En hij was het daar niet mee eens haha dus ik wou de forum mening weten

14 likes

Ahhhh jammer dacht misschien is je partner een diepzeeduiker of zoiets haha

2 likes

Als hij dan wint zit je met een vent die 80 per week moet werken en vooral in de avonden en weekend. Waar hij eerder voor je kookte want dat was z’n hobby doet hij het nu nooit meer want het is z’n werk geworden.

9 likes

Ik was niet eens zwanger van een tweeling, maar was niks waard (moe, pijn enzo) en had het nooit alleen gered zwanger met mijn peuter destijds.

1/20 kans op 25k is ook veel te weinig voor 4 maanden werk. Financieel redt je het dan niet als gezin van 5.

9 likes