Familielid van mij heeft zo een brand in de keuken geblust. Was gelukkig snel uit en brandweer zei dat hij veel ergere schade had voorkomen. Daarna alsnog 9 maanden niet meer in zijn huis kunnen wonen.
Ja vast! Maar dit was de verantwoordelijkheid van de verhuurder (volgens mij verplicht vanaf een bepaald aantal bewoners) en je denkt toch niet dat wij als studenten een paar tientjes gingen uitgeven voor iets waar geen alcohol in zit ![]()
Maar je hebt gelijk hoor. Voor al die moeite die wij hebben gestoken in het contacten van de verhuurder zou ik nu zelf zo’n ding kopen
Mijn schoonzusje (zo’n 10 jaar jonger dan ik, dus in de 20) noemt onze schoonmoeder ‘moeke’ en ik vind het zo denigrerend? En hopeloos ouderwets ook.
Is in de Nigeriaanse cultuur heel normaal. Mijn vader werd ook door iedereen papa genoemd (ook door mensen die geen familie waren). Gewoon als een eretitel net als oom en tante bijvoorbeeld.
oorbellen bij baby’s
- prima, zou ik zelf ook doen
- prima maar zou ik zelf niet doen
- niet oke, zielig
- geen mening
0 stemmers
Ik denk altijd dat hij Duits is. Heb het geloof ik al zeker 3x opgezocht. Door deze post hoop ik dat het nu gewoon ga onthouden!!
Ik weet dat veel babies in bepaalde landen direct al na de geboorte of vrij snel daarna oorbellen krijgen. Ik vind het cute
maar aan de ene kant ook echt niet oke. Mn moeder wilde ook dat ik al oorbellen had als baby en nu denk ik wel van nee. Ik mocht zelfs pas van mn vader in groep 7 dacht ik eindelijk oorbellen. In groep 8 mocht ik ineens een helix, want ik en een vriendinnetje vonden dat cool, dus met 11 jaar had ik al een helix? En met 18 jaar heb ik gezegd, ik denk ook om mn vader te pesten. Dat ik een tongpiercing nam. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb het misschien een jaar erin gehad, maar omdat dat zo’n rare spier is weet ik nu nog waar dat ding ooit zat. Vind het nu ook goor en lelijk een tongpiercing.
Zoo lang verhaal sorry, een tongpiercing:
- Ewl
- Nmsvpe
- Ja ik hou ervan
0 stemmers
ik ook! achteraf vind ik dat best heftig en hij is ook geschoten. maar ik kan me niet herinneren dat hij ooit lastig was terwijl al mijn piercings nu wel echt irriteren met genezen
Ik heb mijn helix ook op 11 laten schieten, zo erg.
Oh en op 16 mijn neus.
En ook hier beiden goed nooit geen probleem gehad en mijn helix zit er nog. Maar mijn gepiercete tragus heeft voor allerlei problemen gezorgd ![]()
Edit: na een jaar strijden heb ik hem er ook uit gehaald was er he-le-maal klaar mee. En de tragus is ook dikker aan dat oor.
ja waarom is dat altijd zo? ook mensen die piercings laten schieten door een vage kennis onder invloed van crack en fentanyl in een of andere gare aftandse asbestschuur met 1000 bacteriën en heroïnenaalden hebben nooit ergens last van maar als je een piercing bij een professionele en hygiënische shop laat zetten is het jarenlang gezeik
Ik heb bakpapier in de oven in de fik gestoken, dus je bent niet veilig.
En ik heb glutenvrije spaghetti in de fik laten vliegen en daardoor zit er een lelijke zwarte plek op de spatwand achter het fornuis.
Ik kreeg als baby eerste gaatjes. Groep 3 wou ik heeeeel graag 2e gaatjes en die kreeg ik ook gewoon???
Op mijn 11/12e wou ik een neuspiercing, maar toen we in de shop stonden dacht ik ineens ja nee wacht dan gaat er een naald doorheen laat maaaaarrr. Inmiddels wel m’n oren vol. Achteraf best bizar dat m’n moeder dat allemaal prima vond, al groeit een gaatje ook zo weer dicht en zie je lang niet op elke plek er nog wat van. Als ik ooit zelf kinderen krijg dan mogen ze pas oorbellen als ze er zelf over kunnen beslissen en 2e gaatje hoeft ook echt niet in groep 3 al
Nee maar doet me wel denken aan dit artikel lijkt me helemaal raar. De kop is trouwens wel een beetje misleidend ik vond het klinken als dat ze eerder in die woning geweest waren en er meer op een creepy manier een foto van hun gemaakt was of dat die eigenaren een oude foto hadden opgezocht op fb om die dan op te hangen als welkom.
Ik had eerste gaatje rond m’n 5de zoiets en tweede gaatje ook al in groep 3/4. Derde gaatje in groep 7 en in de brugklas een helix laten schieten zelfs nog. Tragus kwam vlak daarna en toen wilde ik eigenlijk graag een navelpiercing maar vond m’n buik niet plat genoeg (onzin want was gewoon een kind).
Inmiddels nog wat oorpiercings en een neuspiercing rijker. Twijfel nu ineens om die navelpiercing niet alsnog gewoon te laten zetten ![]()
Wat eet je liever
- Rauwe wortel
- Gekookte wortel
- Beide goor
- Beide even lekker
0 stemmers
Dat ene “enge” verhaal van dat meisje met haar hond onder het bed die gedrup hoorde in de badkamer?
- Ja die ken ik
- Geen idee
- Mensen kunnen ook likken
0 stemmers
Ik kwam hier net een Amerikaanse tiktok over tegen en ik was lichtelijk verrast dat dit ene specifieke verhaal internationaal tijdens logeerpartijtjes wordt gedeeld.
ik las vroeger echt supervaak broodjeaap.nl, stonden ook creepy foto’s op. werd er altijd bang maar stug doorlezen en kijken
edit: ik lees het verhaal dat je aanhaalt nu weer even na en krijg er nog steeds kriebels voor vermoordenaars van ![]()
mensen kunnen ook likken
Haha ik had 2 oudere broers en hield van toneelspelen dus ik was degene met het assortiment creepy verhalen die ik dan lekker spannend vertelde aan vriendinnen toen we 10 waren ofzo ![]()
Maar die met de hond geeft me ook nog steeds de kriebels!
Heb jij een naambordje bij je voordeur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij wat Bondgenoten is?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik lees/hoor hier zoveel over maar tegelijkertijd weet ik er niks van, echt top