Stel je persoonlijke vraag #59

Naja ik weet niet wat bondgenoten is maar het komt overal voorbij dusja in die zin weet ik wat het is.

20 likes

Ja vind de vraag of je weet wat bondgenoten is of dat je weet wat zich bij bondgenoten afspeelt wel echt twee verschillende dingen ahahahaha, ik weet wat het is maar kan ook werkelijk niks meer dan dat er over zeggen

17 likes

Ik heb het idee dat er momenteel echt 8 Nederlandse reality tv shows zijn waarop c-listers aan het weerwolven zijn dus ga er vanuit dat Bondgenoten ook zoiets is?

20 likes

Je weet er dus iets vanaf door het forum?? Dus ja?
Ik ken het ook alleen van hier en een roddel account op Instagram maar ik heb het zelf nooit gezien ofzo

@grace volgens mij eerder big Brother met onbekende mensen. Ze moeten wel spelletjes doen maar niet één opsracht als een mol vinden.
Dat weerwolven ook weer, was er nog niet genoeg op tv met de mol, de verrader, iets op npo met geheime nummers

1 like

Ja ik weet van ‘t bestaan af maar ik lees er altijd overheen als het daar overgaat dus geen idee wat het verder is of wat ze doen in dat programma @ellegirltalk en nee niet per se forum maar social media

2 likes

Is het weer op je vakantie heel erg bepalend hoe je de vakantie ervaart?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Kijk jij in de dagen voor vertrek elke dag naar het weer op bestemming?

• Ja, bijna obsessief
  • Soms / af en toe
  • Nee

0 stemmers

Kun jij makkelijk schakelen op vakantie als het weer anders is dan je had verwacht/gehoopt?

• Ja hoor
  • Mwah
  • Nee, totaal niet

0 stemmers

Denk jij dat Nederlanders obsessiever met het weer op vakantie bezig zijn dan andere Europeanen?

• Ja
  • Ja, maar uit aantal andere landen net zo
  • Nee

0 stemmers

Op een citytrip wel, als ik specifiek naar een warme plek ging waar weinig anders te doen is dan niet. Napels is prima in de stromende regen, op Kos is geen kut te doen met rotweer.

21 likes

Ja dit, Texel met regen en storm was vreselijk, regen in London maakte me niets uit.

5 likes

regen in london vind ik juist zooo deprimerend

5 likes

Daar merk je niks van in een van de 574748 musea bijvoorbeeld

17 likes

Ik boek vakanties nooit van tevoren dus kan altijd makkelijk mijn plannen omgooien. Heb meerdere keren een paar dagen voor vertrek besloten toch ergens anders heen te gaan. Eén keer een boot moeten cancellen die ik wel al geboekt had maar dat was toch niet zo duur en vond het dat meer dan waard om niet 3 weken in de regen te hoeven kamperen

1 like

Uiteraard, maar meteen weer depressief als je buiten komt. Ik weet niet wat het is daar, het wordt nog grijzer dan hier!

5 likes

Ben jij wel eens zo van de wereld geweest dat je hebt geprobeerd een standbeeld van een voormalig Griekse premier te berijden?

• Niet dat ik me herinner nee
  • Ja ik ben een cringe coaching influencer op vakantie op mykonos die mijn eigen imago zojuist om zeep heeft geholpen

0 stemmers

5 likes

Lol ik wil beeldmateriaal

2 likes

Ff realityFBI volgen ik ga geen screens maken uit respect voor konstantinos karamanlis

9 likes

Het enige wat ik echt lastig vind is enorme hitte. Ik was een paar jaar geleden drie weken naar Duitsland en Oostenrijk in de zomer. In Duitsland was het bloedheet en dat trek ik totaal niet, maar in Oostenrijk was het ineens 7 graden met sneeuw en dat vond ik wel jammer (want wilde in de bergen wandelen), maar no hard feelings.

1 like

Stel je hebt een peuter rondlopen en bent drie maanden zwanger van een tweeling. Je partner krijgt een droomkans om van hun hobby het werk te maken in een wedstrijd. iets wat diegene echt al heel lang wil. Je partner kan voor die kans twee weken weg zijn, maar ook vier maanden (en dan heeft ie wel de hoofdprijs gewonnen a la een kwart ton). De kans dat ie wint is 1/20.

Vindt jij het okay als je partner gaat?

• Ja, is prima
  • Nee, is niet prima

0 stemmers

Ja gaan, maar dan zou ik er wel voor willen zorgen dat ik vanuit onze omgeving hulp krijg met ons kind. Extra nachtjes bij opa en oma logeren ofzo.

19 likes

Kans dat je voor 7 maanden bevalt of in de kreukels ligt met twins is vrij groot, dus nah. Je wilt ook uitgerust je bevalling in want daarna heb je ineens twee newborns en uit eigen ervaring: dat is chaos😂

16 likes

Toen ik nog in verwachting was van mijn tweeling, was ik echt 22 weken ziek, zwak en misselijk. Dus geen idee hoe ik dat had moeten doen in mijn eentje als er ook nog een peuter bij was geweest. En toen de misselijkheid over was, werd het lichamelijk echt wel zwaar. Dus neeee ik zou mijn partner echt niet laten gaan, tenzij misschien mijn moeder fulltime in huis zou komen wonen ofzo :joy:

1 like