Ik had heel lang geen beeld bij heel KrissKross, ik wist alleen dat het neefjes ofzo van Henny Huisman waren? Ik had iig een heel onschuldig beeld van ze, en toen zag ik opeens een interview waar ze volledig van de kaart waren??? Maar ze maken medium tot slechte popliedjes?? Zo raar.
Lol ik heb mijn antwoord aangepast, realiseer me nu pas dat het om 25k ipv 250k gaat
Ik moet bij die Yuki ook altijd aan dit artikel denken: https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5532629/yuki-kempees-lizzy-van-der-ligt
Wat een sukkel
Dit was de volgende die ik wilde posten haha
Niet op insta maar wel in het echte leven de een na de ander
Hahaha wtf did i just read
Ja maar dan op TikTok
3x een mirena laten zetten waarvan 2 keer super pijnlijk. Het zetten zelf. Daarna geen last meer van gehad. Tip wel om het te laten zetten bij een verloskundigepraktijk of een abortuskliniek. Kan ook als je geen cliënt bent bij hen. Ze hebben er een echo apparaat bij itt een huisarts.
Laten zetten bij een huisarts die daar heel lastig over deed, alles heel langzaam pakken, blijven praten, ‘misschien lukt het niet hoor’ - werd er helemaal nerveus van. Is dus ook niet gelukt, zij gaf aan dat het misschien te vroeg was na m’n zwangerschap en ze dacht ook dat er misschien iets geperforeerd was. Echo laten maken, niks aan de hand en toen gelijk in het ziekenhuis laten zetten. Was echt zo gedaan, niet pijnloos.
Ja maar het is/was ook mijn algoritme want ik wilde een bob (en heb het nu)
Ik keek dat filmpje maar ik kan alleen maar naar zijn gezicht kijken. Weet niet of dit nou botox of lipfillers zijn ofzo maar er klopt iets niet. Ben sowieso verbaasd dat ik de laatste tijd steeds meer mensen zie die dit hebben van wie ik dit echt niet verwacht.
Edit: Ik haal dit stukje even weg. Ik speculeerde hier over iemand met lipfillers maar zit nu te bedenken dat ze misschien ook in verwachting zou kunnen zijn en volgens mij doet dat ook rare dingen met je lippen.
Ik heb dus het idee dat ik het bijna altijd zie en ik vind het echt 0% van de tijd mooi.
- Ik denk dat ik het meestal niet zie
- Ik zie het wel maar ik vind het vaak wel mooi
- Ik zie het wel maar ik vind het ook nooit mooi
0 stemmers
Echt een eng opgezwollen kop inderdaad. Ik gok een combinatie middellengebruik en botox
2x mirena en laatste keer koper en alle keren echt heel heel heel naar een pijnlijk (elke keer vervelender lol, ik ga het nooit meer zonder verdoving laten doen, ook niet als ik een kind heb gebaard oid en het mee zou moeten vallen). Bij mij wel vooral tijdens het plaatsen, niet heel erg erna. Ik ken wel mensen die zich een paar dagen heel slecht voelde (kramp en misselijk etc), maar drie weken serieuze pijn lijkt mij een heel goede reden om een echo te laten maken of alles wel goed zit? Ik ben niet zo’n drammer in de zorg maar ik zou m’n vriendin nu wel sterk aanmoedigen op haar strepen te gaan staan en een second opinion/doorverwijzing vragen.
Het is voor mij bijna tijd om m’n koperspiraal te vervangen en ik wil het eigenlijk niet meer? Ik ben er altijd blij mee geweest maar ik ben soms heel bewust (in mn hoofd) dat er zoiets in mn lichaam zit en ik weet niet of ik er nog een ga laten plaatsen. Ik wil ook never nooit meer terug naar hormonen alleen. Lastig.
En gewoon stoppen met anticonceptie, of is dat geen mogelijkheid? Ik ben in 2022 gestopt met de pil en ik ben daar eigenlijk heel erg blij mee. Ik was een beetje bang voor vreselijke menstruaties, maar het valt me alles mee.
Ja dan kom je een beetje bij de geheelonthouding of condooms of kinderen kwestie haha. Koperspiraal maakt je menstruatie zwaarder, dus dat kan alleen maar beter worden!
Of als je een vaste partner hebt en geen kinderwens (meer), een knippie voor de man ![]()
Ja ik gebruik nu gewoon condooms, vind ik eigenlijk best heel chill.
Laten zetten was verschrikkelijk, deed echt absurd veel pijn (bij mijn gynaecoloog, een huisarts doet dat hier niet). Daarna nog paar dagen last van gehad, maar geen drie weken, dan had ik hem er echt meteen weer uit laten halen. Had alleen echt extreem bloedverlies en dan ook flink krampen, heb hem er daarom na een jaar uit laten halen. Sindsdien niks meer (condooms als anticonceptie), en dat was heerlijk. Superregelmatig, 3 dagen ongesteld, soms 1 dag beetje krampen, en dat was het. Met pil (voor de spiraal) was het 5-6 dagen met 2 dagen buik- én rugkrampen. Nu perimenopauze en complete chaos, ene keer cyclus van 60+ dagen, dan weer 20 of minder, dan ineens weer netjes 28, echt geen peil op te trekken. Wel nog steeds maar 3 dagen ongesteld, helaas met iets meer krampen.
Bij de eerste keer viel mijn spiraal er meteen weer uit. Daarna nog een keer laten zetten, toen ging er wel goed. Beide keren deed het niet pijn? Gewoon beetje gek gevoel.