Als hij wint, zal hij daarna ook nog eens heel druk zijn met zijn nieuwe werk. Dit lijkt mij niet een kwestie van alleen een week of die vier maanden.
Ben echt benieuwd naar de hobby!!!
En als je 19/20 bent en dus niet wint krijg je dan wel betaald voor de tijd?
Misschien bushcraften? Er is zoân programma Alone waar men zo lang mogelijk moet overleven
Haha ja idk hoe dat zit met tijd, ik keek een oud masterchef programma terug en daar deed een kerel mee van 29 met dus die zwangere vriendin en peuter thuis. Toen zei ik tegen mijn vriend nou ik geloof niet dat ik jou zou laten gaan als wij in die situatie zitten. En hij was het daar niet mee eens haha dus ik wou de forum mening weten
Ahhhh jammer dacht misschien is je partner een diepzeeduiker of zoiets haha
Als hij dan wint zit je met een vent die 80 per week moet werken en vooral in de avonden en weekend. Waar hij eerder voor je kookte want dat was zân hobby doet hij het nu nooit meer want het is zân werk geworden.
Ik was niet eens zwanger van een tweeling, maar was niks waard (moe, pijn enzo) en had het nooit alleen gered zwanger met mijn peuter destijds.
1/20 kans op 25k is ook veel te weinig voor 4 maanden werk. Financieel redt je het dan niet als gezin van 5.
Dit doet me denken aan het enige seizoen van Expeditie Robinson dat ik ooit echt gevolgd heb (lockdown lol) en dat die ene rukker van Kris Kros Amsterdam oid erin zat, met een ZES WEKEN oude baby thuis. En ik geloof dat hij won of bijna won en toen zei âdit heeft me een betere vader gemaaktâ.
jaaa yuki, die ging eruit bij de halve finale. dat was dat ellelange seizoen in kroatie
Ja die!!! Omg stel je voor je vent gaat vlak na de geboorte van jullie kind wekenlang gymmen op een eiland voor de teevee. Je hoeft de boot terug niet te nemen vriend xx
Heb wel eens een vlog gezien van hem en zân vriendin of vrouw die ook zo is en ze leken echt extreem geĂŻrriteerd door de aanwezigheid van hun eigen kind de hele vlog lang.
Neem dan geen kinderen als je de hele dag vooral wil doen wat jij wil doen
ja dit herinner ik me ook nog, op vakantie ofzo? helemaal geĂŻrriteerd omdat hun kind te moe was en alle plannen daardoor door de war waren
edit: oh hier Mommybloggerstopic #8 - #3307 door Sarie
Ja nu ik de naam weer weet herinner ik me ook andere insta dingen van hen. Huftertjes met te veel geld en aandacht vind ik het. De ergste soort import ![]()
Ja zeg, een rondreis door Mexico ofzo inclusief boottochten en dan wilden ze 's avonds tacoâs eten in een restaurant met keiharde muziek en de baby viel dan niet in de buggy in slaap. Wow, ik denk dat iemand die video hier heeft gedeeld, want verder heb ik heel weinig associaties bij deze mensen.
Edit: zie nu je link @Vuile_bitch !
ik had die ook later pas toegevoegd!
ik volg ze verder ook niet, kris kross maakt kutmuziek en voor mij is lizzy echt een typisch voorbeeld van zon doodsaaie nietszeggende 13 in een dozijn insta perfecte influencer
Hij zit ook niet meer in krisskross was toevallig van de week op insta, ze zijn allebei influâs nu denk ik.
Heb je wel eens een spiraaltje gehad?
- Nee
- Ja en laten zetten deed geen pijn
- Ja en laten zetten deed medium pijn
- Ja en laten zetten en/of de nasleep was de fucking hell
0 stemmers
Poll geĂŻnspireerd op een vriendin die nu al drie weken stuk gaat van de pijn en een huisarts die haar afscheept met ja hoor dat hoort erbij.
Ja, zetten vond ik wel te doen. Maar had de maanden erna af en toen hele heftige buikkrampen. Zo erg dat ik tijdens zoân aanval alleen maar met pijnstilling en een kruik in bed kon liggen. âHoort erbij en wordt vanzelf minderâ werd toen gezegd. Na 7 maanden marteling heb ik hem eruit laten halen.
Maar heb ook vriendinnen die 0 last hadden en er heel tevreden over waren. Dus heel persoonlijk denk ik.
0 pijn. Wel een koper spiraal en ik heb een kind (dan zou het minder pijn doen)