De laatste keer viel ik flauw tijdens het wisselen van mijn spiraal. Echt een hele nare ervaring.
Ben er bij toeval laatst achtergekomen dat mijn koperspiraal niet goed zit. Twijfel nu heel erg of ik een nieuw spiraaltje wil, helemaal omdat koperspiraal wss geen optie meer is. Wat een ellende ![]()
- ik at vroeger vaak avg en nu nog steeds
- ik at vroeger vaak avg en nu af en toe
- ik at vroeger vaak avg en nu nooit
- ik at vroeger af en toe avg en nu vaak
- ik at vroeger af en toe avg en nu nog steeds
- ik at vroeger af en toe avg en nu nooit
- ik at vroeger nooit avg en nu vaak (wtf???)
- ik at vroeger nooit avg en nu af en toe
- ik at vroeger nooit avg en nu nog steeds niet
0 stemmers
Al was vroeger avg gelijk aan gekookte aardappels met geprakte groenten en dat is niet hoe ik het nu eet, haha. Aardappels koken doe ik echt zelden.
Maar mijn avg is geen tot moes gekookte aardappels en smaakloze groenten
Is 1x per week vaak? Ik eet het wekelijks, maar wel anders dan vroeger. Ovenaardappels en groente vaak ook uit de oven ipv gekookt. Gekookte aardappels eet ik alleen als stamppot.
en @Eira hoe maken jullie het dan? ik ben wel benieuwd want ik heb er echt zo’n saaie associatie bij dat ik niet eens zin heb om eraan te beginnen haha
ik vond aardappelpuree, witte bonen in tomatensaus en vega kipschnitzel vroeger wel altijd vieslekker trouwens
O ik wist niet eens dat er ook nog anderen bijhoorden hahahah. In mijn hoofd bestaat deze act alleen op een radio 538 podium op Koningsdag oid. Een soort Snollebollekes voor mensen met een VanMoof.
Ik zeg niet dat het bij mij een culinair hoogstandje is hoor. Maar ik vind het wel lekker om aardappeltjes op te bakken. Of gewoon krieltjes uit de oven met rozemarijn. Lekkere aardappelpuree zelf maken. En qua groenten ben ik van vroeger spinazie à la crème gewend of sperziebonen uit HAK-potjes dus ik heb een beetje een afkeer voor gekookte groenten dus ik wok veel. Bijvoorbeeld sperzieboontjes of spruitjes met lekkere kruiden. Of wortels of broccoli uit de oven. Dat vind ik allemaal wel lekker. Niet te vaak hoor, maximaal twee keer per week.
Aardappeltjes kun je veel me variëren, in schil, met kruiden en dan uit de oven. Of hasselback, of op een spiesje, of puree. Groenten kan je met wat vlees (spekjes) of kruiden op smaak maken, of roerbakken, en bij vlees of vis kijk ik naar wat erbij past
Het woord smikkelbeertje
- Dit vind ik een normaal woord
- Hmm medium
-

0 stemmers
Ze stonden afgelopen weekend zelfs op Tomorrowland, ik liep langs toen ze begonnen en volgens mij stonden er ook alleen maar Hollanders in de rij om bij die stage te kijken ![]()
Ik at het vroeger 1/2x per week, maar vaak al aardappels uit de oven of gebakken aardappel, zelden gekookt.
Het vlees was dan vaak rundervink, af en toe gemarineerde hamlap/filetlapje of runderchipolata of kipschnitzels
Het lekkerste vond ik het als we verse sperziebonen uit de tuin van mijn opa hadden
Mijn voorkeur gaat er niet naar uit, maar met een kind is het soms wel makkelijk.
Precies. Mijn moeder kookte dat (ook) en zij kan ontzettend lekker koken dus was zeker geen straf.
I love gekookte aardappel ![]()
Ik heb nog nooit van dit woord gehoord
Als iemand zegt: "Ik kan niet gewoon thuis vrij zijn. Ik zou niet weten wat ik dan met mijn tijd zou moeten doen. Dan ga ik liever gewoon aan het werk. "
- Dit is een flex
- Dit is geen flex
0 stemmers
Nooit een aardappel tegengekomen die ik niet met liefde heb opgegeten ![]()
Omdat ik als volwassene geen V meer eet is de avg ook wel minder interessant. Ik maak dan toch wel sneller iets waar wat meer substantie in de A en de G zit, en gooi alles ook sneller in de oven ipv in een pannetje koken. Maar vlees (of vis) met groente en een koolhydraat is op heel veel plekken toch een doodnormale maaltijd. Ik vind wel dat ons humble avg’tje veel kritiek krijgt.
Gewoon ff normaal doen
Ik kom echt vaak mensen tegen die iets in deze trant zeggen en daar dan trots op zijn!?!? Alsof het een flex is?!? Ik snap het niet!