ohhh wist ik niet, wat een gemis. sterkte voor de fans
Ja, ik ging ook 3 weken stuk van de pijn (ondanks pijnstillers slecht slapen want de hele nacht krampen) en toen van de 1 op de andere dag was dat weg, daarna nog lang bloedverlies gehad, maar vervolgens 10 jaar niet ongesteld geworden en heel happy ermee geweest en dat zou ik nog steeds zijn als ik hem er niet 3 weken geleden eruit had laten halen omdat ik vanaf volgende maand ging proberen zwanger te worden en toen de vaders zich ineens vorige week compleet uit het niets terugtrokken ![]()
![]()
![]()
Ja toen noemde ze die arme baby een kleine heks toch ![]()
Ja dit had ik ook! Al zei mijn huisarts gelukkig niet hoort er bij, hebben toen nog een echo gemaakt of ie goed zat maar verder konden ze er ook niet zoveel mee, bleef pijn houden en op gegeven moment heb ik m er toen uit laten halen.
mirena zetten had ik geen last van maar eruit halen vond ik heel kut en pijnlijk en ook op psychisch vlak? i dunno het ging heel klinisch en in een ziekenhuis dus ook niet mijn vaste huisarts ofzo en ik heb me heel erg naar gevoeld daarna
en koperspiraal zetten, ik heb nog nooit zulke erge krampen gehad de weken daarna, maximale pijnstilling per dag en alsnog huilen van de pijn. maar dat hoort volgens mij helaas wel echt bij koperspiraal en the price you pay for hormoonvrij
Kom jij op insta ineens ook zoveel meiden tegen die een Bob laten knippen?
- Ja dit valt mij ook op
- Nee meid het is je algoritme
0 stemmers
De kramp na het inbrengen ik viel bijna flauw, daarna 9 maanden lang bijna constant bloeden, en toen de grootste grap, hij kwam er vanzelf uit met een tampon mee.
2 keer een spiraal laten zetten, was even een vervelend gevoel maar echt pijn vind ik een groot woord. Geen kinderen gehad overigens. Dag erna wel wat een soort beurs, kramperig gevoel maar prima te handelen.
Nog even terugkomend op Kriss Kross. Ze zijn allemaal honden.
Die lelijke doorgesnoven lang harige had op de radio een bedpartner genoemd als “dochter van” bij een oh zo hilarisch seksverhaal.
Kan de post niet anoniem plakken, maar staat nog op de kriskross insta.
Mocht je her fragment gezien hebben, vind je dat iemand zo publiekelijk benoemen oke?
- Nee, nare streek vieze vent
- Ja, kan gewoon boeie. Zeik niet zo
0 stemmers
Haha goeie omschrijving
Ik had heel lang geen beeld bij heel KrissKross, ik wist alleen dat het neefjes ofzo van Henny Huisman waren? Ik had iig een heel onschuldig beeld van ze, en toen zag ik opeens een interview waar ze volledig van de kaart waren??? Maar ze maken medium tot slechte popliedjes?? Zo raar.
Lol ik heb mijn antwoord aangepast, realiseer me nu pas dat het om 25k ipv 250k gaat
Ik moet bij die Yuki ook altijd aan dit artikel denken: https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5532629/yuki-kempees-lizzy-van-der-ligt
Wat een sukkel
Dit was de volgende die ik wilde posten haha
Niet op insta maar wel in het echte leven de een na de ander
Hahaha wtf did i just read
Ja maar dan op TikTok
3x een mirena laten zetten waarvan 2 keer super pijnlijk. Het zetten zelf. Daarna geen last meer van gehad. Tip wel om het te laten zetten bij een verloskundigepraktijk of een abortuskliniek. Kan ook als je geen cliënt bent bij hen. Ze hebben er een echo apparaat bij itt een huisarts.
Laten zetten bij een huisarts die daar heel lastig over deed, alles heel langzaam pakken, blijven praten, ‘misschien lukt het niet hoor’ - werd er helemaal nerveus van. Is dus ook niet gelukt, zij gaf aan dat het misschien te vroeg was na m’n zwangerschap en ze dacht ook dat er misschien iets geperforeerd was. Echo laten maken, niks aan de hand en toen gelijk in het ziekenhuis laten zetten. Was echt zo gedaan, niet pijnloos.
Ja maar het is/was ook mijn algoritme want ik wilde een bob (en heb het nu)