Ze stonden afgelopen weekend zelfs op Tomorrowland, ik liep langs toen ze begonnen en volgens mij stonden er ook alleen maar Hollanders in de rij om bij die stage te kijken ![]()
Ik at het vroeger 1/2x per week, maar vaak al aardappels uit de oven of gebakken aardappel, zelden gekookt.
Het vlees was dan vaak rundervink, af en toe gemarineerde hamlap/filetlapje of runderchipolata of kipschnitzels
Het lekkerste vond ik het als we verse sperziebonen uit de tuin van mijn opa hadden
Mijn voorkeur gaat er niet naar uit, maar met een kind is het soms wel makkelijk.
Precies. Mijn moeder kookte dat (ook) en zij kan ontzettend lekker koken dus was zeker geen straf.
I love gekookte aardappel ![]()
Ik heb nog nooit van dit woord gehoord
Als iemand zegt: "Ik kan niet gewoon thuis vrij zijn. Ik zou niet weten wat ik dan met mijn tijd zou moeten doen. Dan ga ik liever gewoon aan het werk. "
- Dit is een flex
- Dit is geen flex
0 stemmers
Nooit een aardappel tegengekomen die ik niet met liefde heb opgegeten ![]()
Omdat ik als volwassene geen V meer eet is de avg ook wel minder interessant. Ik maak dan toch wel sneller iets waar wat meer substantie in de A en de G zit, en gooi alles ook sneller in de oven ipv in een pannetje koken. Maar vlees (of vis) met groente en een koolhydraat is op heel veel plekken toch een doodnormale maaltijd. Ik vind wel dat ons humble avg’tje veel kritiek krijgt.
Gewoon ff normaal doen
Ik kom echt vaak mensen tegen die iets in deze trant zeggen en daar dan trots op zijn!?!? Alsof het een flex is?!? Ik snap het niet!
Je buren hebben een vochtprobleem met een muur van hun die in jouw tuin staat (van je huurhuis). Het vochtprobleem is ontstaan omdat ze al het water van hun vve in jouw tuin lozen. Ze willen onderhoud laten plegen aan de muur. De tuin is alleen toegankelijk via jouw huis, of evt over hun eigen dak heen. Je gaat op 3 weken op vakantie en ze vragen of ze in je vakantie toegang mogen tot jouw tuin/de muur. Je relatie met ze is ok, maar ook niet per se echt goed. Wat doe je?
- Je geeft ze de sleutel zodat er geklust kan worden in de tuin
- Ze mogen over hun eigen dak de tuin betreden maar niet door je huis
- Ze moeten zich gewoon aanpassen aan jouw vakantieplannen
- Anders
0 stemmers
Ik twijfel erg over over het dak erin laten, want mijn tuin is mini en het wordt er dan sowieso een bende. Gaat over constructiewerkzaamheden
Sleutel geven zou ik niet doen, of ze passen zich aan jouw vakantieplannen aan, of ze doen het via hun eigen dak (met het voordeel dat jij geen overlast hebt omdat je toch op vakantie bent).
Ik zou het niet zo’n probleem vinden om ze de sleutel te geven als er goede afspraken zijn gemaakt en de relatie verder ok is. Vind het ook wel een “urgent” probleem en zo onhandig als ze dan de hele tijd over het dak moeten.
Edit: zie nu dat ze al sinds april het erover hebben, dan kan het urgent weg.
Ik zie het dan wel somber in voor mijn mini tuintje met alle rommel, er is amper ruimte. Voelt vervelend er geen toezicht op te hebben. Ik vind ook dat ze dit veel eerder hadden kunnen plannen met me, ze hebben het er al over sinds april. /even frustratie eruit
Ja lekker over het dak of even wachten. Ik zou het vooral vervelend vinden als er straks iets mis gaat tijdens het klussen/ schade ontstaat en ik er dan niet ben. Dan zit ik ook niet lekker op vakantie. Zo urgent was het blijkbaar niet als het al sinds april speelt.
Ben normaal niet zo moeilijk maar als er gewerkt wordt op een manier die schade aan mijn huis kan veroorzaken wil ik wel thuis zijn. Mijn buren hebben een tijd terug verbouwd en toen hadden we op meerdere plekken schade en dat was best een dingetje om te herstellen. En dit zijn buren met wie we goed contact hebben.
Als je al zegt “voelt vervelend” dan moet je het niet doen. Je wilt lekker relaxen op vakantie. Ze wachten maar een paar weken als er geen acute reden is!
Prikpil!!! Ik heb m al 8 jaar ofzo en word nooit ongesteld
Ik wil geen hormonen, maar wel een optie die ik nog niet eerder had overwogen. Dankje!
Als het jouw huurhuis is zo je het via de huisbaas kunnen spelen.
Mocht je ze erbij laten als je op vakantie bent. Overal goede fotos en filmpjes maken. Eventueel hun ervoor laten tekenen en dan na je vakantie weer en dat dr verschillen in schade hun verantwoordelijkheid is.