Stel je persoonlijke vraag #59

hamza la douane

• lief kind is gewoon kattenkwaad boeie
  • echt kut maar wel fucking grappig van een afstand
  • serieuze zaak, niet grappig, moet worden gestopt
  • wie?

0 stemmers

3 likes

Krijg er echt nare vibes bij en denk dat als het niet de kop in wordt gedrukt het steeds verder gaat

maar goed ik heb misschien 300 woorden over hem gelezen

4 likes

Je moet minstens een keer kunnen slaan, alles daarboven is een win.

Ik denk net als @VickyViolence vaak pas na, na mijn roekeloze actie.

2 likes

Dit ja! Of: oh ik kan echt niet ontspannen hoor! Ik MOET altijd gewoon iets nuttigs doen.

Nou ik niet. Ik kan echt een hele dag boekjes lezen afwisselen met vreten, meer boekjes lezen, tekenen, in slaap vallen en weer vreten en lezen. Geen probleem!

16 likes

Ja ik snap dat dus ook niet, maar die mensen die doen dan net alsof “niks doen” de hele dag op de bank zitten en voor je uit staren is. Nee niks doen is gewoon lekker tv kijken, boekje lezen, doomscrollen. M’n favoriete hobby, ben er ook heel goed in moet ik zeggen.

10 likes

Hoe bewaar je deze fles of zou je hem bewaren?

• Met de dop naar boven
  • Met de dop naar beneden
  • Alleen met de dop naar beneden als hij leeg begint te raken
  • Liggend
  • Ik heb deze nog nooit gebruikt

0 stemmers

2 likes

Ik wil/moet een nieuwe koperspiraal en ik wil ook absoluut geen anticonceptie met hormonen. Dat is niet een optie voor mij. Maar je hebt wel verschillende koperspiralen. Misschien dat dat nog iets voor jou uitmaakt. Weet je welke variant je nu hebt? Ik moet het ook nog ff uitpuzzelen. En idd die gedachte vind ik soms ook wel raar/naar dat zoiets in je baarmoeder zit.

2 likes

hoe noem jij deze haarkleur?

image

• donkerblond
  • lichtbruin
  • anders?

0 stemmers

ik zie dus altijd op tiktok zo’n domme discussie hierover en het merendeel van de mensen lijkt dit daar bruin te vinden. maar ik vind dit echt donkerblond en volgens mij heet het bij kappers ook zo? bruin heeft toch een andere ondertoon? en dan die comments ‘its okay to be brunette’. ja daar gaat het niet om, ik verf mijn haar van deze kleur naar zwart omdat ik donker haar sowieso mooier vind. maar ik vind dit gewoon geen bruin hahah

1 like

Ja ik vind het wel lichtbruin sorry. En die laatste foto, wat ik op dit forum heb geleerd en altijd om moest lachen. Ik moet altijd weer zoeken hoe het heet: melkboerenhondenhaarkleur.

10 likes

Ik vind dit net zo goed een soort van flex, iedereen is toch gewoon anders. De een kan de hele dag op de bank hangen en de ander niet en wil iets te doen hebben. Lekker boeiend. Het een is toch niet beter dan het ander?

2 likes

haha ja ik noem het altijd ‘christelijk blond’ omdat iedereen het verft behalve refo’s. zo saai en nietszeggend vind ik het vaak

6 likes

wie heb je liever als kind

• hamza uit parijs
  • een gepassioneerd blokfluitspeler

0 stemmers

2 likes

Nee juist niet vind ik, ik vind haar met deze ondertoon lichtbruin (wel het meest bij die eerste omdat die echt zo’n warme gloed heeft, die anderen zitten op het randje) en haar wat wat ‘grijzer’ is donkerblond.

Maar ik vind ook het meeste haar dat ik in NL zie donkerblond soms zie ik iemand waarvan ik denk: ohja dat is echt lichtbruin haar. Ik heb zelf ook zo’n tint haar maar omdat ik zelf ook vanuit platinumblond kom totdat ik tiener was voel ik me toch wel echt blond haha

3 likes

Ja met zo’n haarkleur kun je dus of gaan blonderen of het donker verVen vind ik. Ik moet alleen wel zeggen dat bij mensen die niet vanzichzelf donker haar hebben de uitgroei wordt gewoon creepy. Maarja ik heb donkerbruin haar en ik vind dat ook weer jammer. Met die saaie melkboerenhondenhaarkleur kun je vaak alle kanten wel op.

1 like

ja klopt ik moet elke maand mijn haar verven anders lijk ik op inez weski maar ja het is dat of saai haar

peenhaar is trouwens ook een leuke term net als melkboerenhondenhaar

2 likes

Maar staat blond(er) haar jou niet? Vaak types met die haarkleur wel. Mijn haar is te droog om het te blonderen. Heb het 4 maanden geleden geverfd ja in mn eigen haarkleur alleen om er misschien iets meer dimensie aan te geven. Maar ook saai hoor donkerbruin haar vind ik. Uiteindelijk is het nooit goed wat je wil :cry:

2 likes

nee het gras is altijd groener aan de overkant haha, ik zou het juist chill vinden als ik donkerbruin haar had. ik heb blond haar gehad maar ik vind zwart mooier/beter staan en ook chiller om bij te houden/beter voor mn haar!

3 likes

De derde vind ik wel donkerblond maar de eerste en tweede bruin. Het zit m in de ondertoon. Ik denk dat die eerste twee als kind ook al bruin haar hadden en de derde was als kind waarschijnlijk veel lichterblond dan dit. De vierde vind ik lastiger plaatsen.

9 likes

Word echt ziek gehumbled nu met mn melkboerenhaar thanks

13 likes

Ik voel mij echt een ei, maar is melkboeren haar dan die pony?