Stel je persoonlijke vraag #59

Damn zoek een hobby

2 likes

Druk je vaak per ongeluk op like/hartje hier op forum als je gewoon scrollt/leest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je voor €35,80 geluncht hebt, hoeveel fooi geef je dan? Eten was lekker en service goed.

• Ik rond af naar €40
  • Ik geef een ā€˜klein bedrag’, bijv 1-2 euro
  • Ik geef geen fooi

0 stemmers

2 likes

Ik zie de laatste tijd vaak opties staan van 5 procent 10 procent 20 procent

Ik ben heel slecht in rekenen dus maak ik er vaak een rond getal van.

Kinderen onder de laten we zeggen 12 die met waterpistolen vanaf een brug naar mensen op boten water schieten

• Neutraal
  • Leuk en als je dat niet leuk vind zeik je
  • Niet leuk en als je dat wel leuk vind ben je niet goed

0 stemmers

2 likes

Ik vind de mening hierover dus heel veel zeggen over een persoon en hun verhouding tov hun innerlijke kind

4 likes

Als het zo’n hittegold weer is, is het wel leuk. Normaal weer ben je een kutkind

Ik weet dat de verhoudingen met mijn innerlijke kind niet goed is :grimacing:

11 likes

Hmm, ik ben gewoon nooit zo’n kind geweest dus misschien dat het me daarom niet ā€œaanspreektā€. Ik zit hier as we speak wel roze armbandjes voor mezelf te rijgen, dat is meer mijn innerlijke kind hahaha.

14 likes

Leuk bij warm weer tot dat je met halve watermeloenen gaat gooien.

1 like

Of tot het wordt gevuld met andere dingen dan water

4 likes

Ja jongens maar het gaat hier dus niet over maar neee stel je voor dat het meteen een emmer is oid, het zijn een paar kinderen met een waterpistool boeiend

8 likes

Dat je zelf ook een kutkind was of?

Het hangt voor mij echt af van de situatie, denk dat het me op een warme dag niet mega zou deren. Vertrouw alleen de kinderen hier niet dat het enkel water is hahaha.

7 likes

Ik vind het gewoon tering irritant als iemand voor de grap water op me gooit of spuit, ik haat dat echt, of het nou een kind of volwassene is

26 likes

Ja lol energie douche of golden shower. :nauseated_face: Je weet t pas als t te laat is

3 likes

Nee of je gewoon kan redeneren goh het is maar water haha leuk grapje, ook als je zelf een saai kind was, zo’n zeik-Annika.

3 likes

Ja ik vind de meeste kinderen gewoon lelijk en stom, tenzij het die van m’n vrienden zijn. Dus interesseert me weinig of ze me een zeik Annika vinden.

Ga lekker met elkaar spelen.

14 likes

Haha random

1 like

Ik bedenk het helaas niet. :sweat_smile:

2 likes

Ik werd laatst op drie meter natgespoten door een volwassen man dat vond ik wel kut maar ik ben gewoon verdergegaan

Nee zij niet, IK vind jou als kind (dus dertig jaar geleden ofzo) een Annika als je geen mensen natspoot met een waterpistool.

1 like