Ja ik weet niet, zat watergevechten gehouden met vrienden en kinderen in de wijk, maar kan me niet herinneren dat ik andere mensen nat spoot haha. Maar ben ook eerste deel van kind zijn nu ook niet bepaald opgegroeid in een fancy witte wijk met boten.
12 is toch ook al best oud? Dat zijn brugklassers, haha. 8 jarige zou ik wel grappig vinden maar pubers moeten maar gewoon gaan vapen en op hun telefoon kijken.
Nouja ik bedoel ook maar de simpele gracht hoor haha niet een villawijk aan het Gooimeer ![]()
Ik vond het als kind irritant als je ongevraagd bij andermans spelletje werd betrokken. Kreeg je allerlei sneeuwballen in je gezicht of inderdaad helemaal natgespoten terwijl ik me expres afzijdig hield. Ga lekker met elkaar spelen of in je eentje aan een klimrek hangen of in een boom klimmen. Echte zeik Annika ja als kind en nu Karen als volwassene. Nu kan ik inderdaad wel denken “het is maar water, het is OK, het zijn kinderen die lol hebben, sommige mensen vinden dit leuk, adem in adem uit” maar ik blijf het irritante best asociale kinderen vinden.
Ik schrik zelf wel snel dus ik wil niet ongevraagd een sneeuwbal of waterpistool in mijn gezicht krijgen als ik op de fiets zit. Door dat schrikken, val ik snel etc dus laat me gewoon met rust aub. En dat denk ik dus ook als ik kinderen met waterballonnen of sneeuwballen naar auto’s of andere fietsers zie gooien.
Maarrrrr ik ben wel in contact met mijn innerlijke kind hoor, maar die vond ook dat ik gewoon in mijn eentje / groepje met wie ik was moest klieren of in een klimrek moest hangen en anderen met rust moest laten omdat die er niet om hebben gevraagd.
Ik vind leeftijd ook wel uitmaken. Mijn buurmeisje van 4 spuit mij ook wel eens nat vanaf het balkon en dan speel ik helemaal mee inclusief dramatische knieval, maar bij kinderen van 12 zou ik toch wantrouwig zijn en bang zijn dat het pis is
Als ze heel klein zijn geloof ik het het wel.
Maar sinds net- tieners hier de wijk terroriseerden met bleek en azijn in waterpistolen blijf ik er van weg.
Hahah dacht dat je naar de Parijse pietje bel verwees en vond je al heel meegaand.
HAHA bedoel je dat kind dat heel de boel terroriseert en steeds wordt opgepakt? dan vind ik jouw omschrijving ook nog meevallen
Wat een klootzak is dat!
Hamza la Douane. Ik vind het bizar dat niemand hem (een) klap(pen) heeft verkocht. Zo’n irritant kind!
love dat je meerdere opties openhoudt hahahaha
hamza la douane
- lief kind is gewoon kattenkwaad boeie
- echt kut maar wel fucking grappig van een afstand
- serieuze zaak, niet grappig, moet worden gestopt
- wie?
0 stemmers
Krijg er echt nare vibes bij en denk dat als het niet de kop in wordt gedrukt het steeds verder gaat
maar goed ik heb misschien 300 woorden over hem gelezen
Je moet minstens een keer kunnen slaan, alles daarboven is een win.
Ik denk net als @VickyViolence vaak pas na, na mijn roekeloze actie.
Dit ja! Of: oh ik kan echt niet ontspannen hoor! Ik MOET altijd gewoon iets nuttigs doen.
Nou ik niet. Ik kan echt een hele dag boekjes lezen afwisselen met vreten, meer boekjes lezen, tekenen, in slaap vallen en weer vreten en lezen. Geen probleem!
Ja ik snap dat dus ook niet, maar die mensen die doen dan net alsof “niks doen” de hele dag op de bank zitten en voor je uit staren is. Nee niks doen is gewoon lekker tv kijken, boekje lezen, doomscrollen. M’n favoriete hobby, ben er ook heel goed in moet ik zeggen.
Hoe bewaar je deze fles of zou je hem bewaren?
- Met de dop naar boven
- Met de dop naar beneden
- Alleen met de dop naar beneden als hij leeg begint te raken
- Liggend
- Ik heb deze nog nooit gebruikt
0 stemmers
Ik wil/moet een nieuwe koperspiraal en ik wil ook absoluut geen anticonceptie met hormonen. Dat is niet een optie voor mij. Maar je hebt wel verschillende koperspiralen. Misschien dat dat nog iets voor jou uitmaakt. Weet je welke variant je nu hebt? Ik moet het ook nog ff uitpuzzelen. En idd die gedachte vind ik soms ook wel raar/naar dat zoiets in je baarmoeder zit.
hoe noem jij deze haarkleur?

- donkerblond
- lichtbruin
- anders?
0 stemmers
ik zie dus altijd op tiktok zo’n domme discussie hierover en het merendeel van de mensen lijkt dit daar bruin te vinden. maar ik vind dit echt donkerblond en volgens mij heet het bij kappers ook zo? bruin heeft toch een andere ondertoon? en dan die comments ‘its okay to be brunette’. ja daar gaat het niet om, ik verf mijn haar van deze kleur naar zwart omdat ik donker haar sowieso mooier vind. maar ik vind dit gewoon geen bruin hahah
Ja ik vind het wel lichtbruin sorry. En die laatste foto, wat ik op dit forum heb geleerd en altijd om moest lachen. Ik moet altijd weer zoeken hoe het heet: melkboerenhondenhaarkleur.