Stel je persoonlijke vraag #6

Ligt echt aan het weer. Als het prettig weer is sport ik buiten, maar in de winter en hartje zomer ben ik dan elke dag in de sportschool te vinden

2 likes

Nog een sportschoolpoll:

Als jij hebt getraind in de sportschool, hoe lang heb je dan spierpijn in de spieren die je getraind hebt?

  • Helemaal geen spierpijn
  • Minder dan een dag
  • Ongeveer 1 dag
  • Ongeveer 2 dagen
  • Ongeveer 3 dagen
  • Meer dan 3 dagen

0 stemmers

Ik heb niet altijd spierpijn in alle spieren die ik heb getraind! Maar als ik spierpijn heb is het meestal een dag of twee.

1 like

Een VVV kadokaart krijgen vind ik

  • Leuk! Ik weet wel waar ik ze kan inleveren
  • Mwah, ik kan leukere kado’s verzinnen
  • Helemaal kut! Ik kom er nooit van af!

0 stemmers

Heb je naar aanleiding van de poll hierboven opgezocht waar je VVV bonnen kan inleveren?

  • Ja
  • Nee, wist ik al
  • Nee, hallo moeite?

0 stemmers

:rofl::rofl::joy:

Ik laat er juist expres zeep/water langs stromen. Stop het er niet in, maar langs lijkt me geen probleem. Heb zwetende liezen :stuck_out_tongue: @voortaan

3 likes

Heb een vriendin dus vind het zeker niet erg :see_no_evil: maar ik vind dat makeup en nagellak niet perse voor vrouwen moet zijn maar beide geslachten.

11 likes

Ik zou de reacties wel eens willen lezen hier als een soortgelijke poll over bijv. kort haar bij vrouwen op een mannenforum zou verschijnen… :roll_eyes: :unamused:

16 likes

Ik ga al 3 jaar niet meer actief heen (voorheen 2-3 keer per week). Een enkele keer eens, maar ik wil het wel echt weer oppakken. Ik wil er niet aan denken hoeveel geld ik verspild heb aan dat abonnement, gezien ik zo sporadisch heen ben gegaan.

1 like

Hahahhahahha

Dacht ik ook. Het zou me echt niet boeien als m’n vriend make-up zou dragen. Zijn huid en zijn lefe.

5 likes

Ja same. Ik vond het altijd wel leuk als ik de nagels van mijn ex ging lakken omdat ik het beter kon dan hijzelf haha.

1 like

Maar het wilt toch niet zeggen dat het niet geaccepteerd wordt? Ik vind een snor ook onaantrekkelijk, terwijl dat juist mannelijk zou zijn. Al wil dat niet zeggen dat ik het niet accepteer.

8 likes

Dit. Je mag toch ook een baard (wel stereotype mannelijk) bij je eigen partner onaantrekkelijk vinden?

2 likes

Kijken of de uitslag anders

Vind jij het raar/niet kunnen, etc als een man make up draagt

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het raar/niet kunnen etc als een man nagellak draagt

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar ik denk dat veel mensen mannen met make-up ook meteen associeren met dat ze gay zijn of niet? Omdat dat wel de enige zijn die op youtube populair zijn (bijv. James Charles) en het bij hetero mannen nog wat meer een taboe is.

4 likes

Ja ik wist ook niet zo goed hoe ik die vraag moest verwoorden. Mag ik vragen waarom je het raar vindt?

hoezo eigenlijk zijn make-up en nagellak anders in dezen? die snap ik ff niet. heeft voor mij dezelfde gevoelswaarde.

Zijn ze voor mij ook niet, maar ik heb weleens van mensen gehoord dat ze nagellak wel oke zouden vinden maar gezichtsmake-up niet. Daarom heb ik ze gesplitst was benieuwd of daar een verschil in zou zitten voor mensen.

1 like

Best wel vaak. Bij mij is muziek ook echt een enorme trigger. Als ik een liedje hoor met een tekst over iets dat op dat moment gaande is in mijn leven: huilen. Daarom ben ik een van de weinige mensen op aarde die nooit muziek luistert als ik alleen ben. Dan kan ik wel blijven huilen

1 like