Stel je persoonlijke vraag #6

Ha ik heb dit ook verdiend! Volgens mij ben jij even oud (30?) dus in zelfde tijd haha.
Toen ik 12 was ging ik kranten/folders doen en toen verdiende ik uitgerekend per uur meer dan ik verdiende als 15/16 jarige in de winkel en hotel.

1 like

Pff ik weet nog wel dat ik op mā€™n 13e een baantje had wat van 7 tot 11 was en dan weer van 17 tot 22 (of soms later nog). Was een half uur fietsen ook en ging tussendoor naar huis. Aka 2 uur fietsen per dag voor iets van 25 euro per dag ofzo? Echt zo slecht. Was gelukkig maar 1.5 week tijdens een sportkamp.

Heb ook in de kaaskraam gewerkt, vond dat ook best zwaar (10 uur per dag, 45 min pauze en alleen maar staan) maar kreeg tenminste wel 6 euro handje contantje per uur

1 like

@360

We hebben hem hier al mee geconfronteerd door te vragen waar al het laminaat heen was, maar hij typte toen een heel verhaal en zei dat hij het nodig had gehad om ā€˜op te vullenā€™ terwijl er nog maar max 2 strekkende meter open lag. En zijn er verder niet op in gegaan.

3 likes

Hoezo denk je dat ik 30 ben :sob::sob::sob::sob::sob: Duurt nog ff haha

Whaha oeps! Sorry dacht ik eens gelezen te hebben.
Ps er is niks mis met 30 zijn hoor :frowning: (behalve dat ik vandaag met u werd aangesproken terwijl ik dat niet had verwacht in die situatie)

2 likes

Ik ga er dan meteen vanuit dat het een witwas-toko is.

2 likes

Oh bij een massagesalon of pedicure ofzo zou ik dat wel denken, maar bij een snackbar of ijsbar niet meteen. Eerder dat ze de transactiekosten per pinbeurt te hoog vinden.

Waar is vuile bitch? Cultuurbarbaar.

1 like

Vooruit danā€¦ Je favoriete troll uitspraak:

  • Vuile bitch!
  • Wil je nu een sticker ofzo?
  • Ik weet oprecht niet wie ā€¦ is.

0 stemmers

Shit, in mijn andere poll met favo forumuitspraak ā€œFUCK YOU ALL AND DIEā€ vergeten.

17 likes

Fangirl23

1 like

Fangirl23, Suikertje, Trollercoastersā€¦ Legends! Hoewel ik me van Trollercoasters geen uitspraak kon herinneren, helaasch.

2 likes

Die was toch niet van een troll? Maar van een best bekende fotummer? (Al ben ik serieus vergeten wie dat was)

Nee, daarom ook mijn vorige poll. Met algemene favo uitspraak. Was Agent P trouwens.

2 likes

Oh, ik herken het stijltje wel uit die tijd, maar wel van specifieke mensen: niet erg hippe vaders, ICT-mensen, gabbersā€¦ Wel natuurlijk zonder de gekke kleurcombinaties en panterprintjes.

Mijn haar valt altijd vanzelf in een scheiding? Ik doe hier nooit bewust iets aan, maar hij ligt wel altijd op dezelfde plek

17 likes

Mijn haar valt automatisch in een vrij rechte scheiding! Maar goed ook, ik ben echt te lui om dat elke dag te doen.

1 like

Ik heb automatisch een kaarsrechte scheiding. Heb dus ook wel gestemd op ja, maar doe het niet zelf ofzo eigenlijk nu ik erover nadenk.
Ik borstel mn haar nat naar achteren, dan schud ik het ondersteboven uit en als ik mn haar dan weer rechtop gooi zit er een kaarsrechte scheiding in, tikje rechts van het midden.

1 like

Bij mij valt het automatisch in een rommelige scheiding, maar dat vind ik prima want ik heb krullen en dan vind ik het gewoon okƩ staan.

2 likes

Mijn haar wil altijd in een middenscheiding dus ik maak hem altijd een beetje opzij maar dat werkt alleen goed als ik het gewassen heb. Die middenscheiding van mezelf is overigens wel recht.