Ik sta rond 06:30 op en wil uiterlijk om 00:00 slapen. Maar als het 0:30 wordt ben ik ook nog fris en fruitig de volgende dag!
Ik ben geboren in 1990
Luik iig niet
Ik kan absoluut niet fietsrn met iemand achterop, maar wel heel goed met iemand voorop mijn zitje. Kan zelfs vanuit stilstand wegrijden terwijl iemand al zit.
Hier nog eentje!
(Ik begin morgen helaas al om 9.00 met 1u reistijd )
Ah ja ik snap het. Dat zou ik ook hebben als ik tot zo laat gewerkt had! Ik werk gelukkig elke dag maximaal tot 18.00 (al ik werk thuis in de avond vaak ook nog door) en dan kan ik naar huis.
Dat uur breng ik deels in het OV door, waar het vaak helaas te druk is om te slapen Maar het valt te proberen…
Het hangt er natuurlijk heel erg vanaf hoe je er momenteel in zit. Als de opleiding goed gaat en je denkt dat je iets meer wel aankan zou ik het lekker in 1,5 jaar doen. Maar mocht je het toch best lastig vinden zou ik niet versnellen en lekker het reguliere tempo aanhouden.
Uiteindelijk zal 3 jaar ook zo voorbij vliegen. Dus goed naar jezelf kijken en luisteren!
Wat raadt de studieadviseur aan? Als je met die 2 jaar meer ruimte hebt voor werk en leuke dingen, zou ik dat kiezen. 6 maanden extra is dan niks.
Van een schaal van 1 (slecht) tot 10 (goed); hoe voel jij je vandaag?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Even een edit bij de vorige vraag:
Voor de mensen die zich niet zo goed voelen, hoe komt dat? ( anoniem)
- Ziekte
- Niet lekker in je vel
- Ruzie
- Eenzaamheid
- Werkgerelateerd
- Psychische problemen
- Verlies dierbare
- Stress
- overig
0 stemmers
Slechte nacht gehad.
Ik had Willemstad veel hoger verwacht. Heb het gevoel dat zo’n 8 jaar geleden iedereen daar naartoe wilde of een stage had.
Ik ben nu bijna een week net niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar voel me wel belabberd
6 jaar, dit jaar trouwen we
Als je je donderdagavond nog zo voelt is het niet gek om je vrijdag ziek te melden. Dan heb je een lang weekend en kun je echt even uitrusten en bijkomen. Hopelijk voel je je maandag dan weer goed! Als je zo lang blijft kwakkelen heeft het ook geen goede invloed op je werk en je gesteldheid.
Ik zou liever hebben dat mijn collega’s zich ziek melden en daarna weer fris en fruitig zijn, dan dat ze al een week niet zo lekker zijn en het voor zich uit blijven schuiven.
Heb jij veel neven en nichten? Ik sprak iemand die zei rond de 60 neven en nichten te hebben.
- Ja, ruim boven de 20
- Ja, rond de 20
- Niet echt, rond de 10
- Nee, minder dan 5
0 stemmers
Is ook lastig te onthouden vooral als je ze niet vaak ziet. Ik weet veel namen van de partners van mijn neven of nichten ook niet. Waar ze dan al jaren mee samen zijn.
Ik heb 12 ooms en tantes, dus je zou veel neven en nichten verwachten, maar ik heb er maar 8. Waarvan de oudste 40+ zijn en de jongste 18, dus ik heb ook niet echt veel contact met ze.
Toelichting op mijn antwoord: ik zou een connectie voelen omdat mijn vader overleden is en ik op die manier toch nog stukjes van hem in mijn leven zou kunnen hebben. Als mijn vader nog geleefd had, zou ik waarschijnlijk geen automatische connectie voelen.
Ik ben door naar de volgende ronde in een selectieprocedure; ik moet nu een iq test maken. Ik heb die vorig jaar in hetzelfde traject ook gemaakt met redelijk resultaat.
Kan ik vragen of ze de resultaten van vorig jaar opnieuw willen gebruiken?
- Ja
- Nee is raar
- Ja maar…
- Anders…
0 stemmers