Stel je persoonlijke vraag #6

Misschien alleen als je zeker weet dat het niet heeft meegespeeld in je afwijzing (? neem ik aan) vorig jaar.

Nee! afwijzing had niks te maken met de resultaten van de test.

1 jeej wat fijn dat je door bent. 2 je zou het gewoon kunnen vragen toch. Van hey vorig jaar heb ik deze test ook al eens gemaakt. Kunnen die resultaten worden overgenomen? Anders wil ik hem graag nog eens over maken

1 like

een combinatie van. verlies van een dierbare, stress, niet lekker in mn vel, ziekte (van een andere dierbare) + door al dit slecht geslapen waardoor het nog erger wordt

Ziekte, niet lekker in mijn vel, werkgerelateerd, stress en psychische problemen

haha precies 50-50 nu

Geen tuin in m’n huis though :sunglasses:

1 like

1 volle en die spreek ik niet meer :(.

Sinds een paar jaar gaat mijn oom wel met een vrouw die al kinderen heeft, dus nu 2 nichtjes van 15 erbij :slight_smile:

1 like

Wow wtf boven de 60 :open_mouth:
Ik heb er 1 volgens mij en die ken ik niet , misschien leeft ze zelfs niet meer. #foreveralone

Stel, je laat iemand een film zien of bepaalde muziek horen, maar diegene vindt het helemaal niks en laat dat ook duidelijk merken. Vind je dat vervelend?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Ja wel jammer denk ik. Alsof het dan raar is dat jij het wel mooi vindt ofzo

4 likes

Ik vind het altijd stom als mensen South Park niet waarderen. Heel kinderachtig van mezelf. Maar gelukkig kom ik die niet vaak tegen.

12 likes

Nee gewoon wat planten

Eerder wel, want ik laat zoiets alleen zien als ik denk dat diegene dat leuk gaat vinden, niet alleen omdat ik het leuk vind, dus zou dan wel teleurgesteld zijn dat ik het blijkbaar verkeerd had ingeschat.

4 likes

Vandaag een 2e poging gewaagd en deze was een stuk lekkerder! Nog steeds zuur maar wel eetbaar :sweat_smile:

1 like

Ik vind dit soort vragen te leuk ook al slaat het nergens op :rofl:. Dus laat ik er ook 1 bedenken.
Wat heb je van onderstaande lijst in huis?

• E-reader
  • Rivella
  • Hardloopschoenen
  • Pijnboompitten
  • Roze bh
  • Kauwgom
  • Wekkerradio
  • Autosleutels
  • Crosstrainer
  • Ijsblokjes

0 stemmers

2 likes

Volgens mij al geweest, maar misschien zijn er nog mensen van plan veranderd.

Doe jij mee aan de week zonder vlees?

• Ja
  • Ik eet sowieso geen vlees
  • Ik eet minder vlees deze week
  • Nee

0 stemmers

En voor mensen die dagelijks eten in een kantine van werk oud: wordt er binnen je bedrijf/school/anders aandacht aan besteed?

• Ja, er zijn meer vega opties
  • Ja, er wordt deze week helemaal geen vlees geserveerd
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Het perfecte witte tshirt heb ik al!

Letterlijk een wit mannen shirt van de Zee.man voor 3,99!

4 likes

Geef jij slappe handjes?

• Nee
  • Ik denk het niet
  • Soms (waarom?)
  • Ja (waarom?)

0 stemmers

Ik leg de ander bijna in een houdgreep omdat ik geen slap handje wil geven :sweat_smile:

7 likes