Stel je persoonlijke vraag #6

Ik denk het niet, maar dromen kan altijd! Als het in Nederland wordt georganiseerd wil ik er stiekem wel heen, het esf is echt een guilty pleasure van mij :see_no_evil:

2 likes

ik laat het klein want ik lees vaak de reacties tijdens het kijken

14 likes

Ligt er wel een beetje aan wat voor filmpje het is. Als het iets is waar veel in te zien of te lezen is dan draai ik mijn telefoon en maak ik mijn scherm groot. Als het meer een praatfilmpje is dan niet.

5 likes

He die zie ik nooit op mijn mobiel?
Bij mij ligt het eraan. Als ik muziek luister interesseert het me niet (lang leve het dubbele scherm dan). Als ik meer een vlog oid bekijk, dan groot scherm.

Kijk je wel via de YouTube app?

Ja volgens mij wel. Ik ga in ieder geval niet naar de mobiele website ofzo!

• ik ben geboren voor 1990
  • Ik ben geboren na 1990

0 stemmers

Mannen die een slip of speedo dragen in het openbaar

• werken hun schaamhaar waarschijnlijk wel (vaak) bij
  • laten de boel gewoon zoals het is
  • proppen gewoon alles in het broekje

0 stemmers

Bagedragers:

• Ik kan goed fietsen met iemand anders achterop
  • Ik kan niet goed fietsen iemand anders achterop
  • Ik kan niet fietsen met iemand achteroop
  • ik heb het nog nooit achterop gedaan

0 stemmers

De laatste vraag; mwah. Ene keer beter dan de ander. Ligt ook wel aan het talent van degene die achterop gaat hhaha. Ik haat het als ze al gaan zitten en ik moet nog opstarten. Dan kom ik echt niet weg met al dat gewicht. Meerennen zul je :stuck_out_tongue: en dan zachtjes neerkomen op mijn bagagedrager aub :stuck_out_tongue: En eraf springen als we gaan remmen!

4 likes

Dat is de bagagedragerettiquette. :sunglasses:

Die middelste vraag is heel random maar een vriend van mij had het daar vandaag met mij over op whatsapp.

3 likes

Omg eerste poll so excitingggggg

Hoe lang heb jij een relatie?

• Ik heb geen relatie
  • 0 - 5 jaar
  • 6 - 10 jaar
  • 10 - 15 jaar
  • Langer
  • Veel te lang

0 stemmers

1 like

11 jaar, vanaf mijn 18e.

3 likes

Dan moet hij wel subtiele vieze geurtjes hebben
whihi

2 likes

Ja god ik heb een vriendin die niet achterop kan springen en dus altijd al wil gaan zitten terwijl ik stil sta. Ja dan val ik om :woman_shrugging:

3 likes

Oh my :joy:
Hahahahaha nou om eerlijk te zeggen als hij een hele dag in de werkplaats is geweest en thuis komt en naar auto ruikt, vind ik het helemaal niet erg om onder zn oksel te kruipen :innocent::smile::speak_no_evil:

2 likes

Nog een, gewoon omdat het kan en ik nieuwsgierig ben

Hoe laat ga jij slapen als je de volgende ochtend moet werken?

• Tussen 21:00 en 22:00 uur
  • Tussen 22:00 en 23:00 uur
  • Tussen 23:00 en 00:00 uur

0 stemmers

Ligt eraan hoe laat ik moet beginnen :stuck_out_tongue: Ik reken meestal 8 uur van te voren. Maar kom vaak op 7 uur uit. Maar kan dus ook ± 0100 zijn als ik 0830 op moet.

Edit: ik vind 22.30 uur in bed dus echt heel erg vroeg. Ook als ik de volgende dag 06.45 op moet.
23 uur ook vroeg.

5 likes

Ik sta om 06:45 op en probeer tussen. 22:15 en 22:45 te gaan slapen, afhankelijk van hoe moe ik ben. Soms wordt het ook wel wat later.

1 like

Ik precies hetzelfde!
Dus bedtijd nu trusten hahaha

Meestal later!

1 like

Welke stad in Belgie is het leukst voor een stedentripje?

• Brugge
  • Gent
  • Brussel
  • Antwerpen
  • Luik
  • Anders, namelijk…

0 stemmers