@Marsepein
Ik denk wel dat lengte/gewicht en misschien lichaamsverhouding ook meespelen. Planken en opdrukken is moeilijker naarmate je langer bent.
Verklaart waarom ik niet kan opdrukken, ligt niet aan mân armspieren:p
Heb je wel eens gereageerd op Instastories van een celebrity en/of een celebrity random een DM gestuurd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja;
Heb je ook antwoord gekregen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ZO ja: waar ging het over? En wie was het! Wel benieuwd!
(Ik heb vaker gereageerd op verhalen, maar eigenlijk alleen Nederlandse artietsen lezen/beantwoorden die berichten geloof ik).
Ik was laatst naar een concert geweest en toen had ik hem daarna een berichtje gestuurd dat we te verlegen waren om naar hem toe te komen na het optreden, maar dat het concert heel leuk was. En toen stuurde hij âaww see you soon!â Haha niet heel spannend dus, maar ik vond het wel echt leuk dat hij reageerde.
Ik heb wel eens een artiest via Instagram een berichtje gestuurd en gevraagd of ik op de gastenlijst mocht omdat het concert al uitverkocht was en ik net te laat was met tickets scoren (gewoon lui en broke ja). En het is me ook gewoon gelukt haha en ze reageerden super aardig heb er wel een verhaal van gemaakt hoor niet zo van hey mag ik +1. Niet echt super grote artiesten hoor, maar ja wel internationaal en zo âgrootâ dat ze uitverkocht waren. Voor de nieuwsgierigen: Frank Turner en Nada Surf
Funny! Ik luisterde vroeger vaak naar het nummer van Nada Surf- Concrete bed, wist nog dat de titel iets met Concrete was, bed dus Leuk, nu kan ik hem weer luisteren.
12 mensen bij vraag 1, en 18 die vraag 2 beantwoorden. Zo werkt deze poll niet mensen
Als mijn stem heel afwijkend is lees ik de vraag altijd nog een keer en dan kom ik er nog wel eens achter dat ik niet goed heb gelezen, dus dan pas ik mijn stem aan
Bij zeer zelden denk ik aan mijn moeder, die is sinds haar zwangerschap in 1995 geen enkele keer meer (voor zichzelf) bij de huisarts geweest, haha. Ze laat wel braaf elke drie jaar een mammogram en uitstrijkje maken wanneer ze een brief krijgt en ik heb haar een keer gestrikt om met mij bloed te doneren zodat haar bloedwaarden ook eens werden gecheckt, maar bij de huisarts kwam en komt ze echt alleen voor kinderen of man.
ik ga 4x in het jaar sowieso naar de assistente, en meestal combineer ik het dan ook met andere klachten die bij de huisarts kwijt kan. Ik ben tot mijn 18e echt 2x ofzo bij de huisarts geweest, daarna veel vaker.
Ik ga 2 keer per jaar maar dat is om bloed te prikken om te checken of ik geen tekorten heb. Dus niet iets ernstigs.
Er staat dat ik maximaal 2 opties kan kiezen. Dat hoort niet toch?
Ik hoop nog steeds dat ze ER een keer helemaal op Netflix zetten
Wat knap dat je die allemaal nog kent! Ik dacht zelfs dat Saved by the Bell en The Fresh Prince of Bel-Air hetzelfde was.
Ik heb geen idee wie wie is, maar fuck the Powerpuff girls vond ik ook zo stom om te stemmen. Dus ik heb maar niet gestemd.
Niet oke
Misschien had ik Mojo jojo ook als optie moeten doen
Charmed!
Thierry Baudet over een boek
Hij reageerde terug, maar de boodschap leek meer van zân PA af te komen
En de broer van Sylvie Meis (naam vergeten), die niet echt een bnâer is. Vind zijn insta zo leuk
Ramon van 3fm was wel echt denk ik, leuke gast
De rapper Kevin heb ik nooit wat van terug gekregen haha
Wat vrouwelijke influencers die niet echt bnâer zijn, maar allemaal wel leuk reageerden
Ik heb ook niet gestemd omdat ik niet wist wie wie was, maar ik vond het wel heel leuk. Alleen in Brabant hadden we vroeger geen Cartoon Network en kon ik het alleen kijken als ik bij vrienden van mijn ouders in Zuid-Holland was. Daardoor heb ik het helaas te weinig kunnen kijken en ken ik het niet zo goed
Ik ga ook af en toe voor mijn zoontje dus 5+ per jaar.