Stel je persoonlijke vraag #6

Kristen Stewart? Ik ook!

En ook Anna Kendrick en Gisèle Bündchen??

Oh ja zij! Dat zie ik echt niet. Bij mezelf niet maar bij jou ook niet overigens (Gisele Bundchen snap ik wel! Zelfde oogopslag ofzo)

1 like

Nee bij jou zie ik het idd ook niet, bij mezelf nog wel een beetje. En bij Gisele Bündchen op sommige foto’s zie ik het ook wel, maar meer qua type ofzo?

Blanke Lively heb ik trouwens ook wel eens gehoord maar dat snap ik al helemaal niet.

Mijn hoofd maakte hier direct heel even rapper Sjors van hahaha.

3 likes

Een vriendin van me krijgt het ALTIJD voor elkaar om snijwonden te maken tijdens het scheren en ik begrijp echt niet hoe?

1 like

Geen idee, scheer me wel maar check eigenlijk nooit echt

1 like

Hierop aansluitend:
Scheer jij je tenen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Aangezien ik niks kan zien onder de douche is het altijd gokken haha

1 like

NO

1 like

Ja, dit inderdaad! Kijk nooit of ik wat gemist heb.

Ik krijg altijd wondjes van mijn benen scheren en ik weet zelf ook niet hoe. Merk er tijdens het scheren niets van en als ik dan mijn pas geschoren benen wil bewonderen zie ik pas de krassen :sob:

5 likes

Hè ik ook met Jessica Alba! Zie/geloof het zelf niet helemaal, maar ik vind het een knappe vrouw dus neem het graag aan :’)

1 like

De grote tenen neem ik eens in de zoveel tijd mee.

1 like

Er werd mij toen ik 15 was publiekelijk (mét microfoon) gevraagd of ik monique smit was :rofl::rofl::rofl: echt ik vond het vreselijk!! Mn vriendinnen hebben me ook vaak nog voor de grap zo genoemd.

Als ik haar nu wel eens op tv zie vind ik haar eigenlijk best heel mooi, maar vroeger vond ik het niks.

En mijn kapster zei een keer Ginnifer Goodwin, vond ik minder erg en zie ik zelf ook wel een beetje die gelijkenis.

2 likes

Ja ik ook hoor!
Tegen de tijd dat ik een oud omaatje ben kan ik sowieso ook een volle baard groeien

1 like

Ik ben al een weerwolf, je overleeft het wel!!!

Ik vind vergeleken worden met bekende mensen overigens niet leuk!!! Ook niet echt stom ofzo, maar toch voel ik me er altijd een beetje ongemakkelijk door omdat ik liever heel cool 100% mezelf ben dan dat ik iemand vaag herinner aan een veel knappere celebrity, haha.
Overigens heb ik het idee dat ik ook gewoon vet vaak vergeleken word met willekeurige actrices met donker haar en lichte ogen? Door oudere mensen vet vaak met Liz Taylor (en ik bedoel, I wish!), maar ik heb ook Liv Tyler gehoord (waar ik 0% op lijk), en de afgelopen maanden vet vaak van verschillende mensen Kate Siegel, de zus met de handschoenen in Hill House (maar ik ben een meter en een banaan lang en ik heb geen volle lippen). Audrey Horne in Twin Peaks heb ik ook vaak gehoord (maar ik ben een basic bitch met clochardhaar en spijkerbroeken). :woman_shrugging:

1 like

Op m’n oude werk hing een schunnige foto van Birgit Schuurman en toen vroeg een buitenlander een keer of ik dat was;p
Ik lijk overigens totaal niet op Birgit en vond het ook raar dat ie dacht dat ik een provocerende foto van mezelf op werk zou ophangen.

25 likes

Ik heb van verschillende personen Victoria Justice gehoord. Kende haar helemaal niet, maar toen ik haar opzocht vond ik de vergelijkingen best wel kloppen.

2 likes

Je tenen scheren is toch enorm veel gedoe? Ik epileer ze gewoon :grimacing:

1 like

Helaas een keer in de zoveel tijd last van migraine, dan meld ik me 1, soms 2 dagen ziek

1 like