Stel je persoonlijke vraag #6

Yet she earns a couple of million a year, doing what exactly? :grin:

Ik ben veel te lui voor pistachio’s, dus ik zou eerst de cashewnoten eten, dan de druiven en dan pas omdat er niks anders meer is dat je gewoon zo in je mond kan gooien de pistachio’s (en daarna huilen om de nagels die ik altijd op die krengen breek).

Sushi en tapas is heel verschillend? Tapas is bedoeld om te delen, dus dan bestellen mijn tafelgenoten en ik wat we allemaal lekker vinden en dat delen we. Sushi bestel ik normaalgesproken wel gewoon voor mezelf, maar als mijn tafelgenoten graag een bepaalde soort wil delen vind ik dat ook prima.

3 likes

Ja daarom moeten we van ze af haha!

1 like

Ben jij wel eens met een bekend persoon vergeleken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vond je dat leuk?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zag je de gelijkenis?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb 2 verschillende vergelijkingen met bekende mensen gehoord. Bij één zie ik wel een beetje gelijkenis (Emma watson), bij de ander niet (olivia palermo).

1 like

Ik werd ooit vergeleken met die chick van Twilight ben even naar naam kwijt, maar was niet per se blij met die vergelijking.

Oh en door dezelfde persoon heel vaak met Kate Winslet, hij noemde me zelfs Kate. Dit klinkt een beetje creepy het was een lieve oude man die me gitaarles gaf. Heel lief hoor maar zie dat zelf ook echt niet.

1 like

Ik werd vergeleken met Jennifer Lawrence. Ik ben blond en daar houdt de gelijkenis wel zo’n beetje op.

5 likes

Tess Milne. Ik volg haar ook op Instagram en soms denk ik dat ik mezelf zie.

(Ik heb een beetje een deja vu maar volgens mij was deze vraag al een keer eerder gesteld en vertel ik dit dus twee keer haha)

8 likes

Angelina Jolie, maar alleen vanwege de lippen, verder lijk ik helemaal niet op haar. En Jessica Alba ten tijde van Dark Angel. Kan slechter :grin:

3 likes

Ik ben een keer vergeleken met Linda de Mol (niet blij mee) en een keer met de eerste Sjors van GTST (wel blij mee).

2 likes

De kapster zei vorig jaar dat ik op prinses Alexia lijk… en toen zei een andere klant ook “ja inderdaad zeg!!!” Nou, echt leuk om te horen als je 26 bent :thumbsup:

33 likes

Hahaha dan zijn we zussen, want ik word altijd met Amalia vergeleken :wink:

8 likes

Vind haar wel knap hoor!! (Mag ik dat nog zeggen)

3 likes

Jennifer Lawrence. Mijn stem klinkt wel echt zoals de hare. Maar qua uiterlijk zie ik het zelf niet.

2 likes

Adele heb ik een paar keer gehoord, maar alleen toen make-up en kapsel een beetje op haar leek dus an sich is de gelijkenis niet zo groot. Vond het wel leuk om te horen haha

1 like

Meerdere mensen hebben onafhankelijk van elkaar gezegd dat ze mij op”die actrice van Overspel” vinden lijken. Ik ken die serie niet, blijkt Sylvia Hoeks te zijn en als je haar zo ziet dan zie ik op sommige foto’s wel de vergelijking ja.

3 likes

Ik ben eens vergeleken met Maan en een deelneemster van HNTM van dit jaar. Lijkt dus totaal niet hè, snap echt niet waar die vandaan kwamen

1 like

dat gevoel heb ik ook. vroeger ook nog wel eens gratis producten :deer:

17 likes

Is niet heel bekend maar heb al regelmatig de IG van dit model doorgestuurd gekregen omdat mensen vinden dat ik er heel erg op lijk haha: https://www.instagram.com/maxheinsbroek/

Zie 't zelf wel, maar vooral bij specifieke gezichtsuitdrukkingen. Wou dat ik er zo fris uitzag zonder make-up,

4 likes