Stel je persoonlijke vraag #6

Ja! Waarom:

1. Is voor mij makkelijk, ik doe geen moeite.
  2. Als je de ander (altijd een oude man) me powermovet door te knijpen, knijpt ie in een zachte hand en dat doet mij dan geen pijn én het ondermijnt zijn powermove.
  3. Ik geef bijna nooit een hand
  4. Het is lekker ongemakkelijk, love it.
  5. Ik heb superzachte handen, dus geniet er maar gewoon van.
24 likes

Ik wil als een soort Trump altijd dominantie vaststellen. Komt vooral omdat ik op mijn werk nogal eens met haantjes te maken heb. Een ferme handdruk dus.

1 like

Terecht (van jouw kant)

1 like

De échte powermove is een totaal slappe hand in iemands hand leggen. Dan ligt ie daar. Ze weten niet wat ze ermee moeten. Uiteindelijk schudden ze je hele arm. Je hand glijdt verder in hun hand. Je ziet een puzzelende blik. Twijfel. Je laat m liggen. Ze moeten je hand ongeveer teruggooien want hij hangt daar maar.

De slappe hand wint altijd.

71 likes

Goeie! Zou een nat handje het effect versterken?

6 likes

voor je je hand geeft even strak aan blijven kijken terwijl je je handpalmen om de stof van je broek klemt, nog even langs je been veegt, zodat de tegenpartij het al voelt aankomen.

En dan leg je je kleffe handje slap in de uitreikende hand.

Wie verliest er dan? Powermove ik zeg je.

9 likes

Gedsie, ik had nooit verwacht rillingen te kunnen krijgen bij de gedachte mensen een hand te geven. :confounded:

7 likes

Same :joy:

2 likes

Graag gedaan :kissing_heart:

6 likes

Gebruik jij de blauw licht filter/eye comfort modus op je telefoon/tablet/pc?

• Altijd
  • Nooit
  • Soms (wanneer wel?)

0 stemmers

Ik heb het zo ingesteld dat die modus ‘s avonds automatisch aangaat.

20 likes

Gaat tussen 20:00 en 7:00 automatisch aan. Vind het wel prettig!
(niet op pc trouwens, alleen tablet en telefoon)

4 likes

Hahaha ik ga zo stuk hierom, zo overtuigend geschreven

1 like

Zouden de bedragen van boetes (bijv. voor te hard rijden) gebaseerd moeten zien op het totale inkomen van de overtreder ?

• Ja dat zou eerlijker zijn. Daardoor voelen mensen met een hoger inkomen het misschien ook harder in de portemonnee en zijn ze eerder geneigd zich aan de regels te houden.
  • Nee dat is onwenselijk. Iedereen kan je op dit gebied beter gewoon gelijk behandelen.
  • Geen Mening

0 stemmers

Maar ik sta er ook achter, ik heb zo’n tyfushekel aan al die vlotte “een goeie eerste indruk” types en die hele stijl waarin mensen doorslaan en keihard knijpen, je uit evenwicht trekken of je arm meeschudden. Er zijn zoveel bullshit artikelen over een ferme handdruk en power uitstralen.

Ik Had een ontzettende sullige manager die dat altijd deed en langzaam leerde ik dat als je precies het omgekeerde doet, zo slap en onovertuigend mogelijk, terwijl je iemand wel blijft aankijken alsof je je heel normaal gedraagt, juist al die types uit hun evenwicht haalt.

Soms gaan ze dan lollig doen of over ferme handdrukken beginnen, maar dan moet je ze vaag glimlachend aan blijven kijken en doen alsof je neus bloed. Er is niets zo fijn als een zelfbenoemde alfaman ontkrachten.

12 likes

Ik had ooit een match op Tinder die zei South Park niet leuk te vinden, maar hij bleek er ook niks van te weten. Toen heb ik hem gelijk verwijderd.

2 likes

Nee alleen eens een paar scènes op YouTube, zal het onthouden!

1 like

Ik snap niet hoe mensen kunnen stemmen op gelijke bedragen voor iedereen. Als ik 9 ton per jaar verdiende en een dikke Porsche heb en een boete krijg van 400eu is dat niks toch? Terwijl ik al weeeeeken (haha) droog brood moest eten toen ik een boete kreeg van 60eu voor fietsen op de stoep

Voorbeeld: Getting a speeding ticket is not a feel-good moment for anyone. But consider Reima Kuisla, a Finnish businessman. He was recently fined 54,024 euros ( about $58,000 ) for traveling a modest, if illegal, 64 miles per hour in a 50 m.p.h. zone.

Denkterom dat die man dat wel laat voortaan

6 likes

Ik vind gewoon dat iedereen zich aan de verkeersregels moet houden en als je dat niet doet ja dan moet je op de blaren zitten :woman_shrugging:

En als de boetes niet meer zo hoog worden omdat je een laag inkomen hebt dan is de impact ook veel kleiner en maak je wellicht makkelijker nog een overtreding.

1 like

Ja maar de blaren voor een bijstandsmoeder zijn een boete van 100eu terwijl meneer witte boord dat dagelijks uitgeeft aan een lunch. Dus dan zou de impact toch voor iedereen gelijk moeten zijn? Ipv iemand die failliet gaat omdat ze weinig geld hebben en een x door rood lopen

4 likes