Stel je persoonlijke vraag #6

Niet bij Q maar wel bij 3fm en Kink. Ben bij 3fm ook een paar keer teruggebeld en dus op de radio gekomen.

2 likes

Als ik weerwolven speel ben ik bijna altijd een weerwolf, snap niet hoe dat kan. Alleen heb ik blijkbaar iets onschuldigs over me heen waardoor iedereen denkt dat ik het niet ben.

Oké, het is wel al jaren geleden dat ik het gespeeld heb, waarschijnlijk is het nu anders.

1 like

Ja, bij 3fm. Kwam ook echt bijna altijd als ik wat stuurde op de radio.
1x kaartjes gewonnen voor Typhoon ook ermee.

1 like

Draai je de voordeur 's nachts aan de binnenkant op slot?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja: wat als je 's nachts snel weg zou moeten in geval van nood (brand)?

  • Ik laat de sleutel in het slot zitten
  • Er hangt/ligt een sleutel vlakbij de deur
  • Ik heb dan geen sleutel bij de hand (of nooit over nagedacht)
  • Anders

0 stemmers

Draai de deur op slot met een een knip. Dus geen sleutel nodig

9 likes

Ik heb een klein raampje naast mijn deur, dus ik wil m’n sleutels niet in het slot laten zitten omdat ik dan bang ben dat iemand het raampje inslaat en dan zichzelf binnen kan laten

2 likes

Ik moet m’n deur wel op slot draaien, anders is 'ie helemaal niet dicht. Alleen de sleutel er in laten zitten is niet zo handig ivm huisgenoten waarvan ik soms niet zeker weet of ze er al zijn of niet, want dan kunnen zij er niet meer in, dus ik laat m’n sleutel naast de deur liggen. M’n huisgenoten hebben hun sleutels meestal wel boven, dat snp ik echt niet voor noodgevallen!

1 like

Nee op het stomst. Wat ik in grote lijnen weet is dat Kreeften gevoelig schijnen te zijn, Vissen spiritueel en Steenbokken saaie sobere serieuze kut mensen zijn.

2 likes

Mijn kat kan de voordeur openmaken, dus we doen hem altijd op slot. :sweat_smile:

11 likes

Ik kan hem van binnen op slot draaien zonder sleutel.
Also k ergens ben waar dat niet is, leg ik de sleutel dicht bij de deur of ik laat hem erin zitten. (In een huis waar ik regelmatig was heeft een inbreker zich ooit toegang verschaft door te flipperen dus ik wil nu altijd het slot op de deur, ook al is het overdag) .

1 like

Ik woon in een portiekflat dus ik ben überhaupt nooit zo bang voor inbrekers. Ten eerste wonen hier nou niet de rijkste mensen, dus er valt weinig te halen. Ten tweede moeten ze dan eerst de portiekdeur door zien te komen en dan nog mijn eigen voordeur. Denk dat ze dan liever gewoon een rijtjeshuis ofzo kiezen

4 likes

Juist niet, in een portiekflat hebben inbrekers minder last van pottenkijkers, dus ze vinden dat juist wel chill. Ik woonde eerst in een appartementencomplex en toen hebben ze achter elkaar bij 4 appartementen in 2 uur tijd ingebroken. Allemaal bij binnen gekomen door flipperen, ze hebben de deur dan in 5 seconde open. Echt altijd je deur op slot draaien want ze zijn zo binnen!

11 likes

Ik heb trouwens ook eens gehad dat iemand de sleutel van binnen had laten zitten en zelf via een andere deur weg was gegaan. Ik had alleen een sleutel van die betreffende deur. Kon ik dus mooi niet naar binnen om dat dat slot niet van twee kanten sleutels kon hebben. Heb ik uren moeten wachten tot er iemand thuis kwam met de sleutel van de andere deur :s

Ik heb echt altijd mijn deur op slot ook overdag hahah. En ik heb er nog zo’n kettingslotje opgezet dus die zit er 's nachts ook op.

1 like

Onze voordeur draai je alleen op slot met een draaiknop aan de binnenkant van de deur. Dus die heb je altijd in een “handomdraai” (lol) open en je hoeft niks te zoeken :ok_hand:

2 likes

Ik ben ook een steenbok :frowning::sob:.

1 like

Mijn huisgenoten en ik leven zodanig langs elkaar heen dat het haakje van binnen erop doen geen goed idee zou zijn. Straks komt iemand 's avonds laat ineens het huis niet meer in, daar heb ik geen zin in hoor haha.
Dubbel op slot doen we eigenlijk alleen als iedereen weg is.

1 like

Hahah heerlijk ook de toelichting bij de appel “goedkope rode”

Vinden jullie het vervelend om in het bijzijn van anderen (die je minder goed kent) te eten? Bijv lunch met random collega’s.

  • Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Een mannelijke collega van je vraagt last minute of je mee wilt gaan naar de bios met hem en een vriend van hem. Jullie hebben beiden een relatie en kunnen het goed vinden, maar doen nooit iets samen. Hoe interpreteer je dit?

  • Hij vindt het gewoon gezellig als je meegaat.
  • Hij vindt je leuk.
  • Anders, namelijk:

0 stemmers