Oké ik kan niet kiezen tussen Karamo en Antoni. Toch maar voor Antonig gegaan want hij houdt zich bezig met eten . Tan vind ik ook leuk, vooral om zijn accent. Jonathan vind ik irritant en Bobby blijft me nooit echt bij.
Tan, gewoon alleen al om zijn haar
Ik werkte ook in een (super goede!) ijssalon en het gratis ijs was echt de beste secundaire arbeidsvoorwaarde ooit. Bijna beter dan een mobiel van de zaak ofzo haha
Heb jij vandaag al een 1 april grap gemaakt?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ga ik nog wel doen
0 stemmers
Er worden gebakjes getrakteerd. Wat neem je?
Slagroomgebakje
Mokka
Moorkop
Appeltaart
Aardbeienschelp
Tompouce
Tartlette
Chipolatagebakje
Chocoladegebakje
Kasteeltje
Hazelnootschuimgebakje
- Slagroomgebakje
- Mokkagebakje
- Moorkop
- Appeltaart
- Aardbeienschelp
- Tompouce
- Tartlette
- Chipolatagebakje
- Chocoladegebakje
- Kasteeltje
- Hazelnootschuimgebakje
- Ik sla over
0 stemmers
houden mensen echt van slagroom taart/gebak of eten ze het alleen maar omdat ze het anders zielig vinden voor de slagroom taart/gebak
Ik ook dus
(biecht ik lust sowieso geen slagroom)
Nou ik lust het dus wel, alleen vind ik het de minste keuze van alle taarten/gebak (de frikandellenvlaai even buiten beschouwing gelaten).
Ik voel me echt alsof ik naar de selectie taarten kijk, gekozen door mijn 87-jarige oma. Wat een ongeïnspireerde gebakjes zijn dit toch he.
Haha ja hoor, love slagroomtaart. Maar vind een hazelnootschuimgebakje net iets lekkerder.
Hazelnootschuim/mokkaschuimgebak is het enige wat ik lekker vind. Taart kan me verder gestolen worden.
Vaak kijk ik van te voren op een verjaardag even in de keuken waar alles is gekocht en dan ga ik heel soms soms voor appeltaart of een moorkop.
Bij familie staan vrijwel altijd de dozen op keukentafel en dat weet ik genoeg. . Vrienden bakken veelal zelf iets als ze voor gebak gaan en dan weet ik wel dat het sowieso lekker is.
Nav de vraag hierboven.
Je bestelt appeltaart en krijgt deze. Ben je tevreden?
- Ja
- Nee wtf hoezo doen mensen van die glibberige gelatine IN een appeltaart, nu is alles helemaal raar koud en compact en eigenlijk oneetbaar. Wie heeft dit in godsnaam bedacht? Als ik deze bestel eet ik alleen de randjes op, die gelatinetroep mag bij het afval
0 stemmers
Wat vond jij vroeger van het brood van de La Marche (bakkerij van de V&D)
- Nooit brood daar gehaald/gegeten
- Lekkerder dan wat jij bij de meeste supermarkten kan halen
- Even lekker of vies
- Ik vond brood van de supermarkt lekkerder.
- Ik vond brood van de ‘echte’ bakker lekkerder.
- Ik eet sowieso nooit brood.
0 stemmers
Love slagroomtaart.
Liever mokka/hazelnoot als het er is, maar anders heel graag slagroomtaart. Ik vind appeltaart juist weer echt niet boeiend en zal dat nooit kiezen.
Ooh ik vind slagroomtaart echt heel erg lekker haha. Nouja als niemand wil
ik vind het heerlijk
Als je morgen werkt of zou moeten werken en je moet een uur langer werken i.v.m. een bepaald klusje dat af zou moeten maar dat verder niet past in je dagelijkse werkzaamheden. Wat heeft dan jouw voorkeur:
- Een uur eerder beginnen met werken en op de normale tijd eindigen
- Op het normale begintijdstip beginnen en een uur langer doorwerken.
0 stemmers
Ik heb daar vroeger nooit brood gehaald geloof ik, behalve dan het kaas-uibrood. Dat was lang geleden echt súper lekker. Op een gegeven moment hadden ze hem veranderd en toen was het 3x niks en verdween die afdeling vlak daarna ook volgens mij.