Heb jij vandaag al een 1 april grap gemaakt?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ga ik nog wel doen
0 stemmers
Heb jij vandaag al een 1 april grap gemaakt?
0 stemmers
Er worden gebakjes getrakteerd. Wat neem je?

Slagroomgebakje

Mokka

Moorkop

Appeltaart

Aardbeienschelp

Tompouce

Tartlette

Chipolatagebakje

Chocoladegebakje

Kasteeltje

Hazelnootschuimgebakje
0 stemmers
houden mensen echt van slagroom taart/gebak of eten ze het alleen maar omdat ze het anders zielig vinden voor de slagroom taart/gebak
Ik ook dus
(biecht ik lust sowieso geen slagroom)
Nou ik lust het dus wel, alleen vind ik het de minste keuze van alle taarten/gebak (de frikandellenvlaai even buiten beschouwing gelaten).
Ik voel me echt alsof ik naar de selectie taarten kijk, gekozen door mijn 87-jarige oma. Wat een ongeïnspireerde gebakjes zijn dit toch he.
Haha ja hoor, love slagroomtaart. Maar vind een hazelnootschuimgebakje net iets lekkerder.
Hazelnootschuim/mokkaschuimgebak is het enige wat ik lekker vind. Taart kan me verder gestolen worden.
Vaak kijk ik van te voren op een verjaardag even in de keuken waar alles is gekocht en dan ga ik heel soms soms voor appeltaart of een moorkop.
Bij familie staan vrijwel altijd de dozen op keukentafel en dat weet ik genoeg.
. Vrienden bakken veelal zelf iets als ze voor gebak gaan en dan weet ik wel dat het sowieso lekker is. 
Nav de vraag hierboven.

Je bestelt appeltaart en krijgt deze. Ben je tevreden?
0 stemmers
Wat vond jij vroeger van het brood van de La Marche (bakkerij van de V&D)
0 stemmers
Love slagroomtaart.
Liever mokka/hazelnoot als het er is, maar anders heel graag slagroomtaart. Ik vind appeltaart juist weer echt niet boeiend en zal dat nooit kiezen.
Ooh ik vind slagroomtaart echt heel erg lekker haha. Nouja als niemand wil 
ik vind het heerlijk
Als je morgen werkt of zou moeten werken en je moet een uur langer werken i.v.m. een bepaald klusje dat af zou moeten maar dat verder niet past in je dagelijkse werkzaamheden. Wat heeft dan jouw voorkeur:
0 stemmers
Ik heb daar vroeger nooit brood gehaald geloof ik, behalve dan het kaas-uibrood. Dat was lang geleden echt súper lekker. Op een gegeven moment hadden ze hem veranderd en toen was het 3x niks en verdween die afdeling vlak daarna ook volgens mij.
Ik werk van 9:30 tot 17:30 dus ik zou het prima vinden om 8:30 te beginnen. Ik heb ook anderhalf uur reistijd dus als ik een uur langer door zou gaan zou ik pas om 8 uur thuis zijn
Ik ben een kieskeurige eter met avondeten maar ik zou wel al deze taartjes lusten 
Oké speciaal voor jou @anon18225511!
Dat was de verjaardag van je oma. Nu ben je op de verjaardag van een vriendin, wat kies je?

0 stemmers
Foto’s zijn van urban bakery en van Ness cupcakes