Stel je persoonlijke vraag #6

Mediocre is wellicht ook niet helemaal het juiste woord voor wat ik bedoelde. Je kan namelijk in die 32 urige werkweek ook jouw volle potentie gebruiken en nuttig werk afleveren. Ik merk alleen dat er tegenwoordig heel erg wordt opgekeken naar advocaten en bankiers die ziek veel uren maken. Daartegenover staan dan de ambtenaren die vies worden aangekeken omdat ze een “9 tot 5 mentaliteit” hebben en misschien wel belangrijker werk leveren.

2 likes

Haha dit is de laatste jaren en de komende jaren ook constant waarover ik peins en waarover iedereen tips wil geven. Ene kant zegt: omg in het bedrijfsleven kun je zo ziek veel verdienen ga daarheen. Andere kant zegt: blijf lekker leraar met chille werkuren en prima salaris.

Ik blijf twijfelen. Vind dit wel een leuke discussie en ik denk dat werkplezier en het gevoel dat je echt aan iets belangrijks bijdraagt ook sterk meetellen

Ik heb nooit in mijn leven een kamer gehad met tapijt maar het lijkt me heerlijk op mijn nieuwe slaapkamer

Dus neem ik tapijt op mijn nieuwe slaapkamer?

• Ja is heerlijk
  • Nee want …

0 stemmers

Stof stof en nog eens stof. Echt ik krijg het al benauwd als ik er aan denk haha. Zou ik eerder voor een los kleedje gaan ofzo.

26 likes

De balans tussen idealisme en ‘het grote geld’ vind ik gewoon lastig. Beide lonken.

Fijn idee inderdaad, dat je niet nu de keuze hoeft te maken voor de komende 50 jaar, maar puur voor je fase nu.

1 like

Ja genieten! Lekker op blote voeten lopen en zachte ondergrond

Ik zeg dit wel als iemand die heel goed tegen stof kan :yum:
Het huis van mn ouders was nogal stoffig

2 likes

Krijg je nooit fatsoenlijk schoon. Wij hebben tapijt op de hal en ik vind het altijd zo vies als de kat juist daar overgeeft. Heb nooit het idee dat je alles weg krijgt

9 likes

Ik ben onlangs verhuisd, had in mn vorige huis tapijt in de slaapkamer. Nu laminaat en ik mis het tapijt echt. Vind het niet lekker lopen, voelt koud aan, ik weet niet.

1 like

Ik heb tapijt in de slaapkamer (en geen katten die er overheen kotsen anders zou ik dat ook zeker niet doen) en ik zeg 100% doen.
Niks fijner dan wanneer je in de winter vroeg op moet staan en je bent je sloffen kwijt, en je gaat met je blote voeten op tapijt staan ipv een koude vloer. Daar kon echt mijn ochtend door verpest zijn haha

3 likes

Ik raad het af. Ik had als kind een slaapkamer met tapijt, het was niet eens hoogpolig maar er bleven altijd zoveel haren (mijn hoofdhaar) in zitten. Dit klinkt echt goor, maar, dat was het ook. :sweat_smile: En die kreeg je er met de stofzuiger ook heel slecht uit.

5 likes

Ja dit inderdaad. Ik zat altijd op m’n knietjes om de plukken haar eruit te halen.

Alles wat hierboven al genoemd is. Koop een paar pantoffels :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Waar heb jij (meer) last van als je ongesteld bent?

• Lichte buikkrampen
  • Zware buikkrampen
  • Rugpijn
  • Hoofdpijn
  • Pijnlijke/gevoelige borsten
  • Cranky
  • Emotioneler
  • Hoger libido
  • Meer eetlust
  • Anders

0 stemmers

Ik heb naast buikpijn en rugpijn ook heel vervelende beenpijn

Bijna al het bovenstaande, soms migraine plus woede en ook vaak darmen die van slag zijn (diarree). Mn zusje kent dit ook, maar vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben.

Edit: zie bovenstaand al iets staan. Wij noemen het ook echt ongesteldheidsdiarree. Meestal erger in de ochtend.

1 like

oh ja mijn darmen. Ik weet ook: die week hoef ik er niet vanuit te gaan een platte buik te hebben, hoeveel ik ook train. Mijn darmen zijn constant gezwollen en pijnlijk.
Ik heb het trouwens andersom, als ik ongesteld ben (stopweek, dus eigenlijk nep-ongesteld) dan ben ik veel stabieler in mijn emoties en heb ik minder honger dan de weken dat ik aan de pil ben.

1 like

Een paar van deze plus zo’n heel irritant gevoel in mijn been, waarbij zitten, staan en liggen allemaal niet prettig voelt

Ik schijt veel meer! En verder heb ik veel last van lage rugpijn. Ik ben een keer midden op straat krom gaan zitten omdat ik verging van die rugpijn en mijn rug echttt ff moest bollen.

6 likes

Hahahahaha ja ik liep toen naast m’n ex en hij zei dat ik dan maar ff moest doen alsof ik m’n veters strikte. Best goede oplossing trouwens.

2 likes

Ohhhh ja watermeloen (oké dat zei je niet, maar daar herinnert het me aan haha) is ook zo lekker, die hadden wij als wisselende smaak! Gember lijkt me ook wel lekker ja! En ik vind die dikke slagroom van de ijssalon ook zo heerlijk :heartbeat:

2 likes