Stel je persoonlijke vraag #6

Ik ben ook een steenbok :frowning::sob:.

1 like

Mijn huisgenoten en ik leven zodanig langs elkaar heen dat het haakje van binnen erop doen geen goed idee zou zijn. Straks komt iemand 's avonds laat ineens het huis niet meer in, daar heb ik geen zin in hoor haha.
Dubbel op slot doen we eigenlijk alleen als iedereen weg is.

1 like

Hahah heerlijk ook de toelichting bij de appel “goedkope rode”

Vinden jullie het vervelend om in het bijzijn van anderen (die je minder goed kent) te eten? Bijv lunch met random collega’s.

  • Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Een mannelijke collega van je vraagt last minute of je mee wilt gaan naar de bios met hem en een vriend van hem. Jullie hebben beiden een relatie en kunnen het goed vinden, maar doen nooit iets samen. Hoe interpreteer je dit?

  • Hij vindt het gewoon gezellig als je meegaat.
  • Hij vindt je leuk.
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Ik heb tussen de 100 mensen gezeten bij één tegen 100 :sunglasses:

15 likes

superleuk, die van mij klopt ook eng genoeg

Ik herken mijzelf dus totaal niet daarin, ook niet in mijn sterrenbeeld trouwens.

Wie is er in fout

  • De persoon die maar vijf onderbroeken bezit
  • De persoon die alle was opspaart tot het weekend

0 stemmers

Wij zijn maar met 2 thuis, dus sparen we altijd alle was op voor in het weekend. Anders draaien er voornamelijk half lege trommels, beetje zonde.

1 like

Heb je weleens gehuurd via Airbnb?

  • Ja
  • Nee
  • Nee, maar wel via een soortgelijke website voor particuliere huizen

0 stemmers

Heb je je huis weleens verhuurd via Airbnb?

  • Ja
  • Nee
  • Nee, maar wel via een soortgelijke website voor particuliere huizen

0 stemmers

Niet meegedaan maar wel auditie gedaan voor Idols. :joy::joy:

Kon mijn lach niet inhouden van de zenuwen (en ik zing ook niet echt geweldig hoor) dus ik was niet door.

12 likes

Dit, ik denk eerder dat eventuele inbrekers wat geld op tafel leggen voor ons.

3 likes

Ik draai hem 's nachts vaak niet op slot maar ik heb wel 2 haken op de deur (leg ik dit zo goed uit?) zodat je hem ook niet zomaar open kan doen. En ik heb ook nog een kettinkje hangen maar die gebruik ik niet. Ik woon in principe wel op een plek waar wel inbrekers actief zijn af en toe maar als ze weten wat er hier te halen valt dan slaan ze mijn huis wel over.

En mocht er brand zijn dan heb ik een sleutel liggen naast mijn internetkastje… Als ik dat niet haal dan haal ik de achterdeur ook niet.

1 like

Haha ja zelfde situatie hier maar de andere helft van het huishouden was het hier dus niet mee eens

1 like

Kan jij snel een rommelig knotje bij jezelf maken waarmee je er leuk of op z’n minst acceptabel uitziet?

  • Ja
  • Alleen onder bepaalde omstandigheden (haar is net gewassen, je bent net naar de kapper geweest o.i.d.)
  • Nee
  • Mijn haar is hier niet lang genoeg voor

0 stemmers

Vind ik zelf dan haha

1 like
  • Duo Penotti
  • Nutella
  • Ew

0 stemmers

Iedereen die Nutella lekkerder vindt:
BrightHappyBluebottlejellyfish-small

7 likes

Bij mij wordt dan net een drol. :woman_shrugging:t3:

4 likes

Duo Penotti caramel :heart_eyes:

1 like