Stel je persoonlijke vraag #6

Ik heb wel twee katten maar die kotsen sowieso liever op bed of in de woonkamer. Maar dat opstaan en dan lekker zacht onder je voeten is zo aantrekkelijk

1 like

Kleedje bij je bed neer leggen?

Ontzettend moe (echt veel meer dan normaal)

4 likes

Officieel is de eerste dag wel voor jezelf volgens mij, maar ik heb hierdoor nog nooit minder salaris gekregen!

1 like

Haha ja ik bedoelde ook bij mijn werk, niet zo duidelijk beschreven!

Bij mij zit er een heel groot verschil in klachten wanneer ik echt ongesteld ben, of wanneer ik ongesteld moet worden, dus 2-3 dagen ervoor.

1 like

Nee 1 dag niet, vanaf dag 2 en 3 bij mij wel van mijn bonus :sob: een percentage die oploopt vanaf dag 2 dus. Ik werk ook maar 3 dagen dus vandaar al vanaf de 2e dag.

Resultaat: stond met griep bij de tram op weg naar werk. Maar moest helaas toch afbellen.

Ga denk ik vakantie uren inleveren om toch 100% bonus te krijgen.

Wat stom, vergeten die erbij te zetten. Fijn wel dat je nergens last van hebt!

1 like

Hierop inhakend voor de Queer Eye liefhebbers: Wat heb je liever?

• Dat Antoni je de perfecte avocado toast leert bereiden
  • Dat Tan je leert hoe je french tuck perfectioneert.

0 stemmers

En welke game of Thrones sneaker heeft jouw voorkeur?

• De volledig grijze (House Stark)
  • De voornamelijk zwarte (The Night’s Watch)
  • De tamelijk lichtblauwe (The White Walkers)
  • De zwarte die deels oranje zijn (House Targaryen)
  • De knalrode (House Lannister)
  • De bijna witte (Daenerys)
  • All colourways are dark en fulll of terror.

0 stemmers

Mijn darmen zijn juist een beetje te rustig. Alle peristaltiek verplaatst zich volgens mij van mijn darmen naar mijn baarmoeder en mijn ongesteldheid duurt ook altijd vrij lang dus meestal heb ik een week lang de buik van een hoogzwangere vrouw. Echt top.

Ik heb ook ergere rugpijn en dat bollen herken ik ook. Doe ik vaak ook random op straat haha.

1 like

Jaaaa elke aflevering huilen. Zo lief zijn ze

2 likes

Queer Eye is zoooo leuk!! Ik word er gelijk vrolijk van :heart:

1 like

Ik lees zelfs van alles over zwangerschappen en baby’s terwijl ik nog lang niet aan kinderen toe ben haha.

12 likes

Vaak klik ik half in gedachten verzonken op één of ander topic als er nog ongelezen berichten in staan. Als ik dan al tien berichten gelezen heb realiseer ik me ineens dat ik het krullentopic aan het lezen ben terwijl ik echt het steilste haar ter wereld heb.

21 likes

En wie is je favoriet?

• Jonathan
  • Bobby
  • Karamo
  • Tan
  • Antoni
  • Ik zei toch al dat ik het niet kijk?!

0 stemmers

Naast heftige buikkrampen en rugpijn ook hele pijnlijke benen, last van m’n darmen, het continu koud hebben en vermoeidheid

2 likes

Oké ik kan niet kiezen tussen Karamo en Antoni. Toch maar voor Antonig gegaan want hij houdt zich bezig met eten :yum:. Tan vind ik ook leuk, vooral om zijn accent. Jonathan vind ik irritant en Bobby blijft me nooit echt bij.

1 like

Tan, gewoon alleen al om zijn haar :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik werkte ook in een (super goede!) ijssalon en het gratis ijs was echt de beste secundaire arbeidsvoorwaarde ooit. Bijna beter dan een mobiel van de zaak ofzo haha

3 likes