Stel je persoonlijke vraag #6

Ik zat nog te twijfelen of ik die erbij moest doen :see_no_evil:

1 like

Mijn keuze zou alsnog de Vila volta zijn, ook als ie er wel bij stond hoor

2 likes

Hahaha aaah deze vraag! Pleun zit er niet bij, blijkbaar toch wel populair dus ik krijg nu een andere! Maar dat vind ik niet erg want mijn favoriet is 't ook niet 🤷

Ik weet niet eens van alles wat het is :flushed: maar mis wel de bobslee. Daar zou ik sowieso in gaan

3 likes

Drinkt graag in de schaduw, I identify with Pleun

Edit: oh hallo @grace ik had je reactie niet gezien wil je ook mijn soul sister zijn?

2 likes

Jij bent een vrouw naar m’n hart :heart:

1 like

Oh shit, bij die categorie was ik volop in de ban van Baron dat ik niet eens verder heb gekeken dan dat :scream:
Ik was 2mnd geleden in de Efteling en toen voor het eerst in Baron, vond het zo vet

3 likes

Ik haat het om gluten en lactose intolerant te zijn als ik dit soort foto’s zie! Mis deze dingen :sob:

Heb net nog 2 koeken op :yum:

Love de helft hiervan om eerlijk te zijn

2 likes

Bagels en donuts zijn compleet verschillende dingen voor verschillende momenten. Ik weiger te kiezen.

15 likes

Zo veel mensen die Joris en de Draak kiezen. :open_mouth: Die achtbaan schudt je echt helemaal door elkaar. De Python gaat overkop maar die gaat tenminste smooth (sinds die verbouwd is).

4 likes

Ik vind Joris en de draak echt leuk, ook een vrij lange baan. De vliegende Hollander vind ik het kutst, niet om het water maar hij is gewoon te kort en saai. En ik dacht dat die bobsleebaan gesloten was?

3 likes

Omg mega jaloers. Ik ben echt pro-Efteling meeting trouwens, lekker met z’n allen in de Droomvlucht. Als het dan awkward wordt zijn attracties echt top haha

5 likes

Wat vind jij van Symbolica? (Attractie)

• Prachtig!
  • Ik vind hem tegenvallen
  • Wel oké

0 stemmers

Ben er toen 3 keer achter elkaar in geweest :flushed: Heldentour vond ik het minst leuk, maar dat kwam doordat de harnassen kapot waren en 1 een arm miste

Haha ik vond hem tegenvallen, maar misschien had ik te hoge verwachtingen. 3 keer wow, dan was het vast een rustige dag? Anders sta je zo 1,5 uur in de wachtrij.

Ik zat 4 dagen achter elkaar in de Efteling toen :joy:

1 like

Wachttijd valt inmiddels alweer heel erg mee! En anders de singles lane kiezen, ik zit dan alsnog heel vaak samen met degene met wie ik in het park ben in 1 wagentje :rofl:

5 likes

Ja die single ride helpt echt wel met de wachttijd. Dat doe ik altijd bij de baron en heb altijd naast diegene gezeten met wie ik in het park was!

2 likes