Stel je persoonlijke vraag #6

Love de helft hiervan om eerlijk te zijn

2 likes

Bagels en donuts zijn compleet verschillende dingen voor verschillende momenten. Ik weiger te kiezen.

15 likes

Zo veel mensen die Joris en de Draak kiezen. :open_mouth: Die achtbaan schudt je echt helemaal door elkaar. De Python gaat overkop maar die gaat tenminste smooth (sinds die verbouwd is).

4 likes

Ik vind Joris en de draak echt leuk, ook een vrij lange baan. De vliegende Hollander vind ik het kutst, niet om het water maar hij is gewoon te kort en saai. En ik dacht dat die bobsleebaan gesloten was?

3 likes

Haha ik ga morgen voor het eerst (!) naar de Efteling dus deze polls zijn heel handig voor me

11 likes

Omg mega jaloers. Ik ben echt pro-Efteling meeting trouwens, lekker met z’n allen in de Droomvlucht. Als het dan awkward wordt zijn attracties echt top haha

5 likes

Wat vind jij van Symbolica? (Attractie)

• Prachtig!
  • Ik vind hem tegenvallen
  • Wel oké

0 stemmers

Ben er toen 3 keer achter elkaar in geweest :flushed: Heldentour vond ik het minst leuk, maar dat kwam doordat de harnassen kapot waren en 1 een arm miste

Haha ik vond hem tegenvallen, maar misschien had ik te hoge verwachtingen. 3 keer wow, dan was het vast een rustige dag? Anders sta je zo 1,5 uur in de wachtrij.

Ik zat 4 dagen achter elkaar in de Efteling toen :joy:

1 like

Wachttijd valt inmiddels alweer heel erg mee! En anders de singles lane kiezen, ik zit dan alsnog heel vaak samen met degene met wie ik in het park ben in 1 wagentje :rofl:

5 likes

Ja die single ride helpt echt wel met de wachttijd. Dat doe ik altijd bij de baron en heb altijd naast diegene gezeten met wie ik in het park was!

2 likes

Ja, want je kan echt in alles en ook opnieuw. Bij de Efteling is dat wel leuk, maar bij Slagharen zou het me saai lijken

• Ik ben nog nooit in de efteling geweest
  • Ik ben wel eens in de efteling geweest
  • Ik ben regelmatig in de efteling geweest
  • Ik ben vaak in de efteling geweest

0 stemmers

Ik vind de Efteling echt niet zo boeiend :see_no_evil:

11 likes

@grace Ik vind dit echt een uitkomst

Ik heb er een in mn pannenkoek die echt bijna het hoekje om was en een in een calathea en beide gaan nu heel goed.

2 likes

Op een zomerse dag (25 graden celsius) buiten de schoolvakanties om:

• Naar Walibi Holland
  • Naar een Nederlandse dierentuin naar keuze

0 stemmers

Walibi, omdat ik liever niet meer naar een dierentuin ga

39 likes

Naar aanleiding van een gesprek dat ik had met mijn ouders. Als je de mogelijkheid had om weer een dag kind te zijn, zou je daar dan voor kiezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dierentuinen ergens ook echt wel zielig, maar aan de andere kant doen ze ook wel echt veel qua onderzoek en behoud van diersoorten en zo, dus het is echt niet alleen maar slecht. Zolang de kooien niet mini zijn kan ik er best mee leven en vind ik een bezoek ook leuk. Wil dan wel alleen naar Blijdorp trouwens.

2 likes