Stel je persoonlijke vraag #6

Citroen en yoghurt limoncello!

1 like

Ik werkte vroeger bij een ijssalon en na de dienst mocht je gratis een ijsje meenemen. Ik nam altijd yoghurt (onder) met bloedsinaasappel (boven) met slagroom. Soms was er drop en dan kwam die in de plaats van de bloedsinaasappel :heart_eyes: zo lekker.

8 likes

Ferrero Rocher, Oreo, witte chocolade, straciatella, of citroen. Kan altijd moeilijk kiezen tussen die

1 like

Ik heb ook in een ijssalon gewerkt en wij mochten geen gratis ijs eten :sleepy:

Chocola onderop en dan een bolletje met fruitsmaak; aardbei/peer/citroen/mango/bosvruchten oid meestal

3 likes

Kinderbueno en bokkenpootjes waren vorig jaar me favo hier bij de ijssalon. Maar die smaken wisselen om de maand ofzo.

5 likes

Bedoel je dan als je aan het werk bent, of buiten werk om?

:eek: mocht je wel af en toe een lepeltje snoepen?
Er waren bij ons ook mensen die na de dienst zonder ijsje naar huis gingen :eek:. Onbegrijpelijk haha het ijs was zo lekker daar, ik mis het :pleading_face:

1 like

Hee hetzelfde hier! Min de witte chocolade dan, dat vind ik niet lekker.
Doe meestal 2 bolletjes en dan straciatella met citroen. Of Oreo met citroen. Bijna altijd dus iets met choco mét citroen.

Snicker en cakebeslag zijn mijn favoriet. Vandaag toevallig allebei gehad, was lekker

2 likes

Oja witte chocolade vind ik ook heeel lekker. Maar dan neem ik eerder een witte magnum dan een schepijsje met witte chocoladesmaak.

Witte chocolade & Oma’s cake :raised_hands:

Mijn haargrens is denk ik 2 mm terug getrokken ofzo, maar ik heb dus zo’n knot als ik echt ff in 20 sec iets moet maken


Maar dan wat hoger

Klinkt super vervelend van die haargrens. Ik weet wel dat er haartransplantaties bestaan, maar dat is ook niet dé oplossing natuurlijk

Het mocht niet, maar ik heb aardig wat bitterballen en bittergarnituur gegeten.

4 likes

Als een bak ijs op was, moesten we achter een nieuwe bak halen en chocolade ijs kon je wel onderscheiden van de rest maar als je bijvoorbeeld roomijs moest hebben, dan moesten we een paar lepeltjes meenemen om te proeven of je de goede smaak had. Dat was de enige manier om aan gratis ijs te komen. Dan liet ik me ook helemaal gaan :joy: overal een lepeltje van nemen

7 likes

Stel je kon in een ander land geboren zijn, dus je sprak de taal had daar een leven opgebouwd etc. Waar zou je dan geboren zijn:

  • Zuid-Europa
  • Scandinavië
  • Verenigde staten noord
  • Verenigde staten oost
  • Verenigde staten zuid
  • Verenigde staten west
  • Canada
  • Rusland
  • Afrika noord
  • Afrika zuid
  • Afrika midden
  • China
  • Ander Aziatisch land
  • Australië / nieuw zeeland
  • Midden-oosters land
  • Caribisch eiland
  • Benelux land
  • Nog iets anders bijv Antarctica of …

0 stemmers

Graag je landkeus in een berichtje specificeren!! Ik kon niet alle landen zetten

1 like

Ik zou dan in Spanje geboren zijn. Past echt bij me en m’n karakter. Heb ook altijd heimwee naar Spanje

2 likes

Ik heb precies hetzelfde, is echt m’n favoriete land en hoop er ooit ook een keer (al dan niet tijdelijk) te gaan wonen

Ik geloof eigenlijk niet dat ik in een ander land geboren zou willen zijn of zou willen wonen

2 likes

Daarom staat Benelux er ook in! Ik vind Nederland ook echt een leuk land. Ben blij dat ik er geboren ben. Zou ook niet snel emigreren maar als ik echt vanaf het begin af aan kon kiezen zou ik Spanje nóg fijner vinden.