Toevallig gisteren mijn eerste grijze haar ontdekt. Die heb ik meteen eruit getrokken. Ben nog niet klaar voor grijs haar. 
Waar is de optie geen idee.
Ik zag vanochtend ineens dat mijn sproeten er weer zijn dus ik ben wel benieuwd:
Heb jij sproeten in je gezicht?
- Ja (altijd)
- Alleen in de lente / zomer
- Nee
0 stemmers
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik nou sproeten heb of gewoon ordinaire zonbeschadiging 
Ik heb zoveel sproeten dat je vaak in de zomer niet eens kunt zien dat het sproeten zijn 
Sowieso nog minder dan 1! Want heb mân menstruatiecup al een paar jaar wel denk ik en die was ooit 15 euro denk ik?
Ik weet het eigenlijk niet meer
Ik denk met wat meer dan 10, maar ik hou het niet bij
Nu ik dit lees, denk ik nog meer: ziekmelden. Als je er uiteindelijk toch weg wilt. En je bent gewoon hartstikke ziek! Die kinderen halen hun examens ook wel zonder jou als je ze het hele schooljaar al voorbereid hebt.
Uitzieken jij!
Same 
Ik heb gekozen voor âziek meldenâ, maar ik weet dat ik zelf alsnog zou gaan door de peer pressure en het zou proberen. Gaat het Ă©cht niet dan hebben je collegaâs en leidinggevende dat ook gezien en kan je zonder schuldgevoel naar huis. Superklote wel voor je, sterkte!
Dit gebeurde in mijn vorige studentenhuis standaard. Als iemand weer eens mijn eten gejat had, jatte ik het weer van iemand anders terug. Never ending story zo.
Dan mag het al helemaal.
Ik heb echt geen idee. Mijn tandarts heeft gewoon op een ochtend maar wat met mân kiezen gedaan en ik vond het prima 
Vind jij jezelf grofgebekt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Liever een
- Boek
- Film
0 stemmers
Het allerliefst een goed boek, maar duizend keer liever een matige film dan een matig boek. Ik kan heel erg genieten van slechte films, maar door een slecht boek kom ik gewoon niet heen.
Ik heb ze het hele jaar door wel, maar in de zomer zijn ze een stuk duidelijker aanwezig dan in de winter
liever het boek dan de film, maar niet per se altijd liever EEN boek dan EEN film
En een rotfilm duurt als je pech hebt 2,5 uur maar aan een slecht boek zit je toch al snel 5 uur vast.
Je kunt een slecht boek of een slechte film toch ook halverwege uitzetten/dichtslaan?