Stel je persoonlijke vraag #6

Same :disappointed:

1 like

Ik heb gekozen voor “ziek melden”, maar ik weet dat ik zelf alsnog zou gaan door de peer pressure en het zou proberen. Gaat het écht niet dan hebben je collega’s en leidinggevende dat ook gezien en kan je zonder schuldgevoel naar huis. Superklote wel voor je, sterkte!

Dit gebeurde in mijn vorige studentenhuis standaard. Als iemand weer eens mijn eten gejat had, jatte ik het weer van iemand anders terug. Never ending story zo.

Dan mag het al helemaal.

2 likes

Ik heb echt geen idee. Mijn tandarts heeft gewoon op een ochtend maar wat met m’n kiezen gedaan en ik vond het prima :sweat_smile:

Vind jij jezelf grofgebekt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Liever een

• Boek
  • Film

0 stemmers

Het allerliefst een goed boek, maar duizend keer liever een matige film dan een matig boek. Ik kan heel erg genieten van slechte films, maar door een slecht boek kom ik gewoon niet heen.

33 likes

Ik heb ze het hele jaar door wel, maar in de zomer zijn ze een stuk duidelijker aanwezig dan in de winter

1 like

liever het boek dan de film, maar niet per se altijd liever EEN boek dan EEN film

3 likes

En een rotfilm duurt als je pech hebt 2,5 uur maar aan een slecht boek zit je toch al snel 5 uur vast.

7 likes

Je kunt een slecht boek of een slechte film toch ook halverwege uitzetten/dichtslaan? :stuck_out_tongue:

1 like

Ja klopt, ik was ook niet 100% serieus.

Ik ben ook groot voorstander van stoppen met lezen/kijken als iets je niet aanstaat, maar ik weet dat sommigen dat minder snel doen.

Is ook wel leuk om een poll over te maken! Even lekker zwart-wit en ervan uitgaand dat het niet uitmaakt hoever je precies in boek/film/serie bent.

Je vindt een boek stom. Stop je met lezen, of lees je het uit?

• Uitlezen
  • Stoppen

0 stemmers

De film die je kijkt is stom.

• Uitkijken
  • Afzetten

0 stemmers

Je kijkt een serie en je vindt deze aflevering eigenlijk maar niks. Wat doe je?

• Ik stop meteen met kijken en ga ook niet meer verder.
  • Ik kijk de aflevering af, daarna stop ik.
  • Ik kijk de aflevering af en geef de volgende aflevering ook nog een kans.
  • Ik kijk dit seizoen nog af.
  • Ik kijk de hele serie af.

0 stemmers

Ik vind het echt zonde van de tijd om iets te kijken/lezen wat ik echt niet leuk vind. Bij boeken vooral, heb totaal geen zin meer om door te lezen als de personages stom zijn.

2 likes

Als het de eerste aflevering is, stop ik. Een stomme aflevering van een serie die ik al volg sla ik over, maar kijk de volgende wel.

1 like

Ik weet niet wie er op freebleeden heeft gestemd, maar kan me daar niks bij voorstellen? Ben je dan maar heel licht ongesteld?

Ik skip deze aflevering en kijk de volgende, als het dan nog tegenvalt stop ik

2 likes

Als er geen naam op staat, is het van iedereen.

1 like

Wat vind je lekkerder, tonijn of zalm?

• Tonijn
  • Zalm

0 stemmers

• Ik lust wel tonijn, maar geen zalm
  • Ik lust wel zalm, maar geen tonijn
  • Ik vind zalm en tonijn allebei lekker
  • Ik lust geen zalm en geen tonijn

0 stemmers

Ik hou zoveel van zalm en tonijn. :drooling_face::heart:

3 likes